Gå til innhold

Negativt med mye erfaring

Anbefalte innlegg

Dette tror jeg ikke noe på.

Lettere å slå seg løs med en fast partner man kjenner godt og føler seg trygg på, enn en man tilfeldigvis treffer ute på byen.

Hehe, snakk for deg selv.

Jeg vil si at det kan slå begge veier. Men man er sjelden edru på ONS. Og alkoholen gjør en jo ganske sprelsk og løssluppen.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

13

• ShitDiddelyDo

5

• serendipity

4

• Sofline

4

Gjest KariKruskakli

Hehe, snakk for deg selv.

Jeg vil si at det kan slå begge veier. Men man er sjelden edru på ONS. Og alkoholen gjør en jo ganske sprelsk og løssluppen.

Nå er det over 15 år jeg har hatt noe ONS da, men kan trygt si at skikkelig erfaring fikk jeg ikke før jeg traff mannen min.

Dessuten slutter man da ikke å drikke om man får en fast partner.

Mannen min vet at han må holde seg klar når jeg kommer hjem fra byen.

serendipity

Nå er det over 15 år jeg har hatt noe ONS da, men kan trygt si at skikkelig erfaring fikk jeg ikke før jeg traff mannen min.

Og mannen min har fått streng beskjed om å holde seg unna når han har vært på byen ;-)

Nei, det er klart man kan ha sex når man er litt på druen med den faste partneren også.

Men det blir ikke så tydelig mønster i det som ONS-sex. Sistnevnte er nesten alltid med promille.

Annonse

Havner man på 40 tallet begynner det å bli mye, uanset alder, mener nå jeg.

Men dette har selvsagt med alder å gjøre og på hvilken måte du har hatt disse 40 også kanskje.

Det har også med hvor du bor, hvis du bor i ei lita bygd med 100 menn og har knullet med halvparten av dem, så hadde jeg ikke ville vært din partner der.

Flere her inne som sier at antallet ikke betyr noe, det tror jeg rett og slett ikke noe på.

Noen sier at dette er fortid, så antall tidligere partnere ikke betyr noe, men hvis bilde av eksen henger på veggen går de omtrent bananas.

Alle har en grense for hva de mener er for mange, ytterpunkter er de som ikke vil at partneren skal ha hatt andre i det hele tatt og andre mener kanskje at 100 er grensen. Uansett så har alle en grense, selv om noen her inne påstår noe annet.

Jeg hadde kanskje betenkt meg litt hvis jeg skulle vært din partner. Uten at jeg har noen bestemt antall jeg har som grense.

Gjest Ramina

Min erfaring er at menn veldig ofte liker at kvinnen er sexuell.

Sexuell erfaring og lekenhet i senga scorer høyt, men dette kan man jo få av bare en partner like som av hundre.

Jeg har ikke brydd meg om hvor mange partnere min kjære har hatt, tror dog det er svært få, men han er dreven i senga og det er et skikkelig plus for meg.

Selv sier jeg ikke til noen hvor mange partnere jeg har hatt, hvorfor i all verden skulle jeg det?

Det er jo hvordan man har det sammen og hvor ærlig og redelig og trofast man er i partnerskapet som gjelder.

Dog har jeg forståelse for det som er nevn nede her, at har man kjørt over halvparten av den lille byens befolkning så kan det være et problem ;)

Ellers så mener jeg at vi er forskjellige alle mann på hvor sexuelle vi er, er man et sexuellt vesen så kan man være "dreven" på området etter å ha hatt bare en partner.

Akkurat som at et usexuellt vesen aldri kan bli "dreven" uansett hvor mange partnere en har hatt.

Og selvsakt har det en del å si hvor "bra" partnere man har hatt har vært også da.

Om jeg hadde hatt 40 stk på merittlista mi hadde jeg iallefall ikke slengt dette i fleisen til min nye partner.

Jeg bruker min sexualitet til begges glede uansett hvor den kommer fra.

:)

Havner man på 40 tallet begynner det å bli mye, uanset alder, mener nå jeg.

Men dette har selvsagt med alder å gjøre og på hvilken måte du har hatt disse 40 også kanskje.

Det har også med hvor du bor, hvis du bor i ei lita bygd med 100 menn og har knullet med halvparten av dem, så hadde jeg ikke ville vært din partner der.

Flere her inne som sier at antallet ikke betyr noe, det tror jeg rett og slett ikke noe på.

Noen sier at dette er fortid, så antall tidligere partnere ikke betyr noe, men hvis bilde av eksen henger på veggen går de omtrent bananas.

Alle har en grense for hva de mener er for mange, ytterpunkter er de som ikke vil at partneren skal ha hatt andre i det hele tatt og andre mener kanskje at 100 er grensen. Uansett så har alle en grense, selv om noen her inne påstår noe annet.

Jeg hadde kanskje betenkt meg litt hvis jeg skulle vært din partner. Uten at jeg har noen bestemt antall jeg har som grense.

Hvordan vet du at alle har en grense for hva de synes er for mange?

Og når du formulerer det slik, høres det ut som om alle nye par utveksler tall. Jeg kan si deg med hånden på hjertet at ingen har noen sinne spurt meg om dette.

Likevel har jeg selv en grense for mine menn. Det går ikke på antall, det går på at de ikke må ha benyttet seg av prostituerte.

Jeg vil aldri ta i en mann som har ligget med en prostituert.

Jeg bor i en bitteliten by, hvor de fleste kjenner eller vet av hverandre.

Det utkrystalliserte seg tidlig hvem som syntes det var stas med mange partnere, slikt blir det bygdesnakk av, må vite.

Helt tydelig at de det gjaldt ble sett på med mindre respekt av det motsatte kjønn (ja, egentlig begge!).

Selv er jeg vel ikke bedre enn at jeg ville ha takket nei til en fyr som hadde nedlagt "halve byen". Jeg hadde nok hatt problemer med å sett forbi det faktumet, ja.

Annonse

Ørkenvandreren

Over 40 stk? Nei, takk - jeg tror faktisk jeg står over.

Så kan man alltids forsøke å forklare og rasjonalisere antallet; "det var bare ONS'er", "de betydde ingenting", "dette er jo forhold som er lagt bak meg, nå er det bare du som betyr noe", "jeg er jo over XX år, og dermed blir det jo bare Y stk i snitt pr år", osv....

Men for meg er det en følelsesgreie, iblandet litt holdninger, så nei takk - jeg står som sagt over.

Så får jeg heller fremstå som mindre "liberal og frilynt" enn hva som sikkert er "normalen" er på forumet....

Min erfaring er at menn veldig ofte liker at kvinnen er sexuell.

Sexuell erfaring og lekenhet i senga scorer høyt, men dette kan man jo få av bare en partner like som av hundre.

Jeg har ikke brydd meg om hvor mange partnere min kjære har hatt, tror dog det er svært få, men han er dreven i senga og det er et skikkelig plus for meg.

Selv sier jeg ikke til noen hvor mange partnere jeg har hatt, hvorfor i all verden skulle jeg det?

Det er jo hvordan man har det sammen og hvor ærlig og redelig og trofast man er i partnerskapet som gjelder.

Dog har jeg forståelse for det som er nevn nede her, at har man kjørt over halvparten av den lille byens befolkning så kan det være et problem ;)

Ellers så mener jeg at vi er forskjellige alle mann på hvor sexuelle vi er, er man et sexuellt vesen så kan man være "dreven" på området etter å ha hatt bare en partner.

Akkurat som at et usexuellt vesen aldri kan bli "dreven" uansett hvor mange partnere en har hatt.

Og selvsakt har det en del å si hvor "bra" partnere man har hatt har vært også da.

Om jeg hadde hatt 40 stk på merittlista mi hadde jeg iallefall ikke slengt dette i fleisen til min nye partner.

Jeg bruker min sexualitet til begges glede uansett hvor den kommer fra.

Dette blir kanksje ordkløveri, men jeg mener det er umulig å skaffe seg stor erfaring med bare en partner. Jeg mener det ligger i ordet at erfaring betyr flere partnere.

Og ikke misforstå: Jeg snakker ikke om ferdigheter, teknikk og dyktighet. Jeg mener ikke at man behøver å bli noe bedre i senga om man har hatt mange partnere.

Jeg snakker ganske enkelt om hva som ligger i begrepet erfaring og hvordan det brukes.

Gjest Ramina

Dette blir kanksje ordkløveri, men jeg mener det er umulig å skaffe seg stor erfaring med bare en partner. Jeg mener det ligger i ordet at erfaring betyr flere partnere.

Og ikke misforstå: Jeg snakker ikke om ferdigheter, teknikk og dyktighet. Jeg mener ikke at man behøver å bli noe bedre i senga om man har hatt mange partnere.

Jeg snakker ganske enkelt om hva som ligger i begrepet erfaring og hvordan det brukes.

Mulig du har rett på det, og at jeg bruker det feil.

Erfaring kommer nok av at man har prøvd ut mange eller flere ting ja.

Sorry da, var så opphengt i at man ikke bør være skikkelig god og vise mye som tyder på mye erfaring selv om man har hatt tonnevis av sexpartnere.

Men det er litt svevende kanskje...la oss si at jeg får meg en tornado i senga, og vi prøver ut alt som er å prøve liskom...jeg har en god del erfaring da eller?

Gjest Ramina

erfa'ring f1 eller m1

1 innsikt, modenhet, viten livse- / en mann med e- / høste, mangle e- / hun har stor e- på det feltet

2 hending eller virksomhet som gir *erfaring (1); praksis tale av e- / vite noe av egen, bitter e- / bli en e- rikere lære noe nytt / gjøre sine e-er / lære av e- / ha gode, dårlige, forskjellige e-er med noe / ad e-ens vei ved å prøve og feile, empirisk / har du e- med slikt arbeid?

Ha!! *ler* ikke ofte jeg blar i ordboka eller søker etter ord på google men dette kom jeg altså over på søk nå.

Det kan se ut til at erfaring kan komme også med en partner...

Jeg er delvis enig, men jeg tror ikke man trenger _mange_ for å være erfaren.

Om man har lengre forhold hvor man føler seg trygg nok til å leve ut sine ønsker og fantasier, til å ta i mot partnerens ønsker med åpent sinn, så blir man erfaren.

Erfaren går ikke bare på antallet, men like gjerne på å ha prøvd ut forskjellige stillinger, steder, varianter osv.

Man kan ha ligget som en madrass gjennom 50 samleier med ulike menn som pumper på, men gjør det deg erfaren?

Eller man kan ha hatt spennende erfaringer over tid med 5 menn.

Jeg er imidlertid enig i at man neppe er spesielt erfaren med kun en mann/kvinne.

Mulig du har rett på det, og at jeg bruker det feil.

Erfaring kommer nok av at man har prøvd ut mange eller flere ting ja.

Sorry da, var så opphengt i at man ikke bør være skikkelig god og vise mye som tyder på mye erfaring selv om man har hatt tonnevis av sexpartnere.

Men det er litt svevende kanskje...la oss si at jeg får meg en tornado i senga, og vi prøver ut alt som er å prøve liskom...jeg har en god del erfaring da eller?

Da kan du f. eks. si at du har erfaring med ulike stillinger.

Men hvis du sier at du har mye eller en god del erfaring med ulike stillinger, tolker jeg det som om du har hatt flere partnere. (Men jeg er litt usikker på dette eksempelet).

Men du kan ha god erfaring med ulike stillinger. Det betyr at du ka anbefale disse, og du trenger ikke å ha vært sammen med mer enn en for å si dette.

Dette er hva jeg legger i begrepene, uten at det skal betraktes som noen fasit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...