Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

10

• Babette

9

• Goliath

5

• ShitDiddelyDo

3

Annonse

Annonse

Gjest prust

Ingen, er 23 år. Gleder meg til første gangen, det blir når jeg er gift. Sikkert mange som synes det er helt sprøtt, men jeg tror det er verdt å vente på!

Jeg ville vente til jeg traff han jeg skulle gifte meg med. Nå ventet vi ikke helt til vi var gift da, men jeg er faktisk veldig glad for at verken han eller jeg har ligget med noen andre :-)

Alt må prøves en gang men altså ikke trøndere og bergensere?

Takk for det, det tar jeg som et kompliment!

Du tar det som et kompliment at jeg "holder meg unna" trøndere og bergensere?

Tja...skal tro om jeg skal ta det som et kompliment at du ikke ser ut til å ha humor? :-)

(forøvrig har jeg ikke holdt meg unna noen av dem)

"...................................."

ShitDiddelyDo

Ingen, er 23 år. Gleder meg til første gangen, det blir når jeg er gift. Sikkert mange som synes det er helt sprøtt, men jeg tror det er verdt å vente på!

Det blir helt sikkert hyggelig forutsatt at du passer sammen med din partner seksuelt.

Det er ingen selvfølge.

Gjest Ugga Bugga

Det blir helt sikkert hyggelig forutsatt at du passer sammen med din partner seksuelt.

Det er ingen selvfølge.

He he, litt kjipt å finne ut at man ikke passer sammen seksuelt etter at man er gift. Det er best å prøve ut varene på forhånd før man inngår en så vrien kontrakt som ekteskap faktisk er :)

ShitDiddelyDo

He he, litt kjipt å finne ut at man ikke passer sammen seksuelt etter at man er gift. Det er best å prøve ut varene på forhånd før man inngår en så vrien kontrakt som ekteskap faktisk er :)

Jeg syntes til og med det var ille og bortkastet tid å vente en hel måned på å finne ut at vi ikke passet sammen seksuelt, så jeg tør ikke tenke på hvor jævlig det må være dersom man kaster bort flere år og i tillegg har bundet seg til en kontrakt for livet. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...