Gå til innhold

Kurerer forkjølelsessår!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte du betale for å få beksjed om å kjøpe noe på butikken?

mil1365380270
Skrevet

Måtte du betale for å få beksjed om å kjøpe noe på butikken?

Ja, bra ikke sant?! ;-)

Skrevet

Litt utenom. Dersom du er i Sverige får du kjøpt reseptfrie salver på apoteket der. De er reseptbelagte i Norge.

Supereffektive. Både jeg og jentungen har brukt den med strålende resultat. (De hadde 2-3 forskjellige) Bittesmå tuber, men ultradrøy.

mil1365380270
Skrevet

Litt utenom. Dersom du er i Sverige får du kjøpt reseptfrie salver på apoteket der. De er reseptbelagte i Norge.

Supereffektive. Både jeg og jentungen har brukt den med strålende resultat. (De hadde 2-3 forskjellige) Bittesmå tuber, men ultradrøy.

Har gjort det :-) Den som visstnok var best, er den som tilsvarer reseptbelagte Zovirax, men det blir jo billigere om man kjøper flere når man først er der, enn å gå til legen.

Skrevet

Har gjort det :-) Den som visstnok var best, er den som tilsvarer reseptbelagte Zovirax, men det blir jo billigere om man kjøper flere når man først er der, enn å gå til legen.

Tror jeg betalte 100,- for en. Og jeg bor så nærme at jeg ikke trenger å hamstre:-)

Den var jo også utrolig drøy. Så knapt at jeg hadde tatt noe da både jeg og jentungen hadde brukt den en kur.

Gjest ikke såret
Skrevet

Er det ikke zinksalve som skal være så bra mot sår?

mil1365380270
Skrevet

Er det ikke zinksalve som skal være så bra mot sår?

Jo, men dette er et virus. Tror ikke det bryr seg om zinksalve.

Skrevet

Jeg bruker c-vitaminer. Spiser 1000 mg hver dag, noe som helt klart forebygger. Når jeg en sjelden gang får utbrudd, dytter jeg i meg 5-6000 mg pluss at jeg væter tabletten og holder den direkte mot blemmene.

Funx! :-)

Dæven, burde jeg kanskje tatt betalt for dette..?

mil1365380270
Skrevet

Jeg bruker c-vitaminer. Spiser 1000 mg hver dag, noe som helt klart forebygger. Når jeg en sjelden gang får utbrudd, dytter jeg i meg 5-6000 mg pluss at jeg væter tabletten og holder den direkte mot blemmene.

Funx! :-)

Dæven, burde jeg kanskje tatt betalt for dette..?

C-vitamin, det skal jeg prøve :-)

Skrevet

C-vitamin, det skal jeg prøve :-)

Jeg har spist c-vitaminer i 6 år nå, og redusert antall utbrudd fra opptil 4 i mnd til 1-2 i året.

C-vitamin er et vidundermiddel, verken mer eller mindre :-)

mil1365380270
Skrevet

Jeg har spist c-vitaminer i 6 år nå, og redusert antall utbrudd fra opptil 4 i mnd til 1-2 i året.

C-vitamin er et vidundermiddel, verken mer eller mindre :-)

Skal prøve å ta det rett på også :-)

Skrevet

Skal prøve å ta det rett på også :-)

Er det billigere enn å bruke det du fikk tips om, tror du? :-)

mil1365380270
Skrevet

Har du prøvd vidundermiddelet? Funka det?

:-)

Vet ikke, det er nesten borte, men det ville jo gått bort av seg selv også. Kanskje det gikk fortere? Neste gang (håper det er lenge til) skal jeg prøve med en gang jeg merker det kommer :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...