Gå til innhold

For ikke nok sex av kona.

Anbefalte innlegg

jeg kan godt gi deg en god grunn for min del. Han gir meg ikke oppmerksomhet i det hele tatt! Han vil kun ofre data, trening og tv hvis det er snakk om sex. Jeg har spurt mange ganger om vi ikke kan sette oss ned og snakke litt sammen. Jeg kan love deg at jeg hadde blitt mer tent på han.

Nå er det ofte slik at jeg har lyst på sex, men jeg orker ikke å ha det med han, nettopp fordi han aldri gir meg oppmerksomhet. Er bare hele tiden irritert på han.

Hadde han bare skjønt at 1 kvarter om dagen med samtale i sofaen hadde gjort store underverker....

Jeg har prøvd å forklare det mange ganger, men det virker som om han bare vil ha sex helt "gratis". Og så kritiserer han meg (akkurat som du kritiserer din dame) uten å se at han er med på å skape problemene våre...

Det tullet om at du skal lage middag og vaske huset og alt det virker bare desperat. Jeg hadde skjønt baktanken med en gang. Og DET er turnoff. Stryk hun heller over kinnet helt uventet, ofte(ikke rett før sex eller leggetid)

jeg må legge til at hvis jeg får oppfyllt mine viktigste behov først, som å føle at jeg har en kjæreste å snakke med og ha det koselig med, så er jeg mye mer lysten!

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Velouria

7

• Goliath

6

• petter smart

6

• mil1365380270

5

Trøndergutt35

jeg kan godt gi deg en god grunn for min del. Han gir meg ikke oppmerksomhet i det hele tatt! Han vil kun ofre data, trening og tv hvis det er snakk om sex. Jeg har spurt mange ganger om vi ikke kan sette oss ned og snakke litt sammen. Jeg kan love deg at jeg hadde blitt mer tent på han.

Nå er det ofte slik at jeg har lyst på sex, men jeg orker ikke å ha det med han, nettopp fordi han aldri gir meg oppmerksomhet. Er bare hele tiden irritert på han.

Hadde han bare skjønt at 1 kvarter om dagen med samtale i sofaen hadde gjort store underverker....

Jeg har prøvd å forklare det mange ganger, men det virker som om han bare vil ha sex helt "gratis". Og så kritiserer han meg (akkurat som du kritiserer din dame) uten å se at han er med på å skape problemene våre...

Det tullet om at du skal lage middag og vaske huset og alt det virker bare desperat. Jeg hadde skjønt baktanken med en gang. Og DET er turnoff. Stryk hun heller over kinnet helt uventet, ofte(ikke rett før sex eller leggetid)

Tror ikke problemet er manglende kommunikasjon. Etter hvert som årene har gått er vi blitt mer og mer flinke til å snakke sammen. Likevel er sexen blitt mer eller mindre satt til siden. Klem og kos var jeg flink med, og er det enda, men i mindre grad. Kan få inntrykk av at jeg kan være for kosete.

Neida, det er bare menn som tror at kvinner er kompliserte. Derfor later kvinner som de er det slik at mannen får rett. Vi vet nemlig at menn liker å ha rett, ergo vi er kloke ;)

Men hvis dere later som om dere er kompliserte, så er dere jo akkurat det da:-)

Kloke????.....her var det noe jeg ikke forsto, du snakker i "tunger"....:-)

Bruker det når jeg ikke har vært så flink, vil ha øl, sex, eller slippe å gjøre noe. Må bare passe på å ikke misbruke det, sånn at han tror jeg er en furie om jeg sier imot.

Ah-ha-ha! Akkurat som jeg klarer å holde kjeft så ofte at det noen gang kommer til å skje! ;-)

:-)

Det er ikke så mye som skal til for min del. Her den ene dagen sto han utenfor å pusset hagemøblene, det var nok.

Jeg tenner skikkelig på han når han jobber hjemme, isatede for å ligge på sfaen å se på tv.

Det sier jeg til han, da er det jo opp til han å sprite opp sex livet vårt.

Det kan forresten være lurt å ikke bare prøve seg i det man legger seg. Det å bli overrasket i det jeg bøyer meg ned for å legge tøy i vaskemaskinen, eller i det jeg kommer ut av dusjen osv er ofte bedre. Er ungene ute av sikte da er det bare å sette i gang. Da er jeg heller ikk på vei inn i drømme land etter en slitsom dag.

Det er ikke så mye som skal til for min del. Her den ene dagen sto han utenfor å pusset hagemøblene, det var nok.

Jeg tenner skikkelig på han når han jobber hjemme, isatede for å ligge på sfaen å se på tv.

Det sier jeg til han, da er det jo opp til han å sprite opp sex livet vårt.

Det kan forresten være lurt å ikke bare prøve seg i det man legger seg. Det å bli overrasket i det jeg bøyer meg ned for å legge tøy i vaskemaskinen, eller i det jeg kommer ut av dusjen osv er ofte bedre. Er ungene ute av sikte da er det bare å sette i gang. Da er jeg heller ikk på vei inn i drømme land etter en slitsom dag.

sorry mye skrive feil, ikke lett å tenke på sex og rettskriving på en å samme tid...

Annonse

Nja, personlig syens jeg du får ganske ofte. Har vært gift i 9 år og kona mi har sjelden lyst. Vanlig frekvens for noen år siden var 3-4 ganger i året. Nå har dette stoppet litt opp så sistgang jeg fikk slippe til var høsten 2002.

Vi har allikevel et godt samliv så lenge man aksepterer at slik er det. Hun er vakker, snill og flink med barna men har bare ikke lyst. Ihvertfall ikke på meg ;-)

Gjest to om å velge

Nja, personlig syens jeg du får ganske ofte. Har vært gift i 9 år og kona mi har sjelden lyst. Vanlig frekvens for noen år siden var 3-4 ganger i året. Nå har dette stoppet litt opp så sistgang jeg fikk slippe til var høsten 2002.

Vi har allikevel et godt samliv så lenge man aksepterer at slik er det. Hun er vakker, snill og flink med barna men har bare ikke lyst. Ihvertfall ikke på meg ;-)

*Ruller opp haka igjen*

Jeg kan ikke BEGYNNE å fortelle hvor lite jeg skjønner av folk som greier å leve slik. SÆRLIG dersom man egentlig ønsker noe annet.

petter smart

Merkelig dette her.

Har lest flere slike innlegg her før, men da var det kvinnen som ikke fikk nok sex av mannen.

I svarene som kom så var det "hans skyld" og han som måtte skjerpe seg.

Nå er det omvendt - og fremdeles er det "hans skyld", og han som må "skjerpe seg" - ved å gjøre ting for å lette konas angivelige slitsomme hverdag.

Typisk? :-)

Et annet paradoks er at ifølge undersøkelser så ville et flertall av unge kvinner dumpet mannen dersom han ble impotent eller av en annen grunn ikke kunne ha sex.

Selv forbeholder de seg tydeligvis retten til å nekte sex uten å gi han denne muligheten.

En mann som ikke får (nok) sex får alltid skylden. Dersom han vurderer å forlate henne pga dette blir han i beste fall hudflettet. Er det derimot omvendt har alle kvinnen stor forståelse for hennes følelser.

petter smart

Det er jo sånn hverdagslivet er for kvinner og menn med barn, jobb, hus og barn. Huset rydder og vasker seg ikke selv desverre og barn må gjerne ha hjelp og oppmerksomhet og mat må jo alle ha. Alle blir slitne og kvinner orker ofte ikke sex når de er slitne, mens menn oftere orker sex uansett hvor slitne de er.

Hvorfor går du/dere alltid ut fra at det er kvinnen som gjør alt husarbeid/barnestell?

petter smart

"Mener kanskje at begge parter kan bestrebe seg litt for å bevare husfreden."

Der ligger kanskje den stinkende, døde hunden begravet? Masing og sure miner er sjeldne fetisjer. Så kanskje du burde spørre din kone om hun tenner på dette, før du klager over hennes labre sexlyst?

Men hva kom først? Hans masing (om han gjør det) eller hennes dårlige sexlyst?

Logisk sett er det hennes dårlige sexlyst, da han neppe ville mast dersom den var god.

Et annet paradoks er at ifølge undersøkelser så ville et flertall av unge kvinner dumpet mannen dersom han ble impotent eller av en annen grunn ikke kunne ha sex.

Selv forbeholder de seg tydeligvis retten til å nekte sex uten å gi han denne muligheten.

En mann som ikke får (nok) sex får alltid skylden. Dersom han vurderer å forlate henne pga dette blir han i beste fall hudflettet. Er det derimot omvendt har alle kvinnen stor forståelse for hennes følelser.

Et paradoks som vi nok bare må lære oss å leve med:-)

Annonse

mil1365380270

Men hva kom først? Hans masing (om han gjør det) eller hennes dårlige sexlyst?

Logisk sett er det hennes dårlige sexlyst, da han neppe ville mast dersom den var god.

Tja. Lysten avtok sannsynligvis gradvis, og det er ikke så vanskelig å skjønne hva den andre mener, selv om denne ikke sier noe. Så hvis det har lyst misnøye ut av øynene hans, har det nok fått fortgang på sexdøden.

Begge har ansvar her, ikke bare den som mister lysten. Er jo en grunn til at den blir borte, hun hadde jo lyst på ham før :-)

Hvorfor går du/dere alltid ut fra at det er kvinnen som gjør alt husarbeid/barnestell?

Hvor i innlegget mitt står det at kvinner gjør alt barnestell/husarbeid?

Jeg tenker ikke sånn, vi lever i 2005 så jeg tar det som en selvfølge at alle bidrar like mye.

petter smart

Hvor i innlegget mitt står det at kvinner gjør alt barnestell/husarbeid?

Jeg tenker ikke sånn, vi lever i 2005 så jeg tar det som en selvfølge at alle bidrar like mye.

Så du mener at menn må ta mer enn 50 % av husarbeidet, ellers orker ikke kvinnene ha sex?

petter smart

Nei, det mener jeg slettes ikke, men noen ganger er det deilig å komme hjem til strøkent hus uansett om man er kvinne eller mann.

Du sier at grunnen til at hun ikke vil ha sex er at hun er utslitt av husarbeid/barn. Samtidig sier du at du forventer at menn og kvinner gjør like mye hjemme. Du sier også at kvinner må ha overskudd for å ha sex, noe de ikke får når de gjør husarbeid, mens menn orker sex uansett.

Hvordan kan man tolke dette til noe annet enn at mannen må gjøre mer enn 50 % (helst 100%) av husarbeidet for at hun skal orke å ha sex?

Selvfølgelig er det greit å komme til strøkent hus, men det kan ikke bli et krav at mannen gjør alt husarbeidet for å "få" sex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...