Gå til innhold

Negativt med mye erfaring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

13

• ShitDiddelyDo

5

• serendipity

4

• Sofline

4

Gjest Cityrella

Man trenger slett ikke ha mer erfaring om man har hatt mange partnere.

Er det ikke det de kaller det da, de som har hatt seg mye rundt omkring. Høres unektelig litt bedre ut enn å ha knulla rundt.

Men enig med deg, de har nok ikke mer erfaring, bare mange partnere. Dårlig sex med mange ulike...

ShitDiddelyDo

Kommer litt an på alder og tidligere sivilstatus. Er du 18 ville jeg nok stilt meg skeptisk til 40 partnere. Er du 30 stiller saken seg i et annet lys, og jeg hadde nok tenkt som så at du sikkert er frisinnet seksuelt, noe som ville gagnet meg.

Jeg er langt mer skeptisk til disse galningene som løper rundt og sparer seg til "den rette".

Jeg er ikke mann, men her er min oppfatning av dette:

En del kan nok si at det ikke er bra å ha hatt altfor mange sexpartnere. Men jeg tror ikke det spiller noen rolle i praksis.

Det blir på samme måte som at noen menn kan si at de foretrekker høye kvinner med store pupper. Eller rødt hår. Eller langt hår.

Dagen etter kan de godt forelske seg i ei som ser helt annerledes ut.

Slik tror jeg også det er med dette med antall sexpartnere.

I teorien kan de mene sånn og sånn, men når det kommer til stykket, bryr de seg ikke om det.

Da er det personen som teller, ikke hvor mange hun har ligget med.

Annonse

ShitDiddelyDo

Enig med deg. Fordi man har hatt 25 one night stands bør man ikke være særlig erfaren. Man får da langt mer sex ved å være i lenger faste forhold.

Det kommer helt an på partneren. Man kan ha rutinesex med en fast partner, mens man med diverse ONS slår seg løs og utforsker både det ene og det andre.

Mye sex med samme partner betyr ikke nødvendigvis at man er erfaren seksuelt.

Men det betyr naturligvis ikke at man er erfaren seksuelt bare fordi man har 100 partnere heller.

Det kommer helt an på partneren. Man kan ha rutinesex med en fast partner, mens man med diverse ONS slår seg løs og utforsker både det ene og det andre.

Men det betyr naturligvis ikke at man er erfaren seksuelt bare fordi man har 100 partnere heller.

Slik jeg oppfatter bergepet, innebærer erfaring at man har prøvd flere.

Man sier ikke at man har mye erfaring med biler hvis man har kjørt samme bilen hele livet.

Men man kan si at man har god erfaring med toyota hvis man kun har hatt det merket i mange år.

ShitDiddelyDo

Slik jeg oppfatter bergepet, innebærer erfaring at man har prøvd flere.

Man sier ikke at man har mye erfaring med biler hvis man har kjørt samme bilen hele livet.

Men man kan si at man har god erfaring med toyota hvis man kun har hatt det merket i mange år.

Det var sånn jeg også forsto det.

Min erfaring er at man ofte slår seg løs med en fast partner, mens ved ONS dreier det seg bare om å "få noe".

Mange partnere bør ikke bety mye sex.

tigertrollet

*nikker*

Helt enig:-)

Annonse

Min erfaring er at man ofte slår seg løs med en fast partner, mens ved ONS dreier det seg bare om å "få noe".

Mange partnere bør ikke bety mye sex.

Jeg tror man kan slå seg løs med både faste partnere og ONS, og man kan ha kjedelig sex med begge typer partnere.

Umulig å generalisere.

Men hvis man er en sjenert person, trenger man vel de trygge rammene i et fast forhold for å slå seg løs. Men i så fall har man vel ikke ONS?

serendipity

Er det ikke det de kaller det da, de som har hatt seg mye rundt omkring. Høres unektelig litt bedre ut enn å ha knulla rundt.

Men enig med deg, de har nok ikke mer erfaring, bare mange partnere. Dårlig sex med mange ulike...

Neida, det trenger jo ikke nødvendigvis være dårlig sex fordet ;-) selv om det desverre ofte er det :-(

serendipity

Heeeeelt enig :-)

Gjest Ugga Bugga

Tja, jeg vet ikke hva menn synes om dette.

Jeg synes 40 kanskje er litt i overkant, men som sagt nedenfor her kommer det jo an på hvor gammel hun er og hvilket tidsrom det har foregått i.

Hvis man har sex med 40 stk i løpet av en uke er det mye. Har man sex med 40 stk i løpet av hele livet er det kanskje ikke så mange allikevel.

Gjest KariKruskakli

Dette tror jeg ikke noe på.

Lettere å slå seg løs med en fast partner man kjenner godt og føler seg trygg på, enn en man tilfeldigvis treffer ute på byen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...