Gjest regndans Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 overalt? I alle skuffer og skap og i alle rom? Ikke vi.... Men jeg prøver å få det ryddig! 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Jeg prøver og prøver, men det går ikke helt... 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det tror jeg ikke har skjedd nei. Prøver å rydde det som syns iallefall en gang i uka pluss hvis jeg vet jeg får besøk. Men internett er og blir mer spennende enn husarbeid gitt. 0 Siter
flisa Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Sier som gubben; " det er som å rydde vidda for snø med teskje i snøstorm" :-) Men det var strøkent da jeg bodde for meg selv. Da hadde jeg til og med tellekanter i skapet.... 0 Siter
Kjersti S Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det har ALDRI skjedd i hele mitt liv tror jeg! Selv om jeg prøver og prøver! Men nå har jeg i alle fall unger å skylde på... 0 Siter
Velouria Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Nei, ikke på engang. Det har skjedd, men det var da jeg bodde alene før jeg fikk barn. 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Sier som gubben; " det er som å rydde vidda for snø med teskje i snøstorm" :-) Men det var strøkent da jeg bodde for meg selv. Da hadde jeg til og med tellekanter i skapet.... Gubben min sier bare: "Tja, er godt nok for grisene." 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Ja, jeg har faktisk det, så utrolig det enn høres ut! Men jeg har ikke barn eller husdyr, pluss at det ikke er så voldsomt vanskelig å holde orden i ei leilighet på 50 kvm, som jeg har bodd i under et år. (mindre ting å rote med da...) Dessuten er kjæresten min lettere støv-fanatisk 0 Siter
Mista nikket Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det har aldri skjedd og det er heller ikke noe mål for meg. Har et helt avslappet forhold til litt rot. 0 Siter
Gjest surrehuet meg Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det har jeg vel aldri hatt, tror jeg... Når det ikke er ryddig, så vet jeg hvor jeg har alle ting og finner dem fort. Har jeg det ryddig (en sjelden gang), så finner jeg absolutt ingenting selv om jeg leter aldri så mye, for da husker jeg ikke hvor jeg har lagt tingene hen. 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det er bedre med system i rotet enn rot i systemet. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Jeg ser ikke helt poenget her. Hvorfor skulle jeg ha det fullstendig ryddig i mitt hjem? Det er heldigvis ikke på utstilling. 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Har ikke hatt det ryddig siden jeg bodde alene, uten mann og barn. Når ungene flytter ut, så er det kanskje håp om å få det tilnærmet slik igjen. Men da må jeg ta en oppryddingssjau og kaste både det ene og det andre. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Nei, ikke siden jeg bodde på hybel og eide svært få ting. (Forresten tviler jeg på at det var full orden alle steder selv da.) Kan det være praktisk mulig å få til? Og viktigere: Vil det gjøre meg lykkeligere om jeg greide det? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Jeg har det ryddig i skuffer og skap og slikt, men nettopp derfopr er det rotete ellers:-/ Jeg bruker så lang tid på sortere spillbrikker i ludoboksen og å alfabetisere matskapet at det fort blir litt rot ellers..;-) Men jeg tolerer ikke noe sånn roteskuff/krukke konsepter. Da blir jeg sprø. Alle ting har en, og bare en plass. Men så er jeg litt manisk på sånt. Det skulle ingen tro når de så stua mi, sånn en vanlig mandag. :-) 0 Siter
Osiris Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det har aldri vært noe mål engang. Skal ikke se ut som om man bor i en møbelkatalog. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det har aldri vært noe mål engang. Skal ikke se ut som om man bor i en møbelkatalog. ) Møbelkatalog? *Tenker hardt* Er det sånne som havner i bunken med reklame som skal i papircontaineren? Den bunken som havner øverst på skohylla i gangen og blir liggende der til den blir så høy og faller utover golvet og som får meg til å innse at det er sko hylla er beregent til og ikke post? Nei, en møbelakatalog er definitivt ikke til forveksling lik leiligheten min. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Ikke jeg. Soverommet ser bomba ut og det gjør også bodene og vaskerommet. Alt for lite hus enkelt og greit ) Mvh 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Kan ikke si det er ryddig i alle skap og skuffer. Noen er rotete, men det er orden i rotet. Ellers liker jeg ikke rot ,o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.