Gå til innhold

Date eller ikke date...?

Anbefalte innlegg

Gjest sparky

Ettersom kvinner ikke generelt er så interessert i fotball (det finnes selvsagt unntakelser-personlig ser jeg gjerne en kamp i ny og ne), så vil jeg nok si at hun ble med fordi hun var interessert i deg. Men ettersom du hadde med to kompiser, ville jeg ikke kalt det en date. Eller sett fra den andre siden: hun ville uansett ikke blitt med hvis hun ikke likte deg.

Ja ikke sant. Siden hun ble med så må hun jo være litt mer enn gjennomsnittlig interessert? Det ser ut som om det blir picnic med grilling og litt vin eller noe neste gang.

Fortsetter under...

Mary Poppins

Ja ikke sant. Siden hun ble med så må hun jo være litt mer enn gjennomsnittlig interessert? Det ser ut som om det blir picnic med grilling og litt vin eller noe neste gang.

Hun er nok interessert ja, slik hadde jeg tolket det.

Jeg hadde ihvertfal ikke giddet å bli med en fyr jeg ikke kjente så godt på fotballkamp om jeg ikke var særlig interessert.

Som neste date høres picnic ut som en fin og god idé.

Gjest sparky

Hun er nok interessert ja, slik hadde jeg tolket det.

Jeg hadde ihvertfal ikke giddet å bli med en fyr jeg ikke kjente så godt på fotballkamp om jeg ikke var særlig interessert.

Som neste date høres picnic ut som en fin og god idé.

Skal jeg da lage alt selv eller skal vi lage kurven sammen? Kanskje best om jeg overrasker henne å lage den selv? Noen ideer?

Mary Poppins

Skal jeg da lage alt selv eller skal vi lage kurven sammen? Kanskje best om jeg overrasker henne å lage den selv? Noen ideer?

Jeg synes du skal lage den selv, det blir mer en overraskelse og det er alltids koselig.

Ha med noe godt å drikke, en flaske hvitvin f.eks, eller noen pils evnt noe alkoholfritt. Lag noen gode baguetter, eller ha med en engangsgrill og grill noen pølser/kotelletter eller liknende, og med f.eks potetsalat ved siden av. Til dessert passer jordbær utmerket. Husk servietter! :)

Jeg var på picnic/grilltur i går. Vi fikk grillspyd med cherrytomater, champignon, løk, papirka og små nypoteter (potetene var kokt på forhånd og fikk bare det siste på grillen). Kyllingfileter ved siden av med en lekker, hjemmelaget grillsaus. I glasset fikk vi rosèvin.

Annonse

Gjest sparky

Jeg synes du skal lage den selv, det blir mer en overraskelse og det er alltids koselig.

Ha med noe godt å drikke, en flaske hvitvin f.eks, eller noen pils evnt noe alkoholfritt. Lag noen gode baguetter, eller ha med en engangsgrill og grill noen pølser/kotelletter eller liknende, og med f.eks potetsalat ved siden av. Til dessert passer jordbær utmerket. Husk servietter! :)

Skal man ha jordbær må man jo ha champagne...! Hjemmelaget picnic kurv med champagne og jordbær til dessert må jo bli bra!

Ho ble vel med fordi ho ville se en kamp + tilbringe tid med deg vil jeg tro.

Ho bør ikke være interessert i å være sammen med deg, men jeg tror vel ho liker deg ettersom ho vil tilbringe tid sammen med deg.

Jeg ville vel ikke sett på det som en date, men det er jo gjerne noe man gjør før man har en ordentlig date.

Gjest sparky

Ho ble vel med fordi ho ville se en kamp + tilbringe tid med deg vil jeg tro.

Ho bør ikke være interessert i å være sammen med deg, men jeg tror vel ho liker deg ettersom ho vil tilbringe tid sammen med deg.

Jeg ville vel ikke sett på det som en date, men det er jo gjerne noe man gjør før man har en ordentlig date.

Det oppsummerer det jeg trodde og har diskutert med de andre her inne, så jeg er helt enig med deg. Så nå har resten av gjengen her inne foreslått picnic som date.

Gjest sparky

Man drar ikke med seg kompiser på date.

Men du burde tatt et hint hvis hun ble igjen hos deg helt alene etter at de andre hadde dratt.

Hun er nok interessert i mer enn vennskap.

Ja jeg skjønner jo det at man ikke tar med seg kompiser på date! Det var heller ikke det jeg gjorde da jeg ikke hadde som hensikt at det skulle være en date. Men uansett...nå blir det en seriøs date snart.

Kan hun ikke ha vært igjen av en så enkel grunn at bussen hennes ikke gikk før fire?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...