Gå til innhold

Hvorfor bor dere sammen?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkelig lissom?

Fordi det lønner seg? av gammel vane?for ungenes skyld?eller hva?

Ser ikke et forelsket eller lykkelig par rundt meg her jeg bor, alle bare subber og bor sammen av gammel inngrodd vane virker det som.

Hva er da vitsen?

Slike par er ikke det spor bedre enn skilsmisseparene, tvertimot kansje værre ettersom de lever på en falsk løgn.

Hva mener du?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189107-hvorfor-bor-dere-sammen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykkelig lissom?

De lever på en falsk løgn fordi de ikke går rundt og ser konstant lykkelige ut i dine øyne til stadighet? Tja, ingen svever vel rundt på en lykkelig rosa sky hele tiden.

Neida men de ser kronisk sure ut sammen hele tiden, unntatt når de drikker da ;D

Rart det der!

Annonse

Gjest Lykkelig lissom?

Tja....en vet jo ikke om de er så ulykkelig sammen da.

Etter mange års samliv springer en nødvendigvis ikke rundt og lyser av forelskelse og de har sikkert mange ting som binder dem sammen.Ja tenk-de har kanskje til og med et sexliv;)

Knullkompiser med andre ord?

Det kalles KOLLEKTIV*s*

Sikkert mange som bor i et slikt kollektiv, kamuflert som ekteskap o.l.

He, he! At jeg ikke har tenkt på å kalle det kollektiv selv, det er jo nettopp slik det er :)

Ser også at jeg har skrevet vært i stedet for hvert i det forrige innlegget..*grrrr*

Annonse

Jeg er en annen

Ser man seg rundt får man inntrykk av at noen få par klarer å bevare et godt forhold, de fleste ikke. Antagelig burde folk skille seg/flytte fra hverandre oftere. "Seriemonogami" er da også en trend, så det kan hende det går i riktig retning.

Gjest Maybebbaby

Ser man seg rundt får man inntrykk av at noen få par klarer å bevare et godt forhold, de fleste ikke. Antagelig burde folk skille seg/flytte fra hverandre oftere. "Seriemonogami" er da også en trend, så det kan hende det går i riktig retning.

Så et seriøst program på tv der forskerne konkluderte med at mennesket ikke er skapt for å leve noe lenge i et forhold,

Men skulle alle par skillet seg, ville det antagelig resultere i mange skadde skilsmissebarn-problembarn?

Gjest Ugga Bugga

Så et seriøst program på tv der forskerne konkluderte med at mennesket ikke er skapt for å leve noe lenge i et forhold,

Men skulle alle par skillet seg, ville det antagelig resultere i mange skadde skilsmissebarn-problembarn?

Jeg er litt skeptisk til "forskere" som bastant konkluderer med hva mennesker er "skapt til".

Jeg er en annen

Det er antegelig mer skadelig for barn å bo i et hjem med høyt konfliktnivå enn at foreldrene skiller seg. I dag har også den sosiale stigmatiseringen det å vokse opp med én forelder før innebar stort sett forsvunnet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...