Gå til innhold

Hun løper, jeg løper, det er løpetid...

Anbefalte innlegg

Gjest løperen
Skrevet

Jeg har min faste løpype som jeg løper gjennom tre dager i uka. Den siste måneden har jeg to av disse dagene (jeg løper til samme tidspunkt hver gang) møtt på ei jente som løper motsatt vei.. De første gangene enset vi ikke hverandre (tror jeg), men i det siste har vi begynt å hilse og smile til hverandre. Hun er riktig så søt, skal vite..

For ikke lenge siden snudde jeg etter at hun hadde passert meg. Det jeg da oppdaget, var at hun gjorde det samme. Selvsagt snudde hodet mitt seg igjen ganske fort..

Senere stoppet jeg for å tøye ut. Hun kom etter hvert løpende, hun også.. Jeg lata som ingenting og fortsatte å tøye. Da kom hun bort og spurte om jeg visste bva klokka var. Jeg svarte, men la samtidig merke til at hun hadde ei pulsklokke på armen. Pulsklokker viser også klokkeslettet.. Hun takket, smilte og løp videre. Jeg kikket igjen etter henne, og joda... Hun snudde seg også.

Jeg har lyst til å veksle noen ord med denne jenta! Hva gjør jeg? Endrer fartsretningen? Men hva så...?

kakki1365380609
Skrevet

Du spør: lyst å slå følge i dag? så merker du det:o) lykke til

Gjest Blomsterpikken
Skrevet

Dere løper sammen laaangt inn i skogen og lar løpetiden få fullt utløp!

Skrevet

Haha, jeg ser for meg at hun også endrer fartsretningen. Da er dere like langt.

Jeg gjetter meg til at dette må være en rundløype, kanskje rundt et vann?

Dem er det mange fine av i mange byer.

Gjest tjohooo
Skrevet

Ah, herlig situasjon, langt fra fyll og barer :)

Gjør som kakki sier, og så sier du "hva heter du forresten", så tar dere hverandre kanskje i hånda, ler, rødmer litt, og løper videre med utvidede pupiller. Joda, dette skal nok bli bra, gleder meg til å høre fortsettelsen :D

Gjest løperen
Skrevet

Ah, herlig situasjon, langt fra fyll og barer :)

Gjør som kakki sier, og så sier du "hva heter du forresten", så tar dere hverandre kanskje i hånda, ler, rødmer litt, og løper videre med utvidede pupiller. Joda, dette skal nok bli bra, gleder meg til å høre fortsettelsen :D

Oi... Takk for svar til deg og alle andre!

Jeg skal bite tenna sammen på mandag... Da står rooolig langkjøring på programmet, med 125-130 i puls, men klokka kommer kanskje til å vise noe annet etterpå likevel...

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg skal bite tenna sammen på mandag... Da står rooolig langkjøring på programmet, med 125-130 i puls, men klokka kommer kanskje til å vise noe annet etterpå likevel...

Det spørs, ja :)

Skrevet

Tenk for en flott historie å fortelle barnebarna. :-)

Skrevet

"Bare" å stoppe og spørre litt om treningen hennes det? Spørre etterhvert hva hun heter i første omgang før dere løper videre, så blodet bruser litt.

Fortell hvordan det går da:-)

Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...