Gå til innhold

Hvordan tolke dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Cityrella

Jeg tror ikke dette har noe med sjalusi å gjøre, i allefall ikke i utgangspunktet. At det kan bli sjalusi etterhvert som hun mistenker ham for å ha skjulte motiver, det er ikke så rart.

Problemet var løst på et blunk om han hadde vært litt lydhør ovenfor sin nye kjæreste. Når han tar bildene ned for å tekkes henne - og vips henger de opp igjen når hun har reist.... Hva forteller det henne??

Enig med deg. Var nok ikke sjalusi til og begynne med men mer undring. Når han tar dem ned og så henger dem opp sier jo det endel om han da. Og DA ville noke jeg begynt å lure hva han holdt på med.

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

10

• Babette

7

• Sofline

6

• Knotten

5

Mest aktive i denne tråden

Ville du likt at dama di hadde blider av eksen hengende på veggen?

Som jeg har sagt flere ganger nå, men kan selvsagt gjenta det. Hvis dette hadde vært tidlig i forholdet hadde jeg selvsagt ikke begynt å bestemme om hun skulle ha bilder der eller ikke.

Ikke sikkert jeg hadde brydd meg senere heller, fordi jeg er svært lite sjalu av meg.

Annonse

Som jeg har sagt flere ganger nå, men kan selvsagt gjenta det. Hvis dette hadde vært tidlig i forholdet hadde jeg selvsagt ikke begynt å bestemme om hun skulle ha bilder der eller ikke.

Ikke sikkert jeg hadde brydd meg senere heller, fordi jeg er svært lite sjalu av meg.

Jeg er heller ikke sjalu av meg, men dette ville jeg reagert på...

Jeg mener ikke at utro=drittsekk. Men det er kanskje naturlig å ikke føle seg så veldig vennlig ovenfor en som har sveket en slik.

Men for meg er ikke en eks venn uansett. Det vil si vi snakkes om vi treffes, og er venner sånn sett, men vi gjør ingenting for å holde kontakten, og alle spor etter dem er ryddet bort.

Har du ikke fotoalbum eller bilder med ekser? Det har både kjæresten og jeg i massevis. De ligger sammen med de andre bildene vi har, og jeg synes det vil virke hysterisk å ta dem ut av albumene.

Det er det vel ingen som gjør? Eller klipper vekk ekser fra gruppebilder , hehe?

Har du ikke fotoalbum eller bilder med ekser? Det har både kjæresten og jeg i massevis. De ligger sammen med de andre bildene vi har, og jeg synes det vil virke hysterisk å ta dem ut av albumene.

Det er det vel ingen som gjør? Eller klipper vekk ekser fra gruppebilder , hehe?

Det er da forskjell på album og glass og ramme.

Det er da forskjell på album og glass og ramme.

Javisst. Men Cityrella sier at hun har ryddet bort alle spor etter eksen. Jeg lurte litt på hva som lå i det.

Jeg lurer forresten på om mine eks-svigerforeldre har tatt ned brudebildet av oss. Det har de nok.

Gjest Cityrella

Noe annet å ha bilder av ex enn å ha dem på VEGGEN da, eller framme i ramme. Synes jeg.

Bildene av eksen er sterkt redusert, hva skal jeg med dem liksom? Ferieturer og slikt er gjemt igjen, og de ligger i album eller mappene sine i en boks på boden. Ser sjelden på dem, og da aldri for å se exen, men stedene vi var på.

Annonse

Gjest Cityrella

Javisst. Men Cityrella sier at hun har ryddet bort alle spor etter eksen. Jeg lurte litt på hva som lå i det.

Jeg lurer forresten på om mine eks-svigerforeldre har tatt ned brudebildet av oss. Det har de nok.

Ryddet bort, betyr å legge de ting man ikke kaster i en boks på boden eller på loftet. Rydde bort. Kaste er å kaste.

Det er mulig det:-)

Men som sagt, det kommer helt an på hvor tidlig dette ble et tema og hvor seriøst jeg hadde følt at forholdet var. De treffes ikke akkurat så ofte da.

Det er ikke bilde i seg selv jeg hadde vært betenkt på , men heller hvilke kvalifikasjoner kvinnen har. Jeg hadde nok stilt meg spørrende til hva hun vil forlange neste gang og hva det vil bli bråk av senere.

Jeg er svært lite sjalu selv og hadde ikke orket å være sammen med ei som er for sjalu.

Ja, du er svært lite sjalu, men du tar igjen dette ved å være mistenksom. Høres ut som du vil la bildet henge der som en såkalt "test". Isåfall er det latterlig.

Hei,

Ja, dette er et av mange eksempler på visse menns tankeløshet. De er ikke så grublete som oss, og vet ikke hvor gale og analyserende noe sånt kan gjøre oss. Her trengs det et wake up call!!! Hva med å henge opp et bilde av din ex i hjerteramme over din seng? hihi...Jeg regner med at han besøker din by i blant oxo...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...