Gjest meeeeeeee Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 For ca. 9 mnd siden tok jeg gynekologisk undersøkelse etter fødsel. Alle prøver ble tatt og alt så normalt ut. For omtrent seks mnd siden fikk jeg satt inn "Implanon" (P-implantat) i underarmen. I starten hadde jeg ikke blødninger i det hele tatt (kanskje sammenheng med at jeg ammet ganske mye og mensen ikke var helt igang ennå?). De siste 3-4 mnd har jeg hatt litt uregelmessige blødninger, men de er til å leve med. Et par ganger når jeg har hatt samleie et par dager etter vanlige småblødninger, har jeg fått småblødninger etter samleiet. Kommer dette av implantatet eller er det noe som bør sjekkes? Jeg føler meg vel egentlig ganske trygg i og med at siste gyn.und. ble tatt for ikke så lenge siden? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188502-p-implantat-og-b%C3%B8dning-under-samleie/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.