Gå til innhold

Er det gratis å levere tilbake hvitevarer?

Anbefalte innlegg

Gjest snekker andersen
Skrevet

På Bir si hjemmeside står det at hvitevarer skal leveres tilbake til forhandlere som selger hvitevarer (gratis). Betyr det at jeg bare kan troppe opp på Elkjøp med vaskemaskina?

Gjest mallet
Skrevet

Jepp, det er gratis. Ring dem gjerne på forhånd og hør hvor de tar imot, det er sikkert ikke alltid like praktisk å få de ødelagte varene levert i selve butikklokalet.

Skrevet

Jepp, det er gratis. Ring dem gjerne på forhånd og hør hvor de tar imot, det er sikkert ikke alltid like praktisk å få de ødelagte varene levert i selve butikklokalet.

Når du først har fått de i bilen eller på henger er det like greit å levere det på fyllinga. Koster kr 20 her jeg bor.

Skrevet

Ja. Ethvert sted som selger vaskemaskiner, skal også ta imot brukte produkter for korrekt returbehandling.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Hvis du skal kjøpe ny maskin kan du avtale at de tar med seg den gamle når de leverer den nye. Så slipper du unna sjauinga :)

Gjest mallet
Skrevet

Når du først har fått de i bilen eller på henger er det like greit å levere det på fyllinga. Koster kr 20 her jeg bor.

Kommer litt an på hvor du bor. Her jeg bor er det en time å kjøre til nærmeste fylling, men 5 min til nærmeste elektrobutikk :)

Skrevet

Hvis du skal kjøpe ny maskin kan du avtale at de tar med seg den gamle når de leverer den nye. Så slipper du unna sjauinga :)

Tror du de tar med seg en gammel vaskemaskin i 'bytte' mot levering av et nytt kjøleskap? Eller må det være samme sorten? Og tror du de snille mennene bærer det gamle vaskemaskinkreket opp fra kjelleren uten å mukke?

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Tror du de tar med seg en gammel vaskemaskin i 'bytte' mot levering av et nytt kjøleskap? Eller må det være samme sorten? Og tror du de snille mennene bærer det gamle vaskemaskinkreket opp fra kjelleren uten å mukke?

Det der tror jeg må bli et forhandlingsspørsmål med leverandøren :) koster ikke noe å spørre. Da jeg kjøpte vaskemaskin der jeg bodde før var det visst en selvfølge at de tok med seg den gamle som hadde dødd da de leverte ny (betalte frakt)... sånn kryssbytte har jeg ikke vært med på, dog.

Skrevet

Det der tror jeg må bli et forhandlingsspørsmål med leverandøren :) koster ikke noe å spørre. Da jeg kjøpte vaskemaskin der jeg bodde før var det visst en selvfølge at de tok med seg den gamle som hadde dødd da de leverte ny (betalte frakt)... sånn kryssbytte har jeg ikke vært med på, dog.

Ok, takk for svar. Det var uansett en meget nyttig opplysning du kom med.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Ok, takk for svar. Det var uansett en meget nyttig opplysning du kom med.

Det forutsetter da at det er forhandler som kjører ut, rene befraktere som Linjegods, Posten ol. tar nok ikke retur...men det skjønte du kanske :)

Skrevet

Det forutsetter da at det er forhandler som kjører ut, rene befraktere som Linjegods, Posten ol. tar nok ikke retur...men det skjønte du kanske :)

Ja, klart det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...