Babette Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hos meg er det snakk om små barn vet du, de hadde blitt sendt til pappan sin. Vi har uansett 50/50 samvær så det hadde vært naturlig. Skjønt - det har da hendt at stemora har hatt ungene et par dager alene om faren har vært bortreist, gått helt fint det. Ja, jeg vet at du har små barn, og poenget mitt var nettopp at hele problematikken omkring dette blir helt annerledes når barna er nesten voksne. For meg er det også naturlig å innta en tilbaketrukket rolle av samme grunn. Jeg har aldri vært sammne med dem uten at faren er til stede, og tror ikke de har noe behov for eller ønske om dette heller. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189129-noen-som-har-v%C3%A6rt-s%C3%A6rboere/page/2/#findComment-1304592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knotten Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Min manns mormor på 85 er særboer!! Hun er enke og traff etterhvert en mann som hun med tid og stunder flyttet sammen med. De var som to tenåringer, det ble slutt noen ganger, han flyttet "hjem" til barndomshjemmet sitt, tok med seg halve innholdet i fryseren og lot henne beholde sine furtne miner. Så ble de sammen igjen, så ble det slutt... Tilslutt ble det definitivt slutt og hun kjøpte leilighet i et nyoppført boligkompleks. Men tror du ikke han kjøpte leiligheten to hakk bortenfor?¨ Nå er de særsboere og trives kjempegodt. Han er rundt de 80 og stiller til frokost hver dag med hjemmebakt, nystekt brød. Hun liker å sove litt lenge, og tusler inn til ham på samme tid hver morgen til frokost. Så er det hvert til sitt litt, før de treffes igjen for middag og TV-titting til utpå kvelden. Deretter tusler hun tilbake til seg selv. Han legger seg tidlig, hun løser kryssord og koser seg. Han følger henne til leger om hun trenger det, kjører henne på butikken, går på post og apotek, hun innlemmer han i hennes familie (hans bor ikke så nærme). Gjensidig glede og nytte - i passe porsjoner, altså. De har vel aldri vært bedre venner enn nå Egentlig en morsom historie! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189129-noen-som-har-v%C3%A6rt-s%C3%A6rboere/page/2/#findComment-1305284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Min manns mormor på 85 er særboer!! Hun er enke og traff etterhvert en mann som hun med tid og stunder flyttet sammen med. De var som to tenåringer, det ble slutt noen ganger, han flyttet "hjem" til barndomshjemmet sitt, tok med seg halve innholdet i fryseren og lot henne beholde sine furtne miner. Så ble de sammen igjen, så ble det slutt... Tilslutt ble det definitivt slutt og hun kjøpte leilighet i et nyoppført boligkompleks. Men tror du ikke han kjøpte leiligheten to hakk bortenfor?¨ Nå er de særsboere og trives kjempegodt. Han er rundt de 80 og stiller til frokost hver dag med hjemmebakt, nystekt brød. Hun liker å sove litt lenge, og tusler inn til ham på samme tid hver morgen til frokost. Så er det hvert til sitt litt, før de treffes igjen for middag og TV-titting til utpå kvelden. Deretter tusler hun tilbake til seg selv. Han legger seg tidlig, hun løser kryssord og koser seg. Han følger henne til leger om hun trenger det, kjører henne på butikken, går på post og apotek, hun innlemmer han i hennes familie (hans bor ikke så nærme). Gjensidig glede og nytte - i passe porsjoner, altså. De har vel aldri vært bedre venner enn nå Egentlig en morsom historie! Syns den var søt, jeg ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189129-noen-som-har-v%C3%A6rt-s%C3%A6rboere/page/2/#findComment-1305299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Min manns mormor på 85 er særboer!! Hun er enke og traff etterhvert en mann som hun med tid og stunder flyttet sammen med. De var som to tenåringer, det ble slutt noen ganger, han flyttet "hjem" til barndomshjemmet sitt, tok med seg halve innholdet i fryseren og lot henne beholde sine furtne miner. Så ble de sammen igjen, så ble det slutt... Tilslutt ble det definitivt slutt og hun kjøpte leilighet i et nyoppført boligkompleks. Men tror du ikke han kjøpte leiligheten to hakk bortenfor?¨ Nå er de særsboere og trives kjempegodt. Han er rundt de 80 og stiller til frokost hver dag med hjemmebakt, nystekt brød. Hun liker å sove litt lenge, og tusler inn til ham på samme tid hver morgen til frokost. Så er det hvert til sitt litt, før de treffes igjen for middag og TV-titting til utpå kvelden. Deretter tusler hun tilbake til seg selv. Han legger seg tidlig, hun løser kryssord og koser seg. Han følger henne til leger om hun trenger det, kjører henne på butikken, går på post og apotek, hun innlemmer han i hennes familie (hans bor ikke så nærme). Gjensidig glede og nytte - i passe porsjoner, altså. De har vel aldri vært bedre venner enn nå Egentlig en morsom historie! Så utrolig koselig! Disse to må da ha det som plommen i egget! ) Virkelig en solskinnshistorie! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189129-noen-som-har-v%C3%A6rt-s%C3%A6rboere/page/2/#findComment-1305322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.