Gå til innhold

Ok at mannen går ut fredag og lørdag?

Anbefalte innlegg

Gjest litt trist

Jeg mente at han skulle være hjemme i kveld, da han skal på fest i morgen. Samt vi skulle handle i morgen, og jeg har ikke sertifikatet. Jeg synes det er greit at han går ut av og til, men vi trenger også tid sammen! Hva med meg? Jeg har hatt migrene i dag, og på soverommet ligger minsten som har kastet opp i dag. Bør vi ikke ha en kveld i helgen sammen? Jeg kan godt kose meg alene, men det sliter på forholdet dette.

Fortsetter under...

Det høres litt rart ut at han skal ut to kvelder på rad når han har en familie. Pleier han å gå ut ellers også? Jeg forstår det sånn ettersom du sier det sliter på forholdet.

Jeg synes det er spesielt rart siden minsten er syk, og hvis du er avhengig av at han kjører deg i morgen...

Gjest litt trist

Det høres litt rart ut at han skal ut to kvelder på rad når han har en familie. Pleier han å gå ut ellers også? Jeg forstår det sånn ettersom du sier det sliter på forholdet.

Jeg synes det er spesielt rart siden minsten er syk, og hvis du er avhengig av at han kjører deg i morgen...

Der kom han hjem.

Der kom han hjem.

Å, det var jo ikke så sent da, men allikevel. Du må jo snakke med ham om hvordan du føler, si neste gang: "Jeg kan ikke bestemme over deg, men du vet jeg ikke liker det." Han bør respektere dine ønsker, spesielt når dere har et sykt barn.

Gjest litt trist

Å, det var jo ikke så sent da, men allikevel. Du må jo snakke med ham om hvordan du føler, si neste gang: "Jeg kan ikke bestemme over deg, men du vet jeg ikke liker det." Han bør respektere dine ønsker, spesielt når dere har et sykt barn.

Jeg har snakket med ham om dette. Han var på fest i går og kom hjem kvart over seks! (Jeg hadde egentlig sagt at om han ble for sen måtte han heller sove borte, da jeg ikke vil at barna ser ham full. De hadde ikke stått opp da han kom hjem. Men han er ikke så ofte ute og han pleier ikke å være SÅ sen.)

Annonse

Jeg har snakket med ham om dette. Han var på fest i går og kom hjem kvart over seks! (Jeg hadde egentlig sagt at om han ble for sen måtte han heller sove borte, da jeg ikke vil at barna ser ham full. De hadde ikke stått opp da han kom hjem. Men han er ikke så ofte ute og han pleier ikke å være SÅ sen.)

Enig med deg at det er kjipt at han går ut to dager etter hverandre ut fra de omstendighetene du beskriver.

Jeg hopper ikke i taket av at mannen min kommer tidlig på morgenkvisten hjem etter en natt på byen med gutta (hvilket skjer svært sjeldent)

MEN, eneste kravet jeg stiller er at han må opp kl. 12 og være i form til å tilbringe en hyggelig dag med barna.

Hverdagene er fyllt opp med jobbing, handling, middagslaging, henting og bringing og generelt en hel del stress.

Når situasjonen er slik at vi jobber fulltid og vel så det begge to, er vi nødt til å prioritere tid med barna i helgene.

Så vi er begge enige om de betingelsene og velger vi å komme hjem kl. 6, så blir det bare mindre søvn og mer ubehag for oss selv.

Har man familie og ansvar deretter, bør man ikke fly ute på byen fredag og lørdag. Såpass ansvar må man ta.

Det er jo disse to ukedagene en familie har muligheter til å kose seg sammen.

Kunne ikke tenkt meg å latt familien min sitte alene disse to dagene mens jeg løp rundt på byen.

Han virker ikke veldig voksen og ansvarsfull av seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...