Gå til innhold

Hater å være jente!! Det ødelegger ferien min!!

Anbefalte innlegg

Gjest raufoss

Jeg hadde tenkt meg avgårde for å legge meg på stranda i dag, og bade og kose meg, men så har jeg selvsagt fått blødninger igjen. Jeg har ganske regelmessig mens, men jeg har små blødninger opp til en uke før selve mensen setter inn, og da blør jeg nesten enda en uke til. Jeg kan ikke bade med truseinnlegg i bikinien! Og føler meg ikke vel på stranda med truseinnlegg heller, så hva er vitsen..

Å, som jeg haaaater å være jente!!!

Fortsetter under...

skorpionfisken

Det er jo ikke anbefalt å bruke tamponger ved småblødninger, det tørker ut skjeden og gir sopp.... noe jeg lett får.. :-(

De få timene i året jeg er på en badestrand og samtidig har mensen spanderer jeg på meg en tampong, selv om jeg egentlig hater å bruke det.

Heller det enn å ønske at jeg var mann. Min kjære hadde ikke sett to ganger på meg om jeg var mann...

Annonse

Gjest raufoss

De få timene i året jeg er på en badestrand og samtidig har mensen spanderer jeg på meg en tampong, selv om jeg egentlig hater å bruke det.

Heller det enn å ønske at jeg var mann. Min kjære hadde ikke sett to ganger på meg om jeg var mann...

Jeg har jo ikke mensen, bare rød utflod.

Gjest raufoss

Linken var endret, ser jeg. Jeg har denne:

http://www.divacup.com

Har prøvd, holdt på 4 sykluser og har aldri vært så frustrert og forbanna i hele mitt liv. Det lakk og det rant blod overalt. Grusomme greier, det var umulig å få vridd den rundt inni der, ble aldri tett. Hadde riktig str, og satt den inn riktig, men fikk altså ikke vridd på den. Klin umulig. Dessuten hatet jeg å stappe fingrene oppi der til stadighet, og den var fryktelig stiv og vond å ta ut.

Min erfaring..... :-(

Linken var endret, ser jeg. Jeg har denne:

http://www.divacup.com

De(n) første dagen(e) blør jeg så mye at det lekker, dessverre. Eller at den må tømmes veldig ofte. Og det er jo ikke så enkelt - på jobb etc. Men når det roer seg litt, funker den fint. Selv om jeg fortsatt (har brukt den noen perioder nå) kan være uheldig med innsettingen...

Gjest Ugga Bugga

Har prøvd, holdt på 4 sykluser og har aldri vært så frustrert og forbanna i hele mitt liv. Det lakk og det rant blod overalt. Grusomme greier, det var umulig å få vridd den rundt inni der, ble aldri tett. Hadde riktig str, og satt den inn riktig, men fikk altså ikke vridd på den. Klin umulig. Dessuten hatet jeg å stappe fingrene oppi der til stadighet, og den var fryktelig stiv og vond å ta ut.

Min erfaring..... :-(

Hvis du klemmer sammen tuppen er det lettere å vri rundt, da er det ikke vakuum lenger.

Annonse

Gjest raufoss

Hvis du klemmer sammen tuppen er det lettere å vri rundt, da er det ikke vakuum lenger.

Måtte nesten klemme sammen tuppen for å få tak slik at jeg kunne vri rundt, men det lyktes bare en gang på 4 sykluser. Og jeg forsøkte virkelig hardt for å få det til, men etter 4 sykluser fikk jeg rett og slett nok pg pælma greia i søpla. Synd, for jeg likte ideen.

Gjest raufoss

Bruker du p-piller eller? Hva med å sette inne en tampong, går vel greit for noen timer det, selv om du ikke blør så mye?

Bruker ikke p-piller, planlegger å blir gravid om et år eller deromkring, og vil ikke bruke hormonpreparater.

Får lett sopp, men kunne sikkert bruke den minste ob noen timer, da.

Gjest Cityrella

Bruker ikke p-piller, planlegger å blir gravid om et år eller deromkring, og vil ikke bruke hormonpreparater.

Får lett sopp, men kunne sikkert bruke den minste ob noen timer, da.

Hvis du får lett sopp er det kanskje skummelt, men det er da et alternativ.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...