Gå til innhold

Hvor mange har du hatt sex med?

Anbefalte innlegg

Gjest MrPimmel
Skrevet

God kaffe lager de i hvertfall.

"................................."

Tannløse som de er.

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

10

• Babette

9

• Goliath

5

• mrxx

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest lurulf
Skrevet

Jeg er ren og ubesudlet jomfru.

Jomfrufødsel hos deg, da?

Skrevet

Jomfrufødsel hos deg, da?

Selvsagt! Noe annet sømmer seg da virkelig ikke! ;-)

Gjest lurulf
Skrevet

Selvsagt! Noe annet sømmer seg da virkelig ikke! ;-)

Var det engelen Gabriel hos deg også? Er nok en en kjekk kar med vinger det der ;)

Skrevet

Var det engelen Gabriel hos deg også? Er nok en en kjekk kar med vinger det der ;)

Håper det ikke var Peter Gabriel, for han er min for tida.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg syntes til og med det var ille og bortkastet tid å vente en hel måned på å finne ut at vi ikke passet sammen seksuelt, så jeg tør ikke tenke på hvor jævlig det må være dersom man kaster bort flere år og i tillegg har bundet seg til en kontrakt for livet. :)

Men på den annen side, hvis du aldri har hatt andre sexpartnere, har du ingenting å sammenlikne med.

Hvis du aldri hadde hatt sex tidligere, ville du kanskje syntes dama du dumpet var super i senga, rett og slett fordi du aldri hadde opplevd noe annet, og ikke visste hvordan god sex kan vere.

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Nei, er du gal. Jeg forsøker så godt jeg kan å holde meg unna trøndere og bergensere :-)

"......................................."

Hmmmmm....

*Bergensbosatt trønder lurer på hvorfor? Vi er jo sååå trivelige!*

Skrevet

Men på den annen side, hvis du aldri har hatt andre sexpartnere, har du ingenting å sammenlikne med.

Hvis du aldri hadde hatt sex tidligere, ville du kanskje syntes dama du dumpet var super i senga, rett og slett fordi du aldri hadde opplevd noe annet, og ikke visste hvordan god sex kan vere.

Det er sant og kan jo (som vanlig) beskrives med at det du ikke vet har du heller ikke vondt av....

Men tenkt hvor mye bra du da likevel går glipp av - uten å vite det? :-)

Skrevet

Hmmmmm....

*Bergensbosatt trønder lurer på hvorfor? Vi er jo sååå trivelige!*

Jeg innrømer at jeg ikke klarer helt å holde meg unna dere :-)

".................................."

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Jeg innrømer at jeg ikke klarer helt å holde meg unna dere :-)

Nei, det skjønner jeg godt! Lurte veldig på hvordan du hadde klart det til nå ;O)

Skrevet

Nei, det skjønner jeg godt! Lurte veldig på hvordan du hadde klart det til nå ;O)

Ikke sant? Det kryr jo av dere :-)

Gjest RedHot
Skrevet

Jeg er 22, jeg har hatt sex med 6, men to av dem var ikke fullverdig, den ene fikk den ikke inn og den andre ville jeg ikke ha inn. Den 5 revna meg som faen, hadde vondt i tre dager, eller var sår og øm og følte det hulrommet, verste er at jeg var så dritings at jeg husker ikke knullet en gang, men håper jeg hadde det bra:-)

De siste, med den 6, var digge, men han var helteit når det gjaldt å bli sugd, så jeg måtte la han gå:-\

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...