Gå til innhold

er dette vanlig?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

12

• favn

6

• Mary Poppins

3

• mil1365380270

3

Det siste er akkurat så enkelt som du sier at det er. Noe annet har jeg ikke hevdet heller. Det er rett og slett så enkelt.

Han tenner på dette og det er ikke så store forskjellen at ei jente f.eks. skulle tenne ekstra ved å bli tatt bakfra. Vi menn går da ikke rundt og tror at hun kun vil knulles bakfra, fordi da ser hun ikke den stygge kroppen min og kan fantasere om at det er en annen som tar henne.

Hm... jeg vet ikke om jeg orker å dra i gang noe lengre ordskifte om dette, men jeg synes sammenligningen halter. Dette handler ikke om forfra-bakfra, men mangel på tenning over en naken partner. Hvis ikke denne kvinnen har komplekser for kroppen, kan det jammen ikke være lange veien før hun får det.

Hva om kona di mistet interessen når _du_ kler av deg? Og ba deg deg beholde klærne på dersom det skulle bli sex? Hver gang?

Hm... jeg vet ikke om jeg orker å dra i gang noe lengre ordskifte om dette, men jeg synes sammenligningen halter. Dette handler ikke om forfra-bakfra, men mangel på tenning over en naken partner. Hvis ikke denne kvinnen har komplekser for kroppen, kan det jammen ikke være lange veien før hun får det.

Hva om kona di mistet interessen når _du_ kler av deg? Og ba deg deg beholde klærne på dersom det skulle bli sex? Hver gang?

Jeg synes ikke sammenligningen halter. Mulig du synes det fordi du ikke fikk til noe gått svar på det.

Om kona mi ville ha sex på denne måten og tente på det, så hadde jeg ikke tenkt at det er noe galt med kroppen min. Jeg hadde sannsynlig tent på at hun tente på det.

Men selvsagt ville jeg også ha hatt min del av ønsker oppfylt. Det skal da bare mangle, det burde hun i denne tråden også be om og forlange.

Hei, tristessa! Har lest endel her og det virker som folk har "tatt parti" - enten har du all grunn til å være lei deg, eller også problematiserer du uten grunn.

Hva med å spørre kjæresten din hva han mener med oppførselen sin? Sånn at dere kan snakke om det. Kanskje han ikke skjønner at du blir såret? Skjønner hvis du syns det er skremmende å skulle ta sjansen på å kanskje få vite at han faktisk må ha stæsj tilstede for å ville ha sex med deg, men da vet du i allefall hvor du har han.

Lykke til!

Jeg synes ikke sammenligningen halter. Mulig du synes det fordi du ikke fikk til noe gått svar på det.

Om kona mi ville ha sex på denne måten og tente på det, så hadde jeg ikke tenkt at det er noe galt med kroppen min. Jeg hadde sannsynlig tent på at hun tente på det.

Men selvsagt ville jeg også ha hatt min del av ønsker oppfylt. Det skal da bare mangle, det burde hun i denne tråden også be om og forlange.

De har ikke en demokratisk fordeling av ønsker og behov, virker det som.

Annonse

petter smart

Du sier selv at du ikke sier dette til han. Du kommer neppe med noen ønsker heller. Og så klager du på at det blir likt hver gang og at han alltid får viljen sin.

Er det mulig? Han er neppe tankeleser og så lenge du ikke sier noe så tror han at alt er bra.

En ting skjønner jeg ikke, du sier han tenner på at du har en kjole uten truse/BH under. Men at du må ha på deg klærne hele tiden. Hvorfor skal du da være uten truse/BH?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...