lillyann Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Heisann alle sammen.. Har sittet og lest litt gjennom innleggene her og det føles veldig godt at det ikke bare er meg som tenker gravididet hele tiden. Har nettopp begynt å prøve. Gikk ikke på første forsøk, men vi gir ikke opp:-) Kommer fra en famile der mange av kvinnene sliter med å få barn, og har selv søsken som er prøverør (13 år nå). Jeg er derfor nervøs og tenker mye på om noe kan være galt med meg også! JEg drikker salvie te og tar folat, prøver å holde meg sunn og i god form!!! Er det noen som har noen gode tips eller lignende.. eventuelt noen som kan fortelle meg hvor lenge de har prøvd? Ønsker alle sammen lykke til:-) 0 Siter
Gjest hurv Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 jeg prøvde i 7 måneder. Han er noen år nå. Er her for jeg gleder meg til vi skal begynne å prøve igjen. 0 Siter
Pastella Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Har prøvd i over to år nå og holder på med utredning. Lykke til! Har ingen gode tips, prøv å lev så normalt som mulig, og ikke stress for mye! 0 Siter
Blåmor Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Første var ikke planlagt. Den andre prøvde vi seks måneder før det klaffet, og nå med nr. tre har vi prøvd i to måneder. 0 Siter
lillyann Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Skrevet 11. juli 2005 Har prøvd i over to år nå og holder på med utredning. Lykke til! Har ingen gode tips, prøv å lev så normalt som mulig, og ikke stress for mye! Takk for svar,... Hvor lenge gikk dere før dere begynte med utredning? masse lykke til forresten:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.