Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

serendipity

Døh! Slapp av da. Sussebassen min har nettopp forlatt landet for å bli borte til langt utpå høsten. Joda, jeg tenker også på ham konstant, men ikke fordi jeg er redd han skal finne en annen og forholdet skal gå i grøfta - men fordi jeg savner ham!

2 uker er ingenting, kjære deg. Trom sammen noen kompiser - ha en fest - dra på gutteur - ha det "singel-gøy" (men ikke rot med andre damer!) når hun er borte!

Betyr det at du ikke får sax (med et menneske ;-) ) på flere måneder ???? Isåfall må du nok sende ut en advarsel her på DOL :-) he he

serendipity

Betyr det at du ikke får sax (med et menneske ;-) ) på flere måneder ???? Isåfall må du nok sende ut en advarsel her på DOL :-) he he

Prøver igjen.. mente selvfølgelig sex, ikke sax... Betyr det at du ikke får sex (med et menneske ;-) ) på flere måneder ???? Isåfall må du nok sende ut en advarsel her på DOL :-) he he

serendipity

Døh! Slapp av da. Sussebassen min har nettopp forlatt landet for å bli borte til langt utpå høsten. Joda, jeg tenker også på ham konstant, men ikke fordi jeg er redd han skal finne en annen og forholdet skal gå i grøfta - men fordi jeg savner ham!

2 uker er ingenting, kjære deg. Trom sammen noen kompiser - ha en fest - dra på gutteur - ha det "singel-gøy" (men ikke rot med andre damer!) når hun er borte!

Prøver igjen.. mente selvfølgelig sex, ikke sax... Betyr det at du ikke får sex (med et menneske ;-) ) på flere måneder ???? Isåfall må du nok sende ut en advarsel her på DOL :-) he he

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...