Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest nysingel

Hei alle sammen, jeg har relativt nylig blitt singel, og trives så langt med det. I en alder på 30 år har jeg ikke vært mye singel siden jeg var rundt 18. Jeg har nå funnet en ny side ved meg selv, da jeg elsker å flørte, men hopper ikke til seng med hvem som helst, så det er sagt. Dette har ført meg opp i et par kjedelige situasjoner, der to stykker har fått følelser for meg, og "maser" på sms utallige ganger for dag.

Jeg er ikke ute etter forhold og har selvfølgelig sagt fra om dette. Har hatt sex med han ene, (kun 1, siden jeg ble singel) og nå er problemet mitt at jeg får dårlig samvittighet hvis jeg ikke gjør som "forventet" av meg, f eks svare på sms o.l. Jeg er jo bare normalt høflig, men det virker som de ikke skjønner hintet, og at det lett blir sjalusi i bildet hvis jeg snakker med andre, og ikke viser vedkommende en ønskede oppmerksomhet...

Noen som har noen gode råd for hvordan jeg kommer meg utav dette uten å virke som en drittsekk?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188442-nysingel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nysingel

Du skal ikke hinte til en mann, men si det direkte!

Det har du rett i:) Men jeg har jo sagt at jeg akkurat har blitt singel, og dermed ikke ønsker noe forhold. Har endatil gått så langt at jeg har sagt rett ut at jeg synes ikke vi skal ha noen forpliktelser hvis vi f eks er på byen sammen, at han kan være med andre hjem, og jeg likeså....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188442-nysingel/#findComment-1297078
Del på andre sider

Det har du rett i:) Men jeg har jo sagt at jeg akkurat har blitt singel, og dermed ikke ønsker noe forhold. Har endatil gått så langt at jeg har sagt rett ut at jeg synes ikke vi skal ha noen forpliktelser hvis vi f eks er på byen sammen, at han kan være med andre hjem, og jeg likeså....

Mer rett frem enn det kan man ikke være. Hvis han fremdeles mener at dere har et mer seriøst forhold er kanskje det beste å droppe å gå på byen med ham?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188442-nysingel/#findComment-1297084
Del på andre sider

Sørg for at det går lang tid fra du fikk sms til du svarer. Ikke spør ham om noe. Svar høflig, men kort på beskjedene. Spør han om dere vil møtes, så si at du tror ikke det vil være så fruktbart eller noe i den dur.

Og du, det går helt fint å flørte uten å gi fra seg nr sitt :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188442-nysingel/#findComment-1298958
Del på andre sider

Gjest lettere frustrert:-)

Hei!

Jeg har hatt det på samme måten som deg i noen måneder nå. Jeg har også flørtet med flere på byen, gitt de telefonnummeret men sagt at jeg ikke ønsker noe forhold, og vil heller ikke ha sex.

Noen har vært pågående og ringt, sendt på meldinger i helgene, midt på nettene og vært skikkelig plagsomme til tider. Da bare svarte jeg skikkelig avvisende, ja og nei svar, spurte ikke om noe tilbake i sms, og svarte alltid avvisende og hadde alltid en unnskuldning klar om de ringte og inviterte meg ut. Hadde jo allerede fit klar beskjed at jeg ikke var klar for noe nytt forhold, så jeg følte ikke at jeg var frekk heller.

Men jeg har et lite dilemma. En som jeg har truffet flere ganger på byen. Hver gang vi treffes har vi det kjempekjekt, vi snakker, flørter, danser og kliner. Ringer og sender sms frem og tilbake til hverandre når vi drikker, men sjelden når vi er edru. Han har ymtet frempå flere ganger at han ønsker at jeg skal følge han hjem, gå ut med han og slikt. Men jeg har alltid vært avvisende. Tørr liksom ikke, blir litt skummelt om jeg skulle følge han hjem i fylla, og våkne opp edru hos han...:-/ Derfor har jeg sagt som sant er at jeg ikke vil være med noen hjem i fylla. Jeg har kjent denne mannen i mange år. Da jeg var gift prøvde jeg hele tiden å "spleise" han med mine venninner. Sist gang vi traff hverandre spurte han om jeg ikke ville spleise han med meg. Jeg ble litt forfjamset over spørsmålet, og svarte at jeg ikke var helt klar for noe forhold ennå. Men desto mer jeg tenker på det, desto mer liker jeg tanken på nettopp dette.

Han føler seg vel ganske avvist når jeg svarte som jeg gjorde. Hva kan jeg gjøre for å rette opp feilen?? Han var jo full når han spurte så det er jo absolutt ikke sikkert at han mener det samme når han er edru, men hvordan finner jeg det ut? Skulle ønske at han kunne tatt intiativet og sendt noen meldinger når han var edru også.. Idag sendte jeg et par til han, bare om helt vanlige ting. Men tenkte at det viser ihvertfall at jeg tenker på han..

Noen forslag til hvordan jeg kan komme inn på temaet igjen, og finne ut om han virkelig vil være sammen med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188442-nysingel/#findComment-1299314
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har hatt det på samme måten som deg i noen måneder nå. Jeg har også flørtet med flere på byen, gitt de telefonnummeret men sagt at jeg ikke ønsker noe forhold, og vil heller ikke ha sex.

Noen har vært pågående og ringt, sendt på meldinger i helgene, midt på nettene og vært skikkelig plagsomme til tider. Da bare svarte jeg skikkelig avvisende, ja og nei svar, spurte ikke om noe tilbake i sms, og svarte alltid avvisende og hadde alltid en unnskuldning klar om de ringte og inviterte meg ut. Hadde jo allerede fit klar beskjed at jeg ikke var klar for noe nytt forhold, så jeg følte ikke at jeg var frekk heller.

Men jeg har et lite dilemma. En som jeg har truffet flere ganger på byen. Hver gang vi treffes har vi det kjempekjekt, vi snakker, flørter, danser og kliner. Ringer og sender sms frem og tilbake til hverandre når vi drikker, men sjelden når vi er edru. Han har ymtet frempå flere ganger at han ønsker at jeg skal følge han hjem, gå ut med han og slikt. Men jeg har alltid vært avvisende. Tørr liksom ikke, blir litt skummelt om jeg skulle følge han hjem i fylla, og våkne opp edru hos han...:-/ Derfor har jeg sagt som sant er at jeg ikke vil være med noen hjem i fylla. Jeg har kjent denne mannen i mange år. Da jeg var gift prøvde jeg hele tiden å "spleise" han med mine venninner. Sist gang vi traff hverandre spurte han om jeg ikke ville spleise han med meg. Jeg ble litt forfjamset over spørsmålet, og svarte at jeg ikke var helt klar for noe forhold ennå. Men desto mer jeg tenker på det, desto mer liker jeg tanken på nettopp dette.

Han føler seg vel ganske avvist når jeg svarte som jeg gjorde. Hva kan jeg gjøre for å rette opp feilen?? Han var jo full når han spurte så det er jo absolutt ikke sikkert at han mener det samme når han er edru, men hvordan finner jeg det ut? Skulle ønske at han kunne tatt intiativet og sendt noen meldinger når han var edru også.. Idag sendte jeg et par til han, bare om helt vanlige ting. Men tenkte at det viser ihvertfall at jeg tenker på han..

Noen forslag til hvordan jeg kan komme inn på temaet igjen, og finne ut om han virkelig vil være sammen med meg?

Inviter ham med ut på kaffe en gang, med mulighet for å gå over til vin hvis kvelden skulle bli lang. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188442-nysingel/#findComment-1299500
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...