alx83 Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 er det mulig å reagere på sæden ? grunnen til spørsmålet er at min kjæreste reagerer på min sperm med svie og smerter , noe hun kun gjør med meg. Vært hos lege , og fått bekreftet at det ikke er noen kjønns sykdommer el. som er problemet. Tingen er at vi ikke klarer å løse dette. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Prøv noen samleier med kondom så vil dere jo finne ut om det stemmer da. For det går visstnok an. 0 Siter
alx83 Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 Ja, det er mulig at hun kan reagere på den. hva gjør man med det da ? Er det noen piller som hjelper ? f.eks allergi tabletter ? el. ? 0 Siter
mrxx Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 hva gjør man med det da ? Er det noen piller som hjelper ? f.eks allergi tabletter ? el. ? Det vet jeg lite om. Men jeg tror at det er lite å gjøre med dessverre. Bortsett fra å bruke kondom da. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 hva gjør man med det da ? Er det noen piller som hjelper ? f.eks allergi tabletter ? el. ? Såvidt jeg vet er det lite å gjøre med det, annet enn å holde seg unna. Du får se om du ikke klarer å "lære" henne å ta imot det i de andre hullene, da :-) ".................................." 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Såvidt jeg vet er det lite å gjøre med det, annet enn å holde seg unna. Du får se om du ikke klarer å "lære" henne å ta imot det i de andre hullene, da :-) ".................................." Kondom? 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Kondom? Kan bli litt kjedelig i lengden, da. Tror ikke jeg kunne basert meg på et fast forhold hvor jeg brukte kondom. Da kan jeg like godt begynne å la være å ta papiret av sjokoladen før jeg spiser den. Det kan være greit hvis man virkelig er sugen på sjokolade, og ikke har noe valg, men det er kjipt på sikt :-) "................................." 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Kan bli litt kjedelig i lengden, da. Tror ikke jeg kunne basert meg på et fast forhold hvor jeg brukte kondom. Da kan jeg like godt begynne å la være å ta papiret av sjokoladen før jeg spiser den. Det kan være greit hvis man virkelig er sugen på sjokolade, og ikke har noe valg, men det er kjipt på sikt :-) "................................." Skjønner hva du mener, men det er vel bedre å spise sjokolade med papir enn å ikke spise sjokolade i det hele tatt. 0 Siter
Prozak Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Skjønner hva du mener, men det er vel bedre å spise sjokolade med papir enn å ikke spise sjokolade i det hele tatt. Sikkert. Men hvorfor ikke ta av papiret og spise den på en måte som funker? :-) "..................................." 0 Siter
Sofline Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Sikkert. Men hvorfor ikke ta av papiret og spise den på en måte som funker? :-) "..................................." Det er jo vanskelig hvis man er allergisk... (Personlig dyrker jeg altså sex uten kondom med kjæresten-dèt er jo definitivt best) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Sikkert. Men hvorfor ikke ta av papiret og spise den på en måte som funker? :-) "..................................." Det funker i så fall bare for hans del... 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det funker i så fall bare for hans del... Ikke hvis hun ikke har behov for at han _må_ komme inne i henne hver gang de har sex. "....................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det er jo vanskelig hvis man er allergisk... (Personlig dyrker jeg altså sex uten kondom med kjæresten-dèt er jo definitivt best) Han _må_ jo ikke "slippe ladningen" inne i henne? (det var _spermen_ det var snakk om her - hun var ikke allergisk mot selve pikken?) "..............................." 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Han _må_ jo ikke "slippe ladningen" inne i henne? (det var _spermen_ det var snakk om her - hun var ikke allergisk mot selve pikken?) "..............................." Det kan da komme litt sperm utenom utløsningen også? 0 Siter
Sofline Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Han _må_ jo ikke "slippe ladningen" inne i henne? (det var _spermen_ det var snakk om her - hun var ikke allergisk mot selve pikken?) "..............................." Det kommer jo ofte litt ut før da.. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det kan da komme litt sperm utenom utløsningen også? Selfølgelig - men det kommer vel an på i hvilken grad hun er allergisk. Jeg var selv i mange år sammen med ei som ble allergisk mot det et par år etter at vi møttes. Så lenge ladningen ble plassert i et av de andre hullene, eller et annet sted, så var det null problemer. Men det er utvilsomt forskjell på folk. "..............................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Det kommer jo ofte litt ut før da.. Javisst - men se mitt svar til mij. (for å unngå å klippe å lime svart mitt til flere - av en eller annen grunn har jeg en "sperre" mot det :-) "...................................." 0 Siter
Gjest mij Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Javisst - men se mitt svar til mij. (for å unngå å klippe å lime svart mitt til flere - av en eller annen grunn har jeg en "sperre" mot det :-) "...................................." Ja, klipping og liming er satans verk. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Ja, klipping og liming er satans verk. Heh-heh :-) "..............................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.