Gjest trultemor25 Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 .. nå på onsdag og jeg har ikke filla peiling på hva jeg skal kjøpe til han? Noen forslag? Hva kjøper dere til pappaen deres? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Kortarma skjorter fra Dressmann er en slager her i huset ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Ny mobil, hjemmekino, digitalt kamera, cdspiller med en god lydbok? Vanskelig å vite men det er ting jeg hadde likt å få. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Kortarma skjorter fra Dressmann er en slager her i huset ;-) Togli da, ingen kule menn i kortarma skjorte fra Dressmann. Det er bare for gubber altså ;o) 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Ny mobil, hjemmekino, digitalt kamera, cdspiller med en god lydbok? Vanskelig å vite men det er ting jeg hadde likt å få. Kjøper du så dyre gaver, når det ikke er rundt tall? Pleier å bestille blomster til moren og faren min jeg (de bor over 50 mil unna), som de får levert på døra. Bursdager har egentlig aldri vært noe stor greie i vår familie. Bare når noen fyller rundt tall. 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Kjøper du så dyre gaver, når det ikke er rundt tall? Pleier å bestille blomster til moren og faren min jeg (de bor over 50 mil unna), som de får levert på døra. Bursdager har egentlig aldri vært noe stor greie i vår familie. Bare når noen fyller rundt tall. jeg kjøper ikke gaver til foreldrene mine. De har god råd og alt de ønsker seg. Men hvis jeg oppdager at det er noe de ønsker seg så kjøper jeg det uansett hvor gamle de blir ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Togli da, ingen kule menn i kortarma skjorte fra Dressmann. Det er bare for gubber altså ;o) Jepp, og jeg mente altså at skjorta var til en gubbe - nemlig fatter'n! Han er 58 og må jo nesten betegnes som en gubbe, ikke sant ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Jepp, og jeg mente altså at skjorta var til en gubbe - nemlig fatter'n! Han er 58 og må jo nesten betegnes som en gubbe, ikke sant ;-) Neiiiiii. Det er noen kjekke på den alderen også men ikke med kortermet skjorte fra Dressmann ;o) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Ny mobil, hjemmekino, digitalt kamera, cdspiller med en god lydbok? Vanskelig å vite men det er ting jeg hadde likt å få. Det var da noen innmari dyre gaver du foreslår! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Neiiiiii. Det er noen kjekke på den alderen også men ikke med kortermet skjorte fra Dressmann ;o) Jammen, fattern vil helst ha dem fra Dressmann. Uvisst av hvilken grunn... Glemmer aldri den gangen han skulle handle klær på egen hånd og damen i butikken dro fram en skikkelig fargerik skjorte. Han så bestyrtet på henne og sa at han hadde tenkt seg noe i en litt mer "distre" stil (mente altså å si "diskre") *ler* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Pappaen min fikk timer med privatinstruktør på golfbanen i fjor. Det pleier å være en sikker vinner. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Togli da, ingen kule menn i kortarma skjorte fra Dressmann. Det er bare for gubber altså ;o) Amen! 0 Siter
Line Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jepp, og jeg mente altså at skjorta var til en gubbe - nemlig fatter'n! Han er 58 og må jo nesten betegnes som en gubbe, ikke sant ;-) Pappa'n min blir 58 i høst, men han er LANGT fra noen gubbe! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Pappa'n min blir 58 i høst, men han er LANGT fra noen gubbe! Spørs kanskje hvor gammel du er det *hehe* Jeg må vel innrømme at faren min nok heller ikke er noen "gammal gubbe", men han handler helst "safe" klær for å si det sånn ;-) 0 Siter
Line Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Spørs kanskje hvor gammel du er det *hehe* Jeg må vel innrømme at faren min nok heller ikke er noen "gammal gubbe", men han handler helst "safe" klær for å si det sånn ;-) Hehe... jo, men han har LANGT igjen til å nå gubbestadiet Jeg er forresten 30. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hehe... jo, men han har LANGT igjen til å nå gubbestadiet Jeg er forresten 30. Bare ungjenta du med mine 35 år ;-) 0 Siter
Line Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Bare ungjenta du med mine 35 år ;-) Hehe... fyller 25 hvert år jeg Føler meg ikke en dag eldre, og da hjelper det på selvfølelsen å høre at jeg ikke ser eldre ut enn 26 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hehe... fyller 25 hvert år jeg Føler meg ikke en dag eldre, og da hjelper det på selvfølelsen å høre at jeg ikke ser eldre ut enn 26 Jeg prøver desperat å holde meg under 30-grensa jeg også ;-) 0 Siter
Line Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg prøver desperat å holde meg under 30-grensa jeg også ;-) Skal vi starte en egen klubb? "Vi under tretti"? Hehe.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.