Gå til innhold

Litt vel mye homsefokus for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du hetrofil?

Er du dum?

"..............................."

• Svar 124
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

25

• Goliath

13

• Grip

8

• damedame

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Det var et innlegg Dagbladet, fredag tror jeg det var. Husker ikke navnet, men det var en homse som kritiserte artikklen med bilder av mannlige a, b, og c kjendiser ikledd kvinneklær. Dette gjorde de for å støtte homofile. Som mannen kommenterte er ikke homofile og transvesitter en og samme sak. Han mente dette satte han og andre homofile i dårlig lys.

Når det gjelder artikkelen om Carl I Hagen sitt syn på saken, så forsto jeg det som om han har misforstått helt. - "Skjønner ikke hvorfor man skal feire at man er homo", sa Hagen. Tror nok de heller feirer at de endelig kan stå frem med sin legning. Men antrekkene deres kan nok provosere folk som Hagen.

Hvorfor gidder noe la seg provosere av et antrekk? Det er mer enn jeg begriper.

Gjest MrPimmel
Skrevet

Hvorfor gidder noe la seg provosere av et antrekk? Det er mer enn jeg begriper.

Si det til mora som så at trusa til den 13-årige dattera stakk opp over jeansen. Det skulle liksom være in.

Er det in i år?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Si det til mora som så at trusa til den 13-årige dattera stakk opp over jeansen. Det skulle liksom være in.

Er det in i år?

Jeg aner ikke hva som er in i år.

Jeg skjønner at man ønsker å ha kontroll på hvordan ens egne barn går kledd.

Det jeg derimot ikke skjønner er hvorfor noen blir provosert av at f.eks. en voksen mann går i kvinneklær.

Skrevet

Jeg aner ikke hva som er in i år.

Jeg skjønner at man ønsker å ha kontroll på hvordan ens egne barn går kledd.

Det jeg derimot ikke skjønner er hvorfor noen blir provosert av at f.eks. en voksen mann går i kvinneklær.

"Det jeg derimot ikke skjønner er hvorfor noen blir provosert av at f.eks. en voksen mann går i kvinneklær."

Ynkelige, svake og usikre menn. Av en eller annen grunn så er det en eller annen del av dem som føler seg truet. Trist, egentlig - man kan nesten ikke gjøre annet enn å synes synd på dem.

"......................................"

ShitDiddelyDo
Skrevet

Homser er utrolig skumle, og i dag hadde jeg ikke tatt sjansen på noen bytur. Faren for bakstikk er ekstrem. Alle vet jo at homser feier over alt og alle, uansett om offeret er med på moroa eller ikke.

Når vi i tillegg vet at flertallet av dem har hiv og skabb, sier det seg selv at en bytur i kveld er å regne som ekstremsport.

Skrevet

Det var et innlegg Dagbladet, fredag tror jeg det var. Husker ikke navnet, men det var en homse som kritiserte artikklen med bilder av mannlige a, b, og c kjendiser ikledd kvinneklær. Dette gjorde de for å støtte homofile. Som mannen kommenterte er ikke homofile og transvesitter en og samme sak. Han mente dette satte han og andre homofile i dårlig lys.

Når det gjelder artikkelen om Carl I Hagen sitt syn på saken, så forsto jeg det som om han har misforstått helt. - "Skjønner ikke hvorfor man skal feire at man er homo", sa Hagen. Tror nok de heller feirer at de endelig kan stå frem med sin legning. Men antrekkene deres kan nok provosere folk som Hagen.

Hei,

Du skriver: "Han mente dette satte han og andre homofile i dårlig lys."

Homofile er individer, akkurat som heterofile. Det er da ingen som tror at alle heterofile er "sånn og sånn" bare fordi noen er det.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Noen eier ikke humor, men ytrer bare enspora bombastiske og firkanta anklager dagen lang.

Ikke du da, men alle andre.

Og du bedriver vel den samme "humoren" for jøder og andre grupper som ble sendt til gasskammerene?

Du er deg selv lik.

Skrevet

Homser er utrolig skumle, og i dag hadde jeg ikke tatt sjansen på noen bytur. Faren for bakstikk er ekstrem. Alle vet jo at homser feier over alt og alle, uansett om offeret er med på moroa eller ikke.

Når vi i tillegg vet at flertallet av dem har hiv og skabb, sier det seg selv at en bytur i kveld er å regne som ekstremsport.

Hehe, mange menn er bare helt utrolig fikserte på at homser garantert!! drar fram utstyret og presser seg på hvis de (heteromennene) ikke er ytterst årvåkne.

Det slo meg at dette kanskje er menn som er vant til å ha 'kjønnsmessig' kontroll over kvinner, og derfor vakler ved tanken på å potensielt være attraktiv for sitt eget kjønn - og dermed miste grepet, overtaket. Hvis du skjønner?

Skrevet

Nå har jeg sett fotos fra paraden, og det så jo steike artig ut (bortsett fra hun som hadde fjernet puppene, uffda).

Nei, kom igjen alle sammen, dette er jo gay!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe, mange menn er bare helt utrolig fikserte på at homser garantert!! drar fram utstyret og presser seg på hvis de (heteromennene) ikke er ytterst årvåkne.

Det slo meg at dette kanskje er menn som er vant til å ha 'kjønnsmessig' kontroll over kvinner, og derfor vakler ved tanken på å potensielt være attraktiv for sitt eget kjønn - og dermed miste grepet, overtaket. Hvis du skjønner?

Jeg aner ikke. Jeg klarer overhodet ikke å sette meg inn i hodene til disse mennene.

Skrevet

Hvis du er overbevist om at enhver homse er interessert i å kaste seg over deg om du bøyer deg framover, overvurderer du sannsynligvis din egen seksuelle tiltrekningskraft :)

Jeg antar at det ligger like mye spøk i ditt innlegg som det gjorde i mitt:-)

Skrevet

Hører du, Goliath? Nå driver du og sprer fordommer? For du spøkte vel ikke, gjorde du? :-)

"...................................."

he-he....du skal ikke spøke for mye med "seriøse saker" her på DOL nei:-)

Skrevet

Du skriver: "Nå er det bare å knipe sammen når du går i Oslo sentrum."

Og igjen er du igang med å spre fordommer.

Humor Sør - humor! :-)

Homseparaden og feiringen er for øvrig full av humor - men det har du kanskje ikke fått med deg?

Skrevet

Noen eier ikke humor, men ytrer bare enspora bombastiske og firkanta anklager dagen lang.

Ikke du da, men alle andre.

:-)

Skrevet

;o))

Beste hilsen fra

Skrevet

Homseparaden og feiringen er for øvrig full av humor - men det har du kanskje ikke fått med deg?

Jeg antar du synes jødevitser er like "underholdende"?

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg antar at det ligger like mye spøk i ditt innlegg som det gjorde i mitt:-)

Ja, naturligvis.

Jeg er overbevist om at du har en strerk seksuell tiltrekningskraft :)

Gjest MrPimmel
Skrevet

Jeg har inntrykk av at halvparten av voksne homser er komikere, og har skjelden ledd så mye av alvorlige fordommer.

Rapport fra den kanten:

De ler seg skakke av naokjerringa som hater homser og sier så mye vanvittig morsomt uten å ville det. Hun har sin egen notisbok de skriver opp alle uttalelser hun kommer med. Også på generalforsmlinger og i styremøter. De har spioner ute. Sporten er å være helt avorlig og være enige med henne, så le seg skakke etter å ha lukka døra. Hver gang det er sammenkomst kommer boka fram. Andre fordomsfulle har også fått egne kapitler etterhvert.

For 30 år siden kunne det vært svært alvorlige påstander og fått konsekvenser, men i dag har det ingen kraft lenger. Ingen av betydning tror på det lenger eller føler seg plaget av noe som helst. All makt og kraft i stivbeint kristenmoral er i ferd med å forsvinne.

Skrevet

Ja, naturligvis.

Jeg er overbevist om at du har en strerk seksuell tiltrekningskraft :)

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...