Gå til innhold

skal jeg liksom godta dette også??

Anbefalte innlegg

Gjest ny bildetråd:-)

Var ute i går sammen med kjæresten min. Vi traff eksdama hans. Snakket lenge sammen, (vi kjenner hverandre fra før av). Siden vi har kjent hverandre godt også før jeg ble sammen med kjæresten min spurte jeg hva hun syntes om forholdet vårt. Da svarte hun at det gikk helt greitt bare jeg kunne godta at de to hadde samme gode kontakten som de alltid hadde hatt dem imellom. Deretter gav hun ham et saftig kyss rett på munnen. Kan ikke akkurat si at jeg likte dette noe særlig nei. Det at hun går rundt og kysser "min" kjæreste likte jeg ikke, og det kunne aldri falle meg inn å kysse min eksmann nå når jeg har fått meg en ny kjæreste. Er det urimelig av meg å nekte min kjæreste og hans eks å holde på slik? Jeg syns rett og slett at det var en veldig ubehagelig opplevelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189147-skal-jeg-liksom-godta-dette-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sofline

5

• Lillemus

3

• Gemini

2

• favn

2

Mest aktive i denne tråden

Det hadde jeg ikke akseptert. Hun gjorde det sikkert bare for å provosere deg.

Hvordan reagerte typen din?

han syntes det var helt greitt. Snakket med han idag, og han sa at skulle vi være sammen måtte jeg godta at de kunne gjøre dette når de traff hverandre. Dette sa jeg at jeg ikke kunne godta så da kan vi vel ikke være sammen:-(

han syntes det var helt greitt. Snakket med han idag, og han sa at skulle vi være sammen måtte jeg godta at de kunne gjøre dette når de traff hverandre. Dette sa jeg at jeg ikke kunne godta så da kan vi vel ikke være sammen:-(

Jeg regner meg selv som meget tolerant, men der hadde jeg satt ned foten!

Jeg gir selv klem til min eks når vi treffes, men kyss??? No way!

Annonse

og han, da? stod han bare der?

Ja han kysset tilbake. Stod ikke akkurat å klinte, men et skikkelig kyss var det.

Det var også en annen ting han gjorde bare på tull, men som jeg også reagerte vel så mye på. Det var at da eksdama la seg bakover i en dans med en annen, så tok han tak i buksesmekken hennes og drog i den slik at han (og jeg)fikk sett hele utstyret hennes:-( Dette var jo egentlig bare for tull siden hun stod i den stillingen, men hvorfor i H******* skulle han tulle med dette da?????

Forstår meg ikke på menn tydeligvis. Han sier til meg iag at dersom jeg er så sjalu at jeg ikke godtar dette så kan jeg ikke være sammen med han. Han mener dessuten at jeg ikke kommer til å finne noen andre heller dersom jeg ikke godtar noe så uskyldig som dette...

Jaja...da får jeg bare være singel resten av livet tenker jeg:-( Er kanskje veldig utskjemt på det området med min eksmann, for han var aldri i nærheten av å gjøre noe slikt i det hele tatt så lenge vi var gift.

Er du den samme som reagerte på at kjæresten hadde store bilder av eksen på veggen?

ja...

Hadde jeg visst at han og eksen var kommet helt over hverandre så hadde det kanskje vært ok at de ga hverandre et kyss i ny og ne. Men jeg er usikker på dem. Vet at begge av dem liker hverandre veldig godt, og de var knullekompisser i flere måneder etter at det ble slutt mellom dem, så jeg stoler ikke helt på de...

ja...

Hadde jeg visst at han og eksen var kommet helt over hverandre så hadde det kanskje vært ok at de ga hverandre et kyss i ny og ne. Men jeg er usikker på dem. Vet at begge av dem liker hverandre veldig godt, og de var knullekompisser i flere måneder etter at det ble slutt mellom dem, så jeg stoler ikke helt på de...

Var jeg deg ville jeg tatt en alvorlig snakk med ham. Dette høres merkelig ut. Hvis han ikke tar ned bildene og slutter å kysse henne, ville jeg gått.

Annonse

Ja han kysset tilbake. Stod ikke akkurat å klinte, men et skikkelig kyss var det.

Det var også en annen ting han gjorde bare på tull, men som jeg også reagerte vel så mye på. Det var at da eksdama la seg bakover i en dans med en annen, så tok han tak i buksesmekken hennes og drog i den slik at han (og jeg)fikk sett hele utstyret hennes:-( Dette var jo egentlig bare for tull siden hun stod i den stillingen, men hvorfor i H******* skulle han tulle med dette da?????

Forstår meg ikke på menn tydeligvis. Han sier til meg iag at dersom jeg er så sjalu at jeg ikke godtar dette så kan jeg ikke være sammen med han. Han mener dessuten at jeg ikke kommer til å finne noen andre heller dersom jeg ikke godtar noe så uskyldig som dette...

Jaja...da får jeg bare være singel resten av livet tenker jeg:-( Er kanskje veldig utskjemt på det området med min eksmann, for han var aldri i nærheten av å gjøre noe slikt i det hele tatt så lenge vi var gift.

Kjæresten min gjør heller aldri slikt. Jeg tror det er mange som ikke vil synes slike til er uskyldig.

Var jeg deg ville jeg tatt en alvorlig snakk med ham. Dette høres merkelig ut. Hvis han ikke tar ned bildene og slutter å kysse henne, ville jeg gått.

Han har tatt ned bildet. Men han har sagt idag at skal vi være sammen må jeg rett og slett godta dette med eksen. Eller vil han ikke være sammen med meg.

Så da konkluderer jeg faktisk med at er han ikke mer glad i meg at han kan ofre disse kyssene med eksen så er han faktisk ikke verdt å satse på allikevel. Får vel bare se meg om etter en mann som ikke stiller de kravene til meg...Jeg er ikke sjalu av meg om jeg ikke har grunn til det, men stoler jeg ikke 100% på en person jeg er sammen med, så blir jeg sjalu og mistenksom. Jeg kan ikke med hånden på hjertet si at jeg stoler 100% på min kjæreste.

Kjæresten min gjør heller aldri slikt. Jeg tror det er mange som ikke vil synes slike til er uskyldig.

Håper det...og at det ikke bare er jeg som er unormal! Jeg elsker virkelig denne mannen, og skulle så gjerne ønske at det ble gjengjeldt på samme måten, men det blir det visst ikke:-(

Normalt oppegående menn gjør ikke slikt.

Du er sikkert glad i ham ettersom du ikke har dumpet ham så langt, men han kan umulig ha særlig respekt for deg.

Normalt oppegående menn gjør ikke slikt.

Du er sikkert glad i ham ettersom du ikke har dumpet ham så langt, men han kan umulig ha særlig respekt for deg.

Eksen hans og jeg er så helt utrolig forskjellige. Så jeg har ofte tenkt at dersom han liker den typen som hun er, så kan han umulig like meg.

En av de tingene han ikke likte med henne var hennes mangel for respekt for han, og at hun flørtet og slikt med andre menn på byen. SÅ hvorfor skal han gjøre det samme mot meg, som han selv ikke likte at eksen gjorde mot han?

Jeg har ofret så utrolig mye for denne mannen, og så skuffer han meg på denne måten. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor akkurat dette skulle være så stor greie for han at han ofrer vårt forhold for å få lov til å kysse på eksen på byen...

Eksen hans og jeg er så helt utrolig forskjellige. Så jeg har ofte tenkt at dersom han liker den typen som hun er, så kan han umulig like meg.

En av de tingene han ikke likte med henne var hennes mangel for respekt for han, og at hun flørtet og slikt med andre menn på byen. SÅ hvorfor skal han gjøre det samme mot meg, som han selv ikke likte at eksen gjorde mot han?

Jeg har ofret så utrolig mye for denne mannen, og så skuffer han meg på denne måten. Jeg kan bare ikke forstå hvorfor akkurat dette skulle være så stor greie for han at han ofrer vårt forhold for å få lov til å kysse på eksen på byen...

Har du snakket med ham om dette? At han oppfører seg mot deg akkurat som hans eks gjorde mot ham og som han ikke likte? Kanskje han rett og slett ikke "ser" det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...