Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke så erfaren med oralsex, så jeg er alltid veldig lite interessert i det når det kommer opp. Hvordan kan jeg overvinne min "frykt" for oralsex? Lurer på om en mann dumpet meg fordi jeg ikke var med på dette...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

7

• ShitDiddelyDo

4

• Anna_O

4

• Prozak

3

Skrevet

Fortell ham det, at dette er uvant og litt fremmed for deg. Si at dette er noe du trenger litt tid til å venne deg til og at du ikke vet om du liker det eller ikke.

Gjest det ordner seg
Skrevet

Fortell ham det, at dette er uvant og litt fremmed for deg. Si at dette er noe du trenger litt tid til å venne deg til og at du ikke vet om du liker det eller ikke.

jeg brukte nesten 3 år før jeg gjorde det på kjæresten min. Før synes jeg det bare hørtes helt ekkelt ut. Kunne aldri tenke meg å gjøre det, men så tenkte jeg at vi lever bare 1 gang, og jeg visste at kjæresten min likte det. Hvorfor ikke slippe seg litt løs og ha det skikkelig godt sammen. Sexlivet vårt har bare blitt bedre og bedre etter at vi har begynt å utforske.

Det har med innstilling å gjøre. Jeg skiftet innstilling og begynte å kjenne at jeg ble kåt av å gjøre det.

Gjest det ordner seg
Skrevet

jeg brukte nesten 3 år før jeg gjorde det på kjæresten min. Før synes jeg det bare hørtes helt ekkelt ut. Kunne aldri tenke meg å gjøre det, men så tenkte jeg at vi lever bare 1 gang, og jeg visste at kjæresten min likte det. Hvorfor ikke slippe seg litt løs og ha det skikkelig godt sammen. Sexlivet vårt har bare blitt bedre og bedre etter at vi har begynt å utforske.

Det har med innstilling å gjøre. Jeg skiftet innstilling og begynte å kjenne at jeg ble kåt av å gjøre det.

ops! Innlegget kom feil

Skrevet

Du får snakke om det i forkant neste gang du blir sammen med en mann. Kanskje ikke før dere har vært i seng første gangen, men etter det?

Si det som det er - at du har veldig lite erfaring med det og at han må gi deg tid og ikke presse deg.

Sørg for at du har kontrollen om du vil prøve. Du trenger _ikke_ ta pikken helt nede i halsen! Føl deg frem, gjør som du føler for. Hvis du er redd for smak og lukt så start det hele i dusjen!

Lykke til!

Gjest det ordner seg
Skrevet

Skrevet

Sa det til ham. Jeg har ingen problemer med å gi oralsex, men selv får jeg ikke noe kick av det. Blir veldig sliten i munnen av det. Selv har jeg aldri fått ordentlig oralsex, og det er jo litt pinlig at noen skal ned der hvor det ellers kommer ut urin og blod. Selv om man kommer rett ut av dusjen!

Skrevet

Det første cluet er å akseptere, og å få aksept for, at du er usikker på det. Ikke gjør det før du får lyst å prøve, men vær heller ikke redd for å gi det en sjangse.

"......................................"

Gjest det ordner seg
Skrevet

Sa det til ham. Jeg har ingen problemer med å gi oralsex, men selv får jeg ikke noe kick av det. Blir veldig sliten i munnen av det. Selv har jeg aldri fått ordentlig oralsex, og det er jo litt pinlig at noen skal ned der hvor det ellers kommer ut urin og blod. Selv om man kommer rett ut av dusjen!

akkurat slik tenkte jeg før. Han fikk aldri nærme seg der med ansiktet. Han brukte ett par år på å overbevise meg om at han hadde veldig lyst. Jeg bare drømte om det før. Nå er det bare helt himmelsk. Du kan ikke gå glipp av noe så godt!

Skrevet

Hehe, jeg blir også sliten i kjevene. Og så knekker det når jeg gaper høyt. Skulle tro jeg brakk kjevebeinet.

Men jeg synes det er deilig å gjøre det, og jeg kjenner faktisk at det kribler hos meg selv når jeg gjør det.

Jeg blir rett og slett kåt av det.

Siden jeg ikke er noen stor gaper, blir det mere slikking og sutting på hodet, og slikking på "båndet" rundt og den lille "sømmen" midt under.

Men han må være helt nyvasket.

Skrevet

Vil han ikke gi deg oralsex eller vil du ikke ha det?

Det at du blir sliten i kjeven er snakk om teknikk eller trening tror jeg, jeg kan ikke si jeg husker å ha opplevd det selv.

Jeg har alltid syns både å få og å gi oralsex er fantastisk, så jeg hadde ikke orket et forhold uten.

Snakk med ham å vær nakne sammen med lyset på og utforsk hverandre mer. Å være trygg på hverandre og å stole på hverandre er nøklen tror jeg.

Skrevet

Hehe, jeg blir også sliten i kjevene. Og så knekker det når jeg gaper høyt. Skulle tro jeg brakk kjevebeinet.

Men jeg synes det er deilig å gjøre det, og jeg kjenner faktisk at det kribler hos meg selv når jeg gjør det.

Siden jeg ikke er noen stor gaper, blir det mere slikking og sutting på hodet, og slikking på "båndet" rundt og den lille "sømmen" midt under.

Har kun sugd eksen min, og han var ikke så fornøyd med at jeg slikket rundt og slik du forklarte. Tror det er noe sært hos ham, for jeg har lest tipset i en sexbok.

Skrevet

Vil han ikke gi deg oralsex eller vil du ikke ha det?

Det at du blir sliten i kjeven er snakk om teknikk eller trening tror jeg, jeg kan ikke si jeg husker å ha opplevd det selv.

Jeg har alltid syns både å få og å gi oralsex er fantastisk, så jeg hadde ikke orket et forhold uten.

Snakk med ham å vær nakne sammen med lyset på og utforsk hverandre mer. Å være trygg på hverandre og å stole på hverandre er nøklen tror jeg.

Han ville gi meg, men jeg ville ikke ta i mot. Og det hele bunner i at jeg rett og slett synes det er litt pinlig.

Skrevet

Har kun sugd eksen min, og han var ikke så fornøyd med at jeg slikket rundt og slik du forklarte. Tror det er noe sært hos ham, for jeg har lest tipset i en sexbok.

Han burde vært fornøyd, og heller gitt deg kjærlig veiledning underveis. Ingen er fullbefaren pikksuger av natur.

Han min synes selve synet av meg som suger ham er så opphissende at det er nesten nok i seg selv.

Han er ikke så nøye på teknikken, men har sagt at jeg bør konsentrere meg om hodet.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

"Han må ha vært helt nyvasket"

Godt det ikke bare er jeg som mener det. Trodde jeg var litt prippen der.

Jeg gjør det helst ikke uten at han har vært "høytrykkspylt" i dusjen først.

Skrevet

Han vil aldri drømme om å la meg suge ham hvis han ikke er nyvasket, så det er intet problem her i gården.

Kanskje vi er litt pripne begge to! Kari og Babette Pripp!

Gjest ikke signatur
Skrevet

Jeg sa nei sist da mannen min ville jeg skulle gjøre det på ham, og han ikke hadde dusjet på flere dager...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Han vil aldri drømme om å la meg suge ham hvis han ikke er nyvasket, så det er intet problem her i gården.

Kanskje vi er litt pripne begge to! Kari og Babette Pripp!

Nei , ikke min heller. Men da vi var på hytta var han så lysten på litt kos, og jeg nektet.

Følte meg slem, men

litt kattevask holder ikke for meg.

Men nå får vi dusj snart heldigvis.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg sa nei sist da mannen min ville jeg skulle gjøre det på ham, og han ikke hadde dusjet på flere dager...

Med mindre han har vandret til nordpolen eller har andre gode grunner for ikke å dusje på "flere dager", er ikke dette bare en grunn til å nekte han oralsex.

Det er en soleklar dumpegrunn.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Da hadde jeg flyttet ut av soverommet, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...