Gjest snart sommer.... Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 Så en link her en gang til en eller annen maskin som friserer mønstre! Noen som husker hvor man får tak i sånt? Takknemlig for link! 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Du har vel fått med deg at undertegnede og mrxx her inne har en profesjonell friserings-tjeneste? Det er bare å bestille time :-) "................................." 0 Siter
mrxx Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Du har vel fått med deg at undertegnede og mrxx her inne har en profesjonell friserings-tjeneste? Det er bare å bestille time :-) "................................." Hehe, ja og ventelisten blir aldri for lang for oss:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Hehe, ja og ventelisten blir aldri for lang for oss:-) Nei, her er det store ressurser å ta av :-) "..................................." 0 Siter
Gjest lettere frustrert:-) Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Nei, her er det store ressurser å ta av :-) "..................................." hvor i landet bor dere da? Blir litt dyrt for meg å reise helt til Oslo f.eks for å få frisert mine saker...men dere reiser kanskje rundt og tar flere i samme slengen...? :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 hvor i landet bor dere da? Blir litt dyrt for meg å reise helt til Oslo f.eks for å få frisert mine saker...men dere reiser kanskje rundt og tar flere i samme slengen...? :-) Javisst. mrxx er veldig glad i å reise, så jeg lar han ta seg av slikt. Selv tar jeg stort sett lokale klienter, og tar meg av fakturering og evt. reklamasjoner. "..................................." 0 Siter
Gjest lettere frustrert:-) Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Javisst. mrxx er veldig glad i å reise, så jeg lar han ta seg av slikt. Selv tar jeg stort sett lokale klienter, og tar meg av fakturering og evt. reklamasjoner. "..................................." Høres bra ut:-) I morgen eller fredag ville passet utmerket, bor på Jæren.... 0 Siter
org Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Javisst. mrxx er veldig glad i å reise, så jeg lar han ta seg av slikt. Selv tar jeg stort sett lokale klienter, og tar meg av fakturering og evt. reklamasjoner. "..................................." Når ankommer dere Trøndelag? :-) 0 Siter
org Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Javisst. mrxx er veldig glad i å reise, så jeg lar han ta seg av slikt. Selv tar jeg stort sett lokale klienter, og tar meg av fakturering og evt. reklamasjoner. "..................................." Når ankommer dere Trøndelag? :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Når ankommer dere Trøndelag? :-) *Dytter* Jeg står først i køen i Trøndelag! 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Høres bra ut:-) I morgen eller fredag ville passet utmerket, bor på Jæren.... Da legger du bare navn, adresse og beskrivelse (trenger ikke være intim beskrivelse) i det hule eiketreet der du vet :-) "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Når ankommer dere Trøndelag? :-) Det gjør vi ikke, med mindre du legger inn en bestilling. Da blir det butikk :-) "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 *Dytter* Jeg står først i køen i Trøndelag! Du får en på huset :-) "................................." 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Du får en på huset :-) "................................." Deg eller Mrxx? Eller... begge? "Ja takk, begge deler!" ;o) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Deg eller Mrxx? Eller... begge? "Ja takk, begge deler!" ;o) Ja, det er vel ikke så nøye. Han kan ta foran, så tar jeg bak :-) "..................................." 0 Siter
tigertrollet Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Du har vel fått med deg at undertegnede og mrxx her inne har en profesjonell friserings-tjeneste? Det er bare å bestille time :-) "................................." Å jasså. Det var DU og mrxx. Beklager. Jeg kom i skade for å antyde at det var SDD og mrxx. Jeg har korrigert mine notater nå skal du vite. 0 Siter
Prozak Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Å jasså. Det var DU og mrxx. Beklager. Jeg kom i skade for å antyde at det var SDD og mrxx. Jeg har korrigert mine notater nå skal du vite. Det var jeg og mrxx som startet det. SDD ble innlemmet i geskjeften ganske kort tid etter :-) "...................................." 0 Siter
mrxx Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Ja, det er vel ikke så nøye. Han kan ta foran, så tar jeg bak :-) "..................................." Hehe.... 0 Siter
org Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 *Dytter* Jeg står først i køen i Trøndelag! Pøh! Jeg var her først, så det så! :-) 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Du får en på huset :-) "................................." *prøver å se det for meg* få en på huset.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.