Gå til innhold

Til alle damer; hvor kjøper du en god bh?

Anbefalte innlegg

Gjest bh lurer
Skrevet

Sliter med å finne en god BH til normal størrelse.

Hvor bruker du å kjøpe med litt god kvalitet. Er villig til å bruke litt penger, men ikke altfor ekslusivt....

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kjøper bhene mine på lindex, der har jeg funnet en type som passer veldig bra for meg.

Gjest marge simpson
Skrevet

Hadde aldri trodd det. Men faktisk, de to beste BH'ene jeg har kjøpt, kjøpte jeg nå nylig. Og det var på Hennes&Mauritz!

Gjest LucySky
Skrevet

Hadde aldri trodd det. Men faktisk, de to beste BH'ene jeg har kjøpt, kjøpte jeg nå nylig. Og det var på Hennes&Mauritz!

Undertøymagasinet i Prinsensgate, om du bor i Oslo.

Skrevet

Eneste som duger for meg er Triumph, og det finner jeg som regel rimeligst på Cubus.

I dag fx. har jeg handla med 25% rabatt.

Skrevet

Om du sliter så gå i en skikkelig undertøysforretning og få hjelp med prøvingen.

Annonse

Skrevet

LaLina på St.Hanshaugen (Oslo).

Men du blir hekta. Ingenting i vanlige butikker er bra nok mer. Dessuten har de ikke min størrelse (80DD).

Gjest Petsy
Skrevet

Jeg kjøper minne på KappAhl. Fant en der som passer perfekt.

Gjest Nettopp
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med triumph. Kjøper dem på Cubus. Nå har de 25% på alt undertøy. Ganske mange søte BHer. Ellers er jeg helt forelsket i LaSensa i bogstadveien/hegdehaugsveien. Masse nydelig.

Gjest amparro
Skrevet

På Cubus har de triumph og de er veldig bra til en grei pris. Ikke billige, men heller ikke rådyre :-)

Løp å kjøp!

Skrevet

Jeg har funnet min beste bh på Lindex.

Fikk forresten et et mulig pervertert undertøyskick forleden, 8 nye bh-er og ca 20 hipsters. Nå er jeg fiiiin under her :-)

Gjest nytt ord?
Skrevet

Jeg har funnet min beste bh på Lindex.

Fikk forresten et et mulig pervertert undertøyskick forleden, 8 nye bh-er og ca 20 hipsters. Nå er jeg fiiiin under her :-)

Hva er hipsters?

Annonse

Skrevet

Hva er hipsters?

Truser med fasong som små, sexy hot-pans.

;-)

Skrevet

Og jeg sliter med å finne BH`er uten spiler.

Jeg fant mange på Lindex før, oppi sånne kasser med masse ting til nedsatt pris.

Jeg hater spiler, og de få gangene jeg går i push-up p.g.a. spesielle kjoleutringninger, føler jeg at jeg ikke får puste. Som en rustning.

Jeg liker enkle, myke og "barnslige" BH`er.

Tips mottas med takk. Jeg bruker de jeg har til de er aldeles utvasket og tynnslitte.

Skrevet

På Cubus har de triumph og de er veldig bra til en grei pris. Ikke billige, men heller ikke rådyre :-)

Løp å kjøp!

Tidligere likte jeg ikke Triumph, men så fant jeg tilfeldigis en på salg til 75,- i min str! Utrolig. Det sitter som et skudd og jeg skulle gjerne hatt flere.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg handler undertøy på H&M jeg. Er veldig fornøyd.

Skrevet

De har mye forskjellig på Bodimondi, alle mulige størrelser. Kjøper også endel BH-er på Cubus og Lindex.

Skrevet

Styr unna kjedebutikkene.

Merker som jeg bruker, og som er gode i formen til meg (bruker 85C):

Change, Chantelle, av og til Abecita.

Angela1365380318
Skrevet

h&m, de har to typer, den ene sitter som et skudd, den andre kunne ikke sittet enda verre på noen tror jeg.

Hvor man finner de beste bhene kommer helt an på kroppen din, jeg har prøvd cubus, lindex, kapphahl osv før, en stund var det noen på lindex som satt best, men nå er det altså h&m.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...