Gjest enig med Grip Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Mindre kjent er at det fins en del hetrofobe. Homofile er heller ikke frie for fobier. Akkurat. 0 Siter
Gjest enig med Grip Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 "Så det er feil å si at dette er noe man kun er født med/til" Nei, nei, nei. Det skal være veldig få folk som finner glede i å praktisere homofili, mote eller ikke, hvis ikke den seksuelle legningen deres er "egnet" til det. Det _er_ noe man er født med/til, men graden og balansen er nok mer kompleks og varierende enn mange tror. "................................." "Det _er_ noe man er født med/til, men graden og balansen er nok mer kompleks og varierende enn mange tror." Innbildning og homofiles fantasi. Finnes ikke bevis. Propaganda-argument for å slippe å ta ansvar for egne handlinger. 0 Siter
Gjest ramskall Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Løgnprat, ramskall. I fanatiske muslimske land følges Koranen til punkt og prikke. Det betyr absolutt nei til homsing. De skal i det minste har ros for sin aversjon mot homofili, men ikke for trakasseringen av homofile. Det er mye vi går rundt og tror. Egypt er muslimhomsenes paradis. Masse snasne turisthomser. Ikke ukjent i norske homsekretser heller. Nok av tusen homser som reiser verden rudt og freser opp romper i fleng. På Playa del Ingles kan du se noen hundre nakne mannfolk på en egen strand, enten du vil eller ei. Snu ryggen til og fornekt om du vil. 0 Siter
Gjest enig med Grip Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 C.I.H er spenn hakke gal. Det hjelper ikke at han (selvfølgelig) kommer med gode poenger i enkelte sammenhenger - hans totalt forvridde virkelighetsoppfatning og til tider nesten skremmende galskap skinner stadig igjennom. ".................................." Bare til en opplysning: Det er heterofile som er normale, ikke de andre. 0 Siter
Gjest enig med Grip Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det er mye vi går rundt og tror. Egypt er muslimhomsenes paradis. Masse snasne turisthomser. Ikke ukjent i norske homsekretser heller. Nok av tusen homser som reiser verden rudt og freser opp romper i fleng. På Playa del Ingles kan du se noen hundre nakne mannfolk på en egen strand, enten du vil eller ei. Snu ryggen til og fornekt om du vil. Playa del Ingles er ikke i Egypt, men tilhører Spania. I svært mange land rundt om på kloden er homsing forbudt. Ser du noen gjør denslags i et muslimsk land, kan du regne med det er lovbrudd. Pass deg for sånt. Fort å få ayatollanes kniv-lakeier etter seg. Da burde du vite hva som skjer. 0 Siter
Gjest juppjupp Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Bare til en opplysning: Det er heterofile som er normale, ikke de andre. ja jeg tror og at det er rett å være heterofil. Rart at det er ok å være homse. Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene? 0 Siter
Gjest ramskall Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Playa del Ingles er ikke i Egypt, men tilhører Spania. I svært mange land rundt om på kloden er homsing forbudt. Ser du noen gjør denslags i et muslimsk land, kan du regne med det er lovbrudd. Pass deg for sånt. Fort å få ayatollanes kniv-lakeier etter seg. Da burde du vite hva som skjer. Å? Er det i Spania? Du bør nok ta deg en tur ut i verden. Resten av verden er ikke som en forblåst hytte på Galløpikken. 0 Siter
Gjest ramskall Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Bare til en opplysning: Det er heterofile som er normale, ikke de andre. Homsene vil påstå det motsatte! Nå har vi det gøy. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 ja jeg tror og at det er rett å være heterofil. Rart at det er ok å være homse. Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene? Jeg drite i hva som står i Bibelen. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg drite i hva som står i Bibelen. Det mest renslige er å la være. Men bibelen kan redde deg fra mange vanskelige situasjoner. Bl a kan du bruke sidene når du slipper opp for sigarettpapir. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Er vel ikke så rart det vel, når det er internasjonal Gay Pride week akkurat nå. Syns det er helt greit, jeg. Det er akkurat som det er mye blest omkring folk fra Asia osv under Film fra Sør festivalen, osv osv. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Det mest renslige er å la være. Men bibelen kan redde deg fra mange vanskelige situasjoner. Bl a kan du bruke sidene når du slipper opp for sigarettpapir. Jeg røyker ikke. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg drite i hva som står i Bibelen. F eks kan du ta Johannes evangeliet og rulle deg en skikkelig trompet. 0 Siter
Gjest MrPimmel Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Jeg røyker ikke. Eller pakke inn dine nyheklede små nupereller? Eller hva det nå heter som du pleier hekle når du ikke får det som du vil? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 ja jeg tror og at det er rett å være heterofil. Rart at det er ok å være homse. Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene? "Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene?" Hvem faen bryr seg om hva som står i bibelen? 0 Siter
Gjest bakstreberen Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 "Vi vet jo alle hva som står i bibelen, betyr det ingenting for homsene?" Hvem faen bryr seg om hva som står i bibelen? Snu den rette sumpeballen til slik at jeg kommer til;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Snu den rette sumpeballen til slik at jeg kommer til;) Jeg pleier å foretrekke at damene snur den til sånn at jeg kommer til. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Mange sier det er en "motesak" og det er nok for enkelt. Jeg tror det fins flere homser enn de som vil komme fram, og at vi har alle grader av det. En har påstått at at alle kan bli homse som er psykisk egnet (svak? kontaktsøkende?) og treffer en homse med sterk nok personlighet, kanskje så mange som hver 5. mann. "En har påstått at at alle kan bli homse som er psykisk egnet (svak? kontaktsøkende?) og treffer en homse med sterk nok personlighet, kanskje så mange som hver 5. mann." Tull. Man kan ikke "bli homo" av slikt. Man kan selvfølgelig være i en sårbar tilstand, og lett la seg trekke inn i noe som en ser på som bedre enn alternativet. Men man kan ikke påvirkes til å bli noe man ikke er tilstrekkelig nok av. Derimot kan man, logisk nok, påvirkes til å "finne frem" sider ved en selv man kanskje ikke var klar over eksisterte. ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 "Det _er_ noe man er født med/til, men graden og balansen er nok mer kompleks og varierende enn mange tror." Innbildning og homofiles fantasi. Finnes ikke bevis. Propaganda-argument for å slippe å ta ansvar for egne handlinger. Hva i all verden er det du snakker om? "Finnes ikke bevis?" Bevis det motsatte, da. Du har flere idiotiske ord og uttrykk i innlegget ditt enn jeg gidder å kommentere. "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Bare til en opplysning: Det er heterofile som er normale, ikke de andre. Hva er det du snakker om nå da? Maken til skvalder. Er du "normal"? Kan du fremlegge bevis for at du ikke viker fra flertallet på noen punkter? Og hva i all verden hadde svaret ditt med innlegget mitt å gjøre? Bli voksen, og slutt å gjemme deg bak midlertidige nick når du skal ytre meninger. "...................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.