Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har jeg vært utro??

Samvittigheten min gnager meg til tider, og det føler jeg er et dårlig tegn! For å ta det helt fra begynnelsen: vi har en felles venn (mann) som alltid har sjarmert meg, og han er morsom, men det er alt liksom. Før jul skrev vi en del tekstmeldinger, noen litt grove, men følte respekt for min mann, så jeg utvekslet aldri noen følelser eller bilder. Vi møtte en gang i blandt, og en kveld fikk jeg et raskt kyss på munnen, da ba jeg han dra, før noe skulle gå for langt. Han er også ganske puppefiksert, så han fikk ta på dem en gang også, men det er alt. Vi har aldri gått lenger, og jeg kuttet nesten all kontakt, nå er det bare vennskapelige sms'er en sjelden gang i blandt. Jeg kjenner at jeg er litt tiltrekt av ham og jeg vet at han er tiltrekt av meg, men i respekt for min mann holder jeg meg unna. Og jeg vet jeg aldri vil ha sex med ham, det ville jeg ikke kunne leve med etterpå. Men hva mener du? har jeg vært utro? noen ganger synes jeg det, andre ganger ikke. Vi hadde jo aldri sex, men likevel vet jeg at jeg hadde blitt lei meg om han hadde fått et kyss av en annen kvinne også, selv om det bare var et raskt kyss på munnen. Vær så snill og hjelp meg, jeg plages litt av dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189195-har-jeg-v%C3%A6rt-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest cherise

Jeg synes ikke du har vært utro, men du har likevel trått over en grense. Jeg synes det er respektløst av deg hvis du fortsetter å ha slik kontakt med denne mannen. Hvis ikke du kan klare å ha et utelukkende vennskapelig forhold til ham må du gå i tenkeboksen og bestemme deg for hva du vil.

Gjest ny bildetråd:-)

Så lenge du holder dette skjult for din mann så mener jeg at du er utro. Dersom du vet at du har gjort noe din mann ikke ville like at du gjorde, noe som ville fått han til å bli lei seg, og som du ikke tør å fortelle han da kaller jeg det utroskap. Vet at mange ikke vil kalle det utroskap om en ikke har hatt sex, men utroskap er mer enn det mener jeg.

Jeg synes ikke du har vært utro, men du har likevel trått over en grense. Jeg synes det er respektløst av deg hvis du fortsetter å ha slik kontakt med denne mannen. Hvis ikke du kan klare å ha et utelukkende vennskapelig forhold til ham må du gå i tenkeboksen og bestemme deg for hva du vil.

Jeg synes at du også har trådd over grensen.Samliv/ekteskap handler om å stole på hverandre ! Det handler om åpenhet og ærlighet.Gjør aldri noe som sårer din partner bak hans rygg.Jeg synes du bør ta dette opp med din mann.

Hilsen en mann som nettopp har blitt sviktet

etter 23 års samliv

Hva er dette for noe? Lek med ilden? Du bør holde deg for god til å fikle og tukle med andre menn. Oppfør deg.

'Han er også ganske puppefiksert, så han fikk ta på dem en gang også, men det er alt.'

Unnskyld, men denne måtte jeg le av. Høres ut som en scene fra en amerikansk college-film :-)

matildes mor

Utro har du ikke vært,men det er helt klart at du beveger deg på en grense her.Du leker med ilden....Kanskje du bør holde deg unna den mannen?

Viss ikke det har skjedd noe mer en dette så hadde jeg latt være å fortelle det til mannen min-såfremt du er sikker på at dette nå er over og du vet at det er din mann du vil ha.

Annonse

Vil ikke si at du har vært utro, men du er på kanten.

Det som kanskje er verst er at dette også er en mann som er kamerat med din mann. Det å gjøre noe sånt mot sin venns kone synes jeg er ille.

Det er også ille at du gjør dette mot din mann, spesielt så lenge dette er en kamerat av han.

Jeg kunne aldri i verden tenkt meg å klå på en av mine venners koner. Jeg respekterer dem så mye mer enn som så.

Du vet selv hva du skal gjøre, rett og slett hold deg unna.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...