Gjest stygg håndskrift Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 jeg skriver som en gris. Skriften min er ofte uleselig og ser barnslig, Det er en blanding av løkkeskrift og blokkbokstaver. har alltid fått høre at jeg skriver rart Når jeg skriver jobbsøknader etc så skriver jeg alltid på maskin, og det ser ryddig og pent ut. Men kan det ha noen betydning at det som står utenpå og bak konvolutten ser stygt ut? (jeg får iallefall aldri brevene mine i retur) 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det kan jo det da. Kjøp deg selvklebende etiketter da vel, og skriv adressene på PC. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hos oss har det ikke hadd betydning. Søknadene blir registrert, og ingen av de som skal ansette ser konvolutten. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det betyr sikkert ingenting. Men noen henger konvolutten bak på søknaden for å ha bevis for at den er sendt tidsnok. Kan du ikke skrive med bare store bokstaver? Mvh 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Nei, jeg åpner alle søknader og om det ligger en proff søknad med flott og ryddig CV så har det mer å si. Noen av de søknadene som renner inn med bare en linje. Jeg søker jobben! Det får da være måte på enkelthet.....DA reagerer jeg. Eller søknader der de ikke sender med CV i det hele tatt. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det betyr sikkert ingenting. Men noen henger konvolutten bak på søknaden for å ha bevis for at den er sendt tidsnok. Kan du ikke skrive med bare store bokstaver? Mvh problemet er at jeg ikke klarer å holde meg på linja. Det må jo se ut som om jeg er full når jeg har skrevet dette her. men lurer på om jeg skal skaffe meg selvklebende etiketter 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 problemet er at jeg ikke klarer å holde meg på linja. Det må jo se ut som om jeg er full når jeg har skrevet dette her. men lurer på om jeg skal skaffe meg selvklebende etiketter obs, der outet jeg meg selv igjen ja:) ja ja det er jo ikke det verste man kan oute seg selv for:) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 problemet er at jeg ikke klarer å holde meg på linja. Det må jo se ut som om jeg er full når jeg har skrevet dette her. men lurer på om jeg skal skaffe meg selvklebende etiketter Sikkert kjempelurt. Men om du vil skrive for hånd kan du jo lage noen svake linjer med blyant og linjal! Men jeg tror ikke du skal bekymre deg. ) 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Få en som skriver pent til å skrive på konvolutten for deg da vel, hvis du er redd for at det har noen betydning. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Få en som skriver pent til å skrive på konvolutten for deg da vel, hvis du er redd for at det har noen betydning. jeg skal jo underskrive med navnet mitt på søknaden også så det ser vel litt rart ut om de to skriftene er så forskjellige? eller? men jeg tror jeg skal sette meg inn i hvordan jeg putter konvolutten i printeren 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 jeg skal jo underskrive med navnet mitt på søknaden også så det ser vel litt rart ut om de to skriftene er så forskjellige? eller? men jeg tror jeg skal sette meg inn i hvordan jeg putter konvolutten i printeren Det tror jeg ikke. Det er mange som har en helt annen underskrift enn når de skriver blokkbokstaver, meg selv inkludert. 0 Siter
Gjest "jeg har en stek i ovnen" Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Nei, jeg åpner alle søknader og om det ligger en proff søknad med flott og ryddig CV så har det mer å si. Noen av de søknadene som renner inn med bare en linje. Jeg søker jobben! Det får da være måte på enkelthet.....DA reagerer jeg. Eller søknader der de ikke sender med CV i det hele tatt. Leverer noen inn en søknad med kun en linje? 0 Siter
Gjest ja mange rare søknader med èn linje Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Leverer noen inn en søknad med kun en linje? ja... 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hos oss har det ikke hadd betydning. Søknadene blir registrert, og ingen av de som skal ansette ser konvolutten. Samme hos oss. 0 Siter
Babette Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Et spørsmål av nysgjerrighet: Hvordan går det på skriftlige eksamener, når du skriver stygt og kanskje tilnærmet uleselig? Eller får du bruke PC? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Et spørsmål av nysgjerrighet: Hvordan går det på skriftlige eksamener, når du skriver stygt og kanskje tilnærmet uleselig? Eller får du bruke PC? skriver selvsagt på pc:) Etter bruken av det hjelpemidlet gikk jeg opp en karakter 0 Siter
Gyda Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Det tror jeg ikke du skal tenke så mye på. Søknaden blir tatt fort ut av konvolutten som så blir kasta med en gang. Ingen vil sannsynligvis merke seg ved håndskriften din i det hele tatt. Kjør på! 0 Siter
Sofline Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 ja... Hvordan går det an? Skriver de ikke engang hvilken jobb de søker på? 0 Siter
bugge -jenta Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 obs, der outet jeg meg selv igjen ja:) ja ja det er jo ikke det verste man kan oute seg selv for:) Nei dette er virkelig ikke det verste en kan oute seg selv på. Tvert i mot viser det jo bare mer av ditt pågangsmot til å komme så lang som du har. Og gir stor respekt, noe jeg selvsagt også hadde fra før:o) Vh bugge 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Kan du ikke sende søknaden elektronisk, da? Så er du kvitt hele problemet... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.