Gå til innhold

Venner som er utro eller ligger med noen som er utro

Anbefalte innlegg

Gjest this is a signature

Godtar du at vennene dine har sex utenfolholdlig?

Jeg bor med en som hadde sex med en kollega, som var utro.

Jeg liker det ikke. Det er stikk i strid med alt som heter moral i meg.

Vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til henne.

Jeg finner det litt slitsomt at hun har så lite selvinnsikt også..Hun sa hun følte seg helt fæl dagen etterpå, og flere dager etter hendelsen. Og hun sa hun ikke skjønte/visste hvorfor hun følte det slik.

Min første tanke var jo at hun hadde skyldfølelse for det som skjedde. Men hun sier bare at når hun hører hvordan holdning han har til det - han sa at han ikke kom til å få dårlig samvittighet for hendelsen - så synes hun det var greit. De er jo to om noe sånt? Det er jo ikke bare _han_ som gjør noe galt.

Jeg blir bare veldig skremt over hvor lett folk tar på utroskap..Er det vanlig å gjøre det?

Fortsetter under...

Gjest lørdagssignatur

Jeg synes ikke man skal ha sex med noen som er i et forhold. Jeg har selv gjort det (full og dum), men husker ikke når jeg fikk vite at personen var sammen med noen. Hater meg for det! Jeg tror at dersom noen først er utro så vil de lett gjøre det igjen.

Gjest this is a signature

Jeg synes ikke man skal ha sex med noen som er i et forhold. Jeg har selv gjort det (full og dum), men husker ikke når jeg fikk vite at personen var sammen med noen. Hater meg for det! Jeg tror at dersom noen først er utro så vil de lett gjøre det igjen.

Once a cheater, always a cheater..Hun samme venninna var utro mot eksen sin..Så hun har både vært utro selv, og ligget med en som er utro..

Men, jeg er glad i henne uansett..Hun har tross alt mange gode egenskaper som jeg setter pris på..

Gjest quick brown fox

Once a cheater, always a cheater..Hun samme venninna var utro mot eksen sin..Så hun har både vært utro selv, og ligget med en som er utro..

Men, jeg er glad i henne uansett..Hun har tross alt mange gode egenskaper som jeg setter pris på..

Har hun egentlig bruk for venner som fordømmer henne? Kanskje du skal slippe henne fri.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...