Gå til innhold

Han bryr seg ikke om å hjelpe til

Anbefalte innlegg

Gjest en husmor

Mannen min gjør lite hjemme. Jeg ba ham f.eks. henge opp tøy, og kurven ble stående med vått tøy i to dager før jeg måtte henge det opp! Nå står det også en kurv som jeg må henge opp; han skulle gjøre det i morges. Jeg har ansvaret for alt! Bare et hjertesukk....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188388-han-bryr-seg-ikke-om-%C3%A5-hjelpe-til/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Humlepungen

Hva med å prøve å vaske og henge opp ditt eget tøy og la hans ligge igjen møkkete til han selv må vaske det?

Kjenner til problemet ditt. Og en hersketeknikk som mannfolka bruker er å si at vi jenter "maaser" så mye. Det sier de for å få oss til å tie stille. Men vi trenger vel for pokker ikke mase om mannfolka våres er med å dele på husarbeidet. Er det virkelig så vanskelig å se at dassen må vaskes eller at dynetrekket må skiftes?

*medfølelse for deg*

Gjest en husmor

Hva med å prøve å vaske og henge opp ditt eget tøy og la hans ligge igjen møkkete til han selv må vaske det?

Kjenner til problemet ditt. Og en hersketeknikk som mannfolka bruker er å si at vi jenter "maaser" så mye. Det sier de for å få oss til å tie stille. Men vi trenger vel for pokker ikke mase om mannfolka våres er med å dele på husarbeidet. Er det virkelig så vanskelig å se at dassen må vaskes eller at dynetrekket må skiftes?

*medfølelse for deg*

Rart du nevner sengetøyet. Før helgen skulle vi skifte på sengen og han begynte faktisk. Alt ble tatt på MINUS dynetrekk på min dyne... Kunne han ikke gjort det siden jeg holdt på med annet husarbeid da?

Hvor finner dere disse udugelige mannfolka? Eksen min var kjempegrei når det gjalt husarbeide, tok sin del og vel så det. Det der med å få klærne ned i vaskekjelleren trengte litt påtrykk, men ellers var han en racer.

Og kjæresten min har bodd en tid for seg selv så han vet utmerket godt hva som må gjøres i et hus - og han gjør det!

Rart du nevner sengetøyet. Før helgen skulle vi skifte på sengen og han begynte faktisk. Alt ble tatt på MINUS dynetrekk på min dyne... Kunne han ikke gjort det siden jeg holdt på med annet husarbeid da?

Da har du ihvertfall en glimrende grunn til å droppe å vaske hans klær.

Annonse

Gjest kroppogsjel

jammen.... du tok det jo til slutt- og det har sikkert skjedd mange ganger før også. Bare han venter lenge nok, så tar du det.

I et halvt år vasket jeg kun mitt tøy, skiftet bare på min seng etc. Så tok han hintet til slutt.

JEg overtok en direkte hjemmefra jeg da. Ingen alenetid uten mor/ kjæreste før vi ble sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...