Gå til innhold

Litt vel mye homsefokus for tiden?

Anbefalte innlegg

Gjest enig med Grip
Skrevet

Mindre kjent er at det fins en del hetrofobe. Homofile er heller ikke frie for fobier.

Akkurat.

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

25

• Goliath

13

• Grip

8

• damedame

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest enig med Grip
Skrevet

"Så det er feil å si at dette er noe man kun er født med/til"

Nei, nei, nei. Det skal være veldig få folk som finner glede i å praktisere homofili, mote eller ikke, hvis ikke den seksuelle legningen deres er "egnet" til det.

Det _er_ noe man er født med/til, men graden og balansen er nok mer kompleks og varierende enn mange tror.

"................................."

"Det _er_ noe man er født med/til, men graden og balansen er nok mer kompleks og varierende enn mange tror."

Innbildning og homofiles fantasi. Finnes ikke bevis. Propaganda-argument for å slippe å ta ansvar for egne handlinger.

Gjest ramskall
Skrevet

Løgnprat, ramskall. I fanatiske muslimske land følges Koranen til punkt og prikke. Det betyr absolutt nei til homsing. De skal i det minste har ros for sin aversjon mot homofili, men ikke for trakasseringen av homofile.

Det er mye vi går rundt og tror. Egypt er muslimhomsenes paradis. Masse snasne turisthomser. Ikke ukjent i norske homsekretser heller. Nok av tusen homser som reiser verden rudt og freser opp romper i fleng. På Playa del Ingles kan du se noen hundre nakne mannfolk på en egen strand, enten du vil eller ei.

Snu ryggen til og fornekt om du vil.

Gjest enig med Grip
Skrevet

C.I.H er spenn hakke gal. Det hjelper ikke at han (selvfølgelig) kommer med gode poenger i enkelte sammenhenger - hans totalt forvridde virkelighetsoppfatning og til tider nesten skremmende galskap skinner stadig igjennom.

".................................."

Bare til en opplysning: Det er heterofile som er normale, ikke de andre.

Gjest enig med Grip
Skrevet

Det er mye vi går rundt og tror. Egypt er muslimhomsenes paradis. Masse snasne turisthomser. Ikke ukjent i norske homsekretser heller. Nok av tusen homser som reiser verden rudt og freser opp romper i fleng. På Playa del Ingles kan du se noen hundre nakne mannfolk på en egen strand, enten du vil eller ei.

Snu ryggen til og fornekt om du vil.

Playa del Ingles er ikke i Egypt, men tilhører Spania.

I svært mange land rundt om på kloden er homsing forbudt. Ser du noen gjør denslags i et muslimsk land, kan du regne med det er lovbrudd. Pass deg for sånt. Fort å få ayatollanes kniv-lakeier etter seg. Da burde du vite hva som skjer.

Gjest juppjupp
Skrevet

ja jeg tror og at det er rett å være heterofil. Rart at det er ok å være homse. Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene?

Gjest ramskall
Skrevet

Playa del Ingles er ikke i Egypt, men tilhører Spania.

I svært mange land rundt om på kloden er homsing forbudt. Ser du noen gjør denslags i et muslimsk land, kan du regne med det er lovbrudd. Pass deg for sånt. Fort å få ayatollanes kniv-lakeier etter seg. Da burde du vite hva som skjer.

Å? Er det i Spania?

:)

Du bør nok ta deg en tur ut i verden. Resten av verden er ikke som en forblåst hytte på Galløpikken.

Gjest ramskall
Skrevet

Homsene vil påstå det motsatte!

Nå har vi det gøy.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

ja jeg tror og at det er rett å være heterofil. Rart at det er ok å være homse. Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene?

Jeg drite i hva som står i Bibelen.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Det mest renslige er å la være. Men bibelen kan redde deg fra mange vanskelige situasjoner. Bl a kan du bruke sidene når du slipper opp for sigarettpapir.

hjertebarnet
Skrevet

Er vel ikke så rart det vel, når det er internasjonal Gay Pride week akkurat nå. Syns det er helt greit, jeg. Det er akkurat som det er mye blest omkring folk fra Asia osv under Film fra Sør festivalen, osv osv.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det mest renslige er å la være. Men bibelen kan redde deg fra mange vanskelige situasjoner. Bl a kan du bruke sidene når du slipper opp for sigarettpapir.

Jeg røyker ikke.

Gjest MrPimmel
Skrevet

F eks kan du ta Johannes evangeliet og rulle deg en skikkelig trompet.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg røyker ikke.

Eller pakke inn dine nyheklede små nupereller? Eller hva det nå heter som du pleier hekle når du ikke får det som du vil?

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene?"

Hvem faen bryr seg om hva som står i bibelen?

Gjest bakstreberen
Skrevet

"Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene?"

Hvem faen bryr seg om hva som står i bibelen?

Snu den rette sumpeballen til slik at jeg kommer til;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Snu den rette sumpeballen til slik at jeg kommer til;)

Jeg pleier å foretrekke at damene snur den til sånn at jeg kommer til. ;)

Skrevet

Mange sier det er en "motesak" og det er nok for enkelt. Jeg tror det fins flere homser enn de som vil komme fram, og at vi har alle grader av det. En har påstått at at alle kan bli homse som er psykisk egnet (svak? kontaktsøkende?) og treffer en homse med sterk nok personlighet, kanskje så mange som hver 5. mann.

"En har påstått at at alle kan bli homse som er psykisk egnet (svak? kontaktsøkende?) og treffer en homse med sterk nok personlighet, kanskje så mange som hver 5. mann."

Tull. Man kan ikke "bli homo" av slikt. Man kan selvfølgelig være i en sårbar tilstand, og lett la seg trekke inn i noe som en ser på som bedre enn alternativet. Men man kan ikke påvirkes til å bli noe man ikke er tilstrekkelig nok av. Derimot kan man, logisk nok, påvirkes til å "finne frem" sider ved en selv man kanskje ikke var klar over eksisterte.

".................................."

Skrevet

"Det _er_ noe man er født med/til, men graden og balansen er nok mer kompleks og varierende enn mange tror."

Innbildning og homofiles fantasi. Finnes ikke bevis. Propaganda-argument for å slippe å ta ansvar for egne handlinger.

Hva i all verden er det du snakker om? "Finnes ikke bevis?" Bevis det motsatte, da.

Du har flere idiotiske ord og uttrykk i innlegget ditt enn jeg gidder å kommentere.

"..................................."

Skrevet

Hva er det du snakker om nå da? Maken til skvalder.

Er du "normal"? Kan du fremlegge bevis for at du ikke viker fra flertallet på noen punkter?

Og hva i all verden hadde svaret ditt med innlegget mitt å gjøre? Bli voksen, og slutt å gjemme deg bak midlertidige nick når du skal ytre meninger.

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...