fallang Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Min kone og jeg ønsker barn,spørsmål: Hvor,og hva kan jeg få kjøpt av hjelpemidler,til innsprøtning av sæd i livmor? 0 Siter
Gjest bløffulf Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Skal dere prøve på en slags prøverør på hjemmefronten eller ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 Hvis dere har sæddonor der og da holder det vel med en kondom uten sæddrepende krem og en engangssprøyte fra apoteket? 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Ved inseminiering har man spesielt utstyr som ikke kan kjøpes fra apotek. Du kan ev kjøpe et 'engangskateter' (som man tapper urin med), klippe spissen av og sette på en 10 ml sprøyte. Det føres inn i bunnen av skjeden et par dager før eller ved eggløsning. (Man skal ikke føre sæden inn i livmoren). Etter eggløsning er det ikke mulig å bli gravid. Eggløsning kan testes med at temperaturen øker eller ved bruk av 'clear-plan'. Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.