Gjest altfor sliten i dag Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Han tenker på seg og sitt, og jeg vil så gjerne at han tenker litt på meg også! At han hjelper til litt i huset, og at han tar ungene med ut av og til slik at jeg får hvile eller rydde alene. Kan han ikke se at jeg er sliten? Jeg roper og kjefter. Jeg vil ikke ha det slik! Han har sin jobb og sine hobbyer. Han gjør det han vil når han vil. Jeg kan ikke gjøre noe uten planlegging. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Kanskje du kan la ham lese akkurat det du har skrevet her? La ham lese det i ro og fred, uten at du er tilstede, og be ham tenke litt på hva dere kan gjøre for å få det bedre. Så kan dere sette dere ned og snakke om det når han har latt tanken synke inn litt. 0 Siter
Gjest vrooooom Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 La ham smake sin egen medisin kanskje? Bare reis bort en helg eller helst noen ukedager og la han ha hele ansvaret. Og så kan dere snakke ut når du kommer hjem, forhåpentligvis forstår han da hva du prater om. Personlig hadde jeg ikke giddet å være i et sånt forhold og hadde satt hardt mot hardt. Jeg mener man skal gi og ta like mye omtrent.. Håper han skjerper seg! 0 Siter
Gjest et hint Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Vet du hvorfor kvinner har mindre føtter enn menn? For at de skal komme nærmere kjøkkenbenken;0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.