Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan, vel.. jeg har nylig vært inne å blitt operert for trang forhud..dette ble gjort alt for seint.. jeg er nå 17 år.. operert for under 1 mnd siden.. og jeg har heller aldri vasket selve penishode, el under forhud.. .. men til spørsmålet :

jeg klarer fint å trekke forhuden bak penishodet nå, men tingen er at den blir liggene bak hode. og der er det mye tykkere enn resten av selve penisen.. forhuden bak penishodet er liksom like stor som selve hodet.. skal ikke huden der være litt under hode?.. det gjør også veldig vondt i forhuden der.. akkurat som om d er undersiden av forhuden som er oppe bak penishodet...

please hjelp..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189056-forhuden-bak-penishode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nomaden

Skal du ikke dra forhuden tilbake og så vaske (viktig hver morgen), og så dra forhuden tilbake på plass?

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår alt hva du mener... Men.. Jeg hadde også problemer med trang forhud i mine barneår. Jeg tok saken i egne hender(bokstavlig talt HEHEHEE) og tøyde og bøyde til forhuden kunne foldes bak hodet. Der lot jeg den til stadighet være, for å vide den ut og gjøre glansen mer herdet! Det kunne virke ømt og sårt til tider, men ettersom tiden gikk, gikk dette over av seg selv...

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår alt hva du mener... Men.. Jeg hadde også problemer med trang forhud i mine barneår. Jeg tok saken i egne hender(bokstavlig talt HEHEHEE) og tøyde og bøyde til forhuden kunne foldes bak hodet. Der lot jeg den til stadighet være, for å vide den ut og gjøre glansen mer herdet! Det kunne virke ømt og sårt til tider, men ettersom tiden gikk, gikk dette over av seg selv...

hmm.. ja, men rett bak hode er huden liksom dobbelt så "sjokk" som resten av forhuden er.. også gjør det vondt å ta på.. kan man dra forhuden HELT bak? eller sitter den "fast" i hodet?? :S.. tnx for svar :)

Gjest Nomaden

hmm.. ja, men rett bak hode er huden liksom dobbelt så "sjokk" som resten av forhuden er.. også gjør det vondt å ta på.. kan man dra forhuden HELT bak? eller sitter den "fast" i hodet?? :S.. tnx for svar :)

Etter hvert skal man kunne dra forhuden helt tilbake. Min satt også fast i hodet, og dette skyltes at den aldri hadde vært trukket helt tilbake. Den er på en måte grodd fast på undersiden av hodet. Med "på en måte" mener jeg at det er hva vi gutta kaller kukost, som limer forhuden fast til hodet. Dette kan være svært vanskelig å løse opp.. Jeg vil anbefale deg og oppsøke lege, selvom det er litt pinlig. Ellers må du bruke rimelig med såpe, å dra og tøye i den hver gang du dusjer! Etterhvert vil den bli mer elastisk og føye seg med resten av stasen!

Etter hvert skal man kunne dra forhuden helt tilbake. Min satt også fast i hodet, og dette skyltes at den aldri hadde vært trukket helt tilbake. Den er på en måte grodd fast på undersiden av hodet. Med "på en måte" mener jeg at det er hva vi gutta kaller kukost, som limer forhuden fast til hodet. Dette kan være svært vanskelig å løse opp.. Jeg vil anbefale deg og oppsøke lege, selvom det er litt pinlig. Ellers må du bruke rimelig med såpe, å dra og tøye i den hver gang du dusjer! Etterhvert vil den bli mer elastisk og føye seg med resten av stasen!

ok takker! skal prøve å vaske godt.. å dra bakover :).. har vært så mye til lege no.. gidder ikke ennå iallefall.. prøver å tøye den litt eg... takk for svar!

Annonse

ok takker! skal prøve å vaske godt.. å dra bakover :).. har vært så mye til lege no.. gidder ikke ennå iallefall.. prøver å tøye den litt eg... takk for svar!

Bare husk at forhuden SKAL sitte fast i overgangen mellom skaftet og hodet med den "strengen" som er på undersiden. Forhuden kan mao. dras litt lenger bakover på oversiden av hodet enn på undersiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...