MX_83 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hei,Jeg er redd jeg har fått herpes. Har alltid vært forsiktig og brukt kondom når jeg har hatt samleie. Sist helg lå jeg med en jente som var kommet ut av et langt forhold, vi brukte kondom første gangen, andre gangen og ved munnsex brukte vi ikke kondom...Nå merket idag noen røde prikker på penishodet, og at selve området under penishodet er litt rødlig og småhovnet opp. Jeg har aldri hatt noe før, og alltid vært forsiktig. Har heller ikke hatt samleie med mange, det samme gjelder for henne. Formen er elles fin. Føler meg ikke syg, ingen kløe - det gjør ikke vondt å gå på toalettet eller noe slikt.Hva anbefaler du at jeg bør gjøre? Betyr dette at jeg ikke kan ha sex på lang tid?Tusen takk for evt. svar? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/188838-herpes/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.