lurulf Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Vektklubben i vg. Nettavisene og mailen min! Mvh Vektklubben i VG reklameres det jo noe så innmari for! Er den bra? Ikke det at jeg har planer om å gå ned i vekt, men jeg blir litt nysgjerrig når det står så veldig mye om den! 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 En del nettaviser er jeg innom daglig, og leser også et par daglige tegneseriestriper. Og så må jeg lese e-post. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Vektklubben i VG reklameres det jo noe så innmari for! Er den bra? Ikke det at jeg har planer om å gå ned i vekt, men jeg blir litt nysgjerrig når det står så veldig mye om den! Det er jo stort sett VG selv som skriver om den, er det ikke? 0 Siter
lurulf Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Det er jo stort sett VG selv som skriver om den, er det ikke? naturligvis er det VG som skriver om vektklubben siden det er VG som eier den! VG vil naturligvis ikke selv skrive moe negativt om den. Det er derfor jeg spør her... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Vektklubben i VG reklameres det jo noe så innmari for! Er den bra? Ikke det at jeg har planer om å gå ned i vekt, men jeg blir litt nysgjerrig når det står så veldig mye om den! Synes den er helt flott. Får forslag til matoppskrifter og treningsopplegg. De regner ut hvor mange kcal du skal spise pr dag for å gå ned i vekt. Så veier du deg en gang i uken, om mandagen. og måler livvidden hver fjortende dag tror jeg det er. Vi skriver dagbok slik at vi kan følge med på hva vi spiser og ser hvor mye karbohydrater og proteiner, fett osv. du spiser. Det er forumsider også og du kan få råd fra ekspertene. Det har iallefall hjulpet meg godt. Har ikke kommet skikkelig i gang med treningen men det er pga problemer i familien. Passer meg ypperlig! Mvh 0 Siter
lurulf Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Synes den er helt flott. Får forslag til matoppskrifter og treningsopplegg. De regner ut hvor mange kcal du skal spise pr dag for å gå ned i vekt. Så veier du deg en gang i uken, om mandagen. og måler livvidden hver fjortende dag tror jeg det er. Vi skriver dagbok slik at vi kan følge med på hva vi spiser og ser hvor mye karbohydrater og proteiner, fett osv. du spiser. Det er forumsider også og du kan få råd fra ekspertene. Det har iallefall hjulpet meg godt. Har ikke kommet skikkelig i gang med treningen men det er pga problemer i familien. Passer meg ypperlig! Mvh Det høres jo bra ut! Jeg har lurt på om jeg skulle anbefale det for moren min... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Det høres jo bra ut! Jeg har lurt på om jeg skulle anbefale det for moren min... Mitt problem er at jeg ikke har selvdisiplin nok til å gjøre noe alene og finner tusen unnskyldninger for å ikke gjøre det jeg skal. Her er det bare meg som sjekker samtidig som jeg føler at jeg får oppmuntring gjennom tilbakemelding, som selvfølgelig er automatiske, men alikevel. Veldig bra for meg altså. Anbefal det til moren din du. Det koster litt forresten, bare slik at du vet det... Mvh 0 Siter
lurulf Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Mitt problem er at jeg ikke har selvdisiplin nok til å gjøre noe alene og finner tusen unnskyldninger for å ikke gjøre det jeg skal. Her er det bare meg som sjekker samtidig som jeg føler at jeg får oppmuntring gjennom tilbakemelding, som selvfølgelig er automatiske, men alikevel. Veldig bra for meg altså. Anbefal det til moren din du. Det koster litt forresten, bare slik at du vet det... Mvh Takk for anbefaling! Jeg er klar over at det koster å melde seg inn. Det er derfor jeg ikke har villet teste det selv (siden jeg likevel ikke skal ned i vekt). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.