Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

7

• ShitDiddelyDo

4

• Anna_O

4

• Prozak

3

Jeg sa nei sist da mannen min ville jeg skulle gjøre det på ham, og han ikke hadde dusjet på flere dager...

Hehe, da er det ikke bare oralsex du har grunn til å nekte. Du burde nekte å være i samme hus som han. Vel og merke hvis han ikke vasker seg på en annen måte da. Det er jo fullt mulig å vaske hele seg uten å dusje, selv om det er tungvint.

Hehe, da er det ikke bare oralsex du har grunn til å nekte. Du burde nekte å være i samme hus som han. Vel og merke hvis han ikke vasker seg på en annen måte da. Det er jo fullt mulig å vaske hele seg uten å dusje, selv om det er tungvint.

Er du ikke litt hysterisk nå? Å nekte å bo sammen med en hvis ikke man dusjer - eller vasker hele seg hver eneste dag? Altså,- hvis ikke man f.eks. trener eller gjør noe spesielt fysisk arbeid, så blir man jo ikke svett/skitten overalt? Hvis man vasker seg de stedene man trenger det mest (underliv, under armer osv.) hver dag, holder det greit i noen dager, det.

Er du ikke litt hysterisk nå? Å nekte å bo sammen med en hvis ikke man dusjer - eller vasker hele seg hver eneste dag? Altså,- hvis ikke man f.eks. trener eller gjør noe spesielt fysisk arbeid, så blir man jo ikke svett/skitten overalt? Hvis man vasker seg de stedene man trenger det mest (underliv, under armer osv.) hver dag, holder det greit i noen dager, det.

Det var akkurat det som var poenget mitt og som jeg også skrev.

Det var akkurat det som var poenget mitt og som jeg også skrev.

"Det er jo fullt mulig å vaske hele seg uten å dusje, selv om det er tungvint."

OK. Jeg hengte meg litt opp i _hele seg_...

Så er det jo individuelt også,da. Noen lukter vondt fort, andre klarer seg fint uten dusjen i mange dager (vel å merke med litt vask nevnte steder)

"Det er jo fullt mulig å vaske hele seg uten å dusje, selv om det er tungvint."

OK. Jeg hengte meg litt opp i _hele seg_...

Så er det jo individuelt også,da. Noen lukter vondt fort, andre klarer seg fint uten dusjen i mange dager (vel å merke med litt vask nevnte steder)

Pst.Jeg tror mrxx er så gammel at han husker den tida da folk dusjet eller badet kun en gang i uka.

Og det ble folk av dem også!

Annonse

Pst.Jeg tror mrxx er så gammel at han husker den tida da folk dusjet eller badet kun en gang i uka.

Hehe...

Jeg vasker meg mer enn jeg dusjer, det var vel derfor jeg hengte meg opp i det. *hvisker: liker ikke å dusje...synes det er gørr kjedelig*

Gjest Nickella

Jeg var sammen med en som _krevde_ oralsex veldig jevnlig. Da stoppet det opp for meg, det ble pliktløp deluxe. Ikke var han særlig god på å gi oralsex heller, så det var liksom ingen høydare i det hele tatt.

Han jeg er gift med er fantastisk til å gi oralsex. Det tok litt tid før jeg ga meg helt hen - ikke tenkte på at han faktisk drev der urin og blor har sitt naturlige utløp. Men når jeg vennet meg til det og lærte å ta i mot: Milde himmel hvor deilig det er!

Dette må du bare ikke gå glipp av, Anna_O!!

Å gi god oralsex til den man får god oralsex av - det er ingen kunst. Jeg tror man blir hva man får. Har man det deilig sammen og er åpne og trygge på hverandre, så har man mer å bidra med.

Gjest Ramina

Dette har med erfaring og ønske om å tilfredsstille sin partner - og seg selv - å gjøre tror jeg.

Det er ikke noe godt å bli presset til noen ting, ei heller det.

Si det som det er, at du er noe uerfaren på området og at du ønsker å ta det i et rolig tempo.

Prøv deg frem forsiktig og forvent ikke så mye av deg selv den første tiden.

Etter hvert kan det hende du ønsker å gi det mer og mer forde du liker å se at din partner nyter det, og mest trolig vil du nok nyte det selv også om ditt forhold er preget av gode følelser og trygghet.

Prøv å gi deg selv hen til ham og la ham gjøre det med deg.

Ikke tenk på at det er der urin og blod kommer ut, tross alt er vi jo rene når vi har vasket oss da.

Det kan gi deg fantastiske opplevelser og din partner synes hverken du er rar eller ekkel der nede, det er jeg så godt som hentende sikker på.

Men det viktigste er jo at du tillater deg selv å bruke tid på å bli trygg, og at du har en partner som selvsakt respekterer ditt tempo.

Om noen skulle dumpe deg pga. det så er de uansett ingen ting, absorlut ingen ting, å spare på.

Du har helt rett. Jeg husker godt at ikke alle hadde varmt vann og måtte varme dette på ovnen og dusj ikke var installert. Det ble badet i badebaljer.

Det luktet ikke vondt av folk den gangen heller, hvis det ikke var slik at vi hadde større tolleranse for kroppslukt da-)

Husker også veldig godt at mange hadde utedo.

Begynner å bli gammal ja:-)

"Han må ha vært helt nyvasket"

Godt det ikke bare er jeg som mener det. Trodde jeg var litt prippen der.

Jeg gjør det helst ikke uten at han har vært "høytrykkspylt" i dusjen først.

"Jeg gjør det helst ikke uten at han har vært "høytrykkspylt" i dusjen først." Jepp, jeg er like "prippen", men da kan det også nytes...

Annonse

"Jeg gjør det helst ikke uten at han har vært "høytrykkspylt" i dusjen først." Jepp, jeg er like "prippen", men da kan det også nytes...

Lurer på om menn flest er fryktelig lite renslige, eller om veldig mange kvinner er prippne på det området.

"...................................."

Du har helt rett. Jeg husker godt at ikke alle hadde varmt vann og måtte varme dette på ovnen og dusj ikke var installert. Det ble badet i badebaljer.

Det luktet ikke vondt av folk den gangen heller, hvis det ikke var slik at vi hadde større tolleranse for kroppslukt da-)

Husker også veldig godt at mange hadde utedo.

Begynner å bli gammal ja:-)

Det var vel omtrent samme tid som vi brukte svære isblokker i tette skap i stedet for elektriske kjøleskap :-)

(litt etter av vi sluttet med å bruke små dinosaurer som søppelkværn)

Det var vel omtrent samme tid som vi brukte svære isblokker i tette skap i stedet for elektriske kjøleskap :-)

(litt etter av vi sluttet med å bruke små dinosaurer som søppelkværn)

Hvis man sammenholder dine to betraktninger, får vi en interessant problemstilling:

Hva i all verden gjorde folk på 1960-tallet når de ville ha pikken sugd og ingen dusj fantes?

Putta den under kjøkkenkrana?

Eller venta de til freddan?

(Lørdag var laugardag, men jeg sikter til ostereklamen)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...