Gå til innhold

Har du det noen gang ryddig

Anbefalte innlegg

Gjest dina2
Skrevet

Ja, har det ryddig i alle rom og alle skap, men noen skuffer er det litt rot i. Blir i dårlig humør av rot. Når man først har system på alt, så er det enkelt å holde det ryddig.

Gjest rydder
Skrevet

Ja, har det ryddig i alle rom og alle skap, men noen skuffer er det litt rot i. Blir i dårlig humør av rot. Når man først har system på alt, så er det enkelt å holde det ryddig.

Men hvordan komme dit at ALT er ryddig? Jeg når aldri dit! Nå har jeg f.eks. tatt et soverom i dag, men det er mange rom igjen (og skap). Jeg vil gjerne ha alt på sin plass.

Gjest dina2
Skrevet

Men hvordan komme dit at ALT er ryddig? Jeg når aldri dit! Nå har jeg f.eks. tatt et soverom i dag, men det er mange rom igjen (og skap). Jeg vil gjerne ha alt på sin plass.

Om du har lagd deg et godt system på soverommet, så er det raskt gjort å holde det vedlike. Du må altså holde det fortsatt ryddig, mens du tar et nytt rom for hver dag. Anbefaler deg å kjøpe kurvet å ha i skuffer og skap.

Alle ting må ha en fast plass og du må legge de på plass rett etter bruk, hender at noen ting blir liggende oppå en kommode i gangen, men tar alltid å rydder det bort om kvelden før jeg legger meg.

Forøvrig er det lurt å tenke praktisk når du lager deg et system, at de tingene du bruker mest er lettest tilgjengelig og ting som hører sammen har samme kurv, skuff etc.

Lykke til!

Gjest rydder
Skrevet

Om du har lagd deg et godt system på soverommet, så er det raskt gjort å holde det vedlike. Du må altså holde det fortsatt ryddig, mens du tar et nytt rom for hver dag. Anbefaler deg å kjøpe kurvet å ha i skuffer og skap.

Alle ting må ha en fast plass og du må legge de på plass rett etter bruk, hender at noen ting blir liggende oppå en kommode i gangen, men tar alltid å rydder det bort om kvelden før jeg legger meg.

Forøvrig er det lurt å tenke praktisk når du lager deg et system, at de tingene du bruker mest er lettest tilgjengelig og ting som hører sammen har samme kurv, skuff etc.

Lykke til!

Takk for tips:)

Gjest dina2
Skrevet

Hei!

Hvordan går det med ryddinga di?

Gjest rydder
Skrevet

Hei!

Hvordan går det med ryddinga di?

Vel, det er et langt prosjekt....:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...