Gjest snekker andersen Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 På Bir si hjemmeside står det at hvitevarer skal leveres tilbake til forhandlere som selger hvitevarer (gratis). Betyr det at jeg bare kan troppe opp på Elkjøp med vaskemaskina? 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Jepp, det er gratis. Ring dem gjerne på forhånd og hør hvor de tar imot, det er sikkert ikke alltid like praktisk å få de ødelagte varene levert i selve butikklokalet. 0 Siter
Meg selv Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Jepp, det er gratis. Ring dem gjerne på forhånd og hør hvor de tar imot, det er sikkert ikke alltid like praktisk å få de ødelagte varene levert i selve butikklokalet. Når du først har fått de i bilen eller på henger er det like greit å levere det på fyllinga. Koster kr 20 her jeg bor. 0 Siter
Gemini Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Ja. Ethvert sted som selger vaskemaskiner, skal også ta imot brukte produkter for korrekt returbehandling. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Hvis du skal kjøpe ny maskin kan du avtale at de tar med seg den gamle når de leverer den nye. Så slipper du unna sjauinga 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Når du først har fått de i bilen eller på henger er det like greit å levere det på fyllinga. Koster kr 20 her jeg bor. Kommer litt an på hvor du bor. Her jeg bor er det en time å kjøre til nærmeste fylling, men 5 min til nærmeste elektrobutikk 0 Siter
favn Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Hvis du skal kjøpe ny maskin kan du avtale at de tar med seg den gamle når de leverer den nye. Så slipper du unna sjauinga Tror du de tar med seg en gammel vaskemaskin i 'bytte' mot levering av et nytt kjøleskap? Eller må det være samme sorten? Og tror du de snille mennene bærer det gamle vaskemaskinkreket opp fra kjelleren uten å mukke? 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Tror du de tar med seg en gammel vaskemaskin i 'bytte' mot levering av et nytt kjøleskap? Eller må det være samme sorten? Og tror du de snille mennene bærer det gamle vaskemaskinkreket opp fra kjelleren uten å mukke? Det der tror jeg må bli et forhandlingsspørsmål med leverandøren koster ikke noe å spørre. Da jeg kjøpte vaskemaskin der jeg bodde før var det visst en selvfølge at de tok med seg den gamle som hadde dødd da de leverte ny (betalte frakt)... sånn kryssbytte har jeg ikke vært med på, dog. 0 Siter
favn Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Det der tror jeg må bli et forhandlingsspørsmål med leverandøren koster ikke noe å spørre. Da jeg kjøpte vaskemaskin der jeg bodde før var det visst en selvfølge at de tok med seg den gamle som hadde dødd da de leverte ny (betalte frakt)... sånn kryssbytte har jeg ikke vært med på, dog. Ok, takk for svar. Det var uansett en meget nyttig opplysning du kom med. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Ok, takk for svar. Det var uansett en meget nyttig opplysning du kom med. Det forutsetter da at det er forhandler som kjører ut, rene befraktere som Linjegods, Posten ol. tar nok ikke retur...men det skjønte du kanske 0 Siter
favn Skrevet 28. juni 2005 Skrevet 28. juni 2005 Det forutsetter da at det er forhandler som kjører ut, rene befraktere som Linjegods, Posten ol. tar nok ikke retur...men det skjønte du kanske Ja, klart det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.