Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nettopp

Jeg får så dårlig samvittighet hver gang jeg avviser kjæresten min når han vil ha sex med meg. Saken er at jeg sjelden har lyst til å ha sex. Jeg er mest lysten midt på dagen, men da er jeg sjelden sammen med ham. Jeg kan også ha lyst tidlig på kvelden, men da er det ikke alltid vi er alene. Han vil alltid ha sex rett før vi skal legge oss, men da er jeg veldig ofte trøtt og orker ikke.

Jeg vet at sex er veldig viktig for forholdet og at kjæresten min skulle ønske at vi hadde sex litt oftere. Likevel kvier jeg meg for å ha sex når jeg ikke har lyst. Jeg får så dårlig samvittighet av dette. Kanskje uten grunn? Men det plager meg veldig akkurat nå. Noen tips? Vi er begge 20

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188534-d%C3%A5rlig-samvittighet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest tantesnuppa

Kanskje litt rart at du har mest lyst da du ikke er med ham, skulle jo tro lysten ble litt frembringt av ham da. Tenner du, men bare ikke på ham kanskje?

Halo.jeg har det faktisk på den samme måten. Er veldig lysten på dagen samt kvelden. Jeg vil tru det er fordi vi ønsker oss litt mere spenning. Ikke bare når vi skal legge oss. Stemmer det med deg også?

Gjest Nettopp

Kanskje litt rart at du har mest lyst da du ikke er med ham, skulle jo tro lysten ble litt frembringt av ham da. Tenner du, men bare ikke på ham kanskje?

jeg tenker på ham og tenner midt på dagen. Men jeg er et utpreget a-menneske, så jeg er nesten i koma kl. 2300 om kvelden når han er i sitt ess... Da har jeg gått rundt og hatt lyst hele dagen men det har aldri passet. Vi er begge ganske buissy

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...