Gå til innhold

rar utflod m/ lukt..

Anbefalte innlegg

Gjest mregina

Hei!Jeg er ei jente på 20 år. Har i de siste dagene vært plaget av en unormal utflod m/lukt. Hadde bakteriell vaginose for noen mnd siden, men fikk antibiotika for det. (Før jeg var hos legen pleide jeg å bruke vivag i noen dager etter mensen, men gikk fort lei og ble bekymret for hva som var galt). Men av antibiotikaen fikk jeg soppinnfeksjon som jeg igjen måtte behandle med stikkpiller på resept. Husker ikke navnet på de nå, men virket hvertfall. Men nå er plagene tilbake, bare i en litt annen form. Utfloden er lysebrun/rødrosa (varierer) og lukter vondt. Av og til klør det i åpningen i skjeden. Men før denne fargen og lukten kom måtte jeg på do hele tiden. Tisset bare litt de fleste gangene og noen ganger svidde det litt nederst i magen på slutten. Nå i de siste dagene har jeg ikke lagt merke til denne sviingen, men hender jeg må ofte på do. Alt dette ender med at jeg ikke har lyst å være intim med kjæresten min. Kan det være at han har noe? Han mener selv at han ikke trenger å teste seg siden mine tester er fine. Tenker på klamydia og sånne sykdommer nå. Håper på svar så fort som mulig. Mvh-Jente som er lei av underlivsplager-

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188788-rar-utflod-m-lukt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mette Moen, Gynekolog

Hvis du ikke er testet for chlamydia, bør du gjøre det. Det kan gi blodig utflod og vannlatningssymptomer.

Hvis dine prøver har vært negative, trenger din partner ikke kontrollere seg. Utflod med unormal lukt (fiskelukt) kan være tegn på bakteriell vaginose. Kløe tyder mest på sopp.

Så test for chlamydia er min anbefaling.

Vennlig hilsen Mette H Moen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/188788-rar-utflod-m-lukt/#findComment-1305145
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...