Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har et lite problem(?). Jeg (22) og kjæresten (24) (som er i et avstandsforhold) har ganske forskjellige sexdrifter. Jeg har ofte lyst på mye sex, og selv om vi bare har vært sammen i 9 måneder så er det ofte vi bare har sex 1 gang om dagen, eller ikke sex i det hele tatt. For meg er dette veldig lite.. da jeg alltid tidligere har blitt svermet om. Jeg er vant til 5 ganger om dagen i de første månedene, minst, av et forhold...

...Kjæresten min og jeg har det fantastisk sammen og gjør stort sett ikke annet enn å tulle å le, og jeg liker ikke at dette kommer imellom oss. Spesielt fordi han virkelig er en jeg kan se for meg å tilbringe fremtiden min med (det sier jeg også basert på et 4 års langt vennskapsforhold). Og såvidt jeg vet tror jeg han også vil det. Han flytter til meg til høsten. (jippii!!!)

Men ja.. problemet... Vi ser jo hverandre så sjelden og jeg klarer ikke skjønne hvorfor han ikke er over meg når vi først ser hverandre. Det er ikke alltid sånn, men ofte nok, og jeg føler meg såret og lei. Jeg føler jeg ikke strekker til og at jeg ikke tenner ham eller er attraktiv nok. Og selv om jeg vel egentlig vet at dette umulig kan stemme, så gjør det vondt. En kveld begynte jeg å gråte foran ham fordi han avviste meg. Jeg prøvde å holde det tilbake, men det gikk ikke. Han lurte på hvorfor jeg gråt, og da jeg fortalte hvorfor så jeg at han på et vis ble lei seg og frustrert. Han sier at han har vært sliten, og det kan jeg jo selvfølgelig forstå. Men han skjønte ikke hva han kunne gjøre med problemet, og sier at han ikke orker å være over meg hele tiden. Og det er jo greit det også.. forsovet.. jeg ønsker bare litt mer nærkontakt...

Krever jeg for mye? Må jeg kreve mer? Ter jeg meg feil? Er dette noe vi kan komme over, jobbe med? Eller er han rett og slett bare ikke så interessert i meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188404-kj%C3%A6resten-vil-ha-mindre-sex-enn-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du har et veldig veldig sort behov for å hver veldig intim med han hele tiden. Høres ut som han liker deg veldig veldig godt, men kanskje han få litt pusterom av og til. Er det fordi du er usikker på om han elsker deg at di viil ha sex hele tiden? Kanskje dere sko snakke om det, slik at du får bekreftet at ahn elsker deg like mye hele tiden selv om dere ikke har sex 5 ganger til dagen selv etter 9 mnd. Det går nok bra. Hvis du ikke forventer sex hele tiden så får han litt tid til å samle krefter hvis han er sliten,

mvh

Kanskje du har et veldig veldig sort behov for å hver veldig intim med han hele tiden. Høres ut som han liker deg veldig veldig godt, men kanskje han få litt pusterom av og til. Er det fordi du er usikker på om han elsker deg at di viil ha sex hele tiden? Kanskje dere sko snakke om det, slik at du får bekreftet at ahn elsker deg like mye hele tiden selv om dere ikke har sex 5 ganger til dagen selv etter 9 mnd. Det går nok bra. Hvis du ikke forventer sex hele tiden så får han litt tid til å samle krefter hvis han er sliten,

mvh

oi en del skrivefeil, beklage. Men eg e sikker på han like deg veldig veldig godt, siden han skal flytte til deg til høsten =) Og siden dere har sex såå ofte :)

Lykke til da

Annonse

Jøsses! Jeg trodde kjæresten og jeg var aktive nok jeg, 3 ganger i døgnet er vel standard når vi først treffes - hvordan i huleste får dere gjort noe som helst annet hvis dere skal knulle 5 ganger i døgnet? Eller er det bare 5 min ut og inn og ferdig med det?

Slapp av litt da! Mannen blir jo utslitt må du skjønne. Det går an å sitte i armkroken, se en film og bare kose litt også uten at man nødvendigvis må knulle?!

oi en del skrivefeil, beklage. Men eg e sikker på han like deg veldig veldig godt, siden han skal flytte til deg til høsten =) Og siden dere har sex såå ofte :)

Lykke til da

Ikke stress med dette, det er noe som skal komme naturlig. 1 eller 5 ganger om dagen har ikke så mye å si dere må finne ut det som passer dere begge. Viktigere er det om kjemien er iorden og om dere trives i hverandres selskap.

Ps: er nok en del her inne som er grønne av misunnelse av 1 gang daglig.

Gjest en kone

Ikke stress med dette, det er noe som skal komme naturlig. 1 eller 5 ganger om dagen har ikke så mye å si dere må finne ut det som passer dere begge. Viktigere er det om kjemien er iorden og om dere trives i hverandres selskap.

Ps: er nok en del her inne som er grønne av misunnelse av 1 gang daglig.

Og på de som har det en gang i uken.....

herregud!bare en gang om dagen? bare? send ham over til oss andre heller. enten har du en enorm sexappetitt eller så har du et stort behov for bekreftelse. du må heller jobbe litt med deg selv enn å legge det såklate problemet over på han. en gang om dagen er jo luksus!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...