Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 22 år som har et barn på to og et halvt år,som ble forløst med keisersnitt. For fire dager siden tok jeg selvbestemt abort og er glad for det valget. Problemet er at jeg har veldig vondt i livmoren nå. Tidlig i dag var jeg på legevakta,men de sa jeg skulle ta klyster og at det ikke var mer å gjøre for det var ikke akutt nok til å få lege. Det tok jeg idag tidlig og jeg kom ihvertfall på do. men jeg har smerter i magen når jeg klemmer på nedre del. det er som det iler igjennom. også når luft passerer i tarmene gjør det gyselig vondt. Dette er vel ikke helt normalt,eller?! Jeg har tenkt det kanskje er fordi jeg har tatt keisersnitt? Håper på positivt svar!

Hilsen MH

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189182-abort-med-smerter-i-mage-etterp%C3%A5/
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Trine Endsjø, jordmor

Jeg beklager at jeg ikke fikk svart deg i tide, dette p.g.a. ferieavvikling. Jeg regner med at problemstillingen ikke er aktuell lenger og jeg håper du fikk klarhet i hva smertene dine skyltes og at du nå føler deg i fin form igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...