Gå til innhold

Sjalu kjæreste

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mistenksomt

12

• Sofline

10

• Babette

3

• ShitDiddelyDo

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Også en jente

Jaja,du om det.

Så hvis du også er av den Naive typen som bare er utrolig god og snill og bedårer alle damer med å ikke klare å si nei til noe dem ber om.Så hvor går egentlig grensen for sånne menn til å si nei?? Aldri? Min kjære sier at han lar gjerne sine venninner overnatte i sengen sin med han til og med.

Utfra det du skriver her tror jeg rett og slett at dere ikke passer sammen.Dere er to motsetninger, altfor forskjellige i tankemåte og væremåte.

mistenksomt

Sier hun ofte at du er feit, stygg og ekkel, og at alle eksene hennes var bedre?

Det er det verste jeg har hørt. Hvordan klarer du å sitte og ta i mot sånn dritt? Eier hun ikke respekt for deg?

Riktignok kan sjalusien forgifte sinnet og gjøre at man kan si stygge ting man egentlig ikke mener, men det får da være grenser.

Dere høres ut til å være kommet inn på et veldig uheldig spor.

Og jeg skjønner ærlig talt ikke at du holder ut.

Jeg har kanskje sagt det et par ganger høyst,men det er fordi han kaller meg masse stygge ting og virker som han gjør veldig mye for at jeg skal ha et negativt bilde om meg. Men for meg har det ingen betydning hvordan han ser ut. Så det er slike ting jeg kaster ut i min frustrasjon.

Jeg har kanskje sagt det et par ganger høyst,men det er fordi han kaller meg masse stygge ting og virker som han gjør veldig mye for at jeg skal ha et negativt bilde om meg. Men for meg har det ingen betydning hvordan han ser ut. Så det er slike ting jeg kaster ut i min frustrasjon.

Hvis du ikke mener det, er det en god idè å si unnskyld etterpå (det bør han selvsagt også gjøre).

Men du skjønner vel at det sårer?

Hva slags stygge ting sier han til deg?

Annonse

Gjest Også en jente

Hvis du ikke mener de stygge tingene du har sagt, bør du be om unnskyldning.

Han har jo skrevet i et annet innlegg her at du aldri noengang ber om unnskyldning.

Gjest Rundbrenneren

Men du skjønner vel at det sårer?

Hva slags stygge ting sier han til deg?

Når hun anklager meg for masse ting jeg ikke har gjort, og ikke vil høre på det jeg sier og påstår at jeg lyver, så pleier jeg å si at hun er syk og trenger hjelp.

Nå fikk vi akkurat beskjed fra politiet om å dempe krangelen vår, fordi folk skal sove og her er det ganske høytlydt, slik som hun skjeller meg ut etter noter. Jaja, så kommer det vel i avisen også...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...