Gå til innhold

Kan jeg stole på han?

Anbefalte innlegg

Gjest kan jeg stole på han?

For noen mnd siden var jeg ute med en kjempe koselig gutt. Vi var ute sammen i ca 1 mnd. Vi rakk selfølgelig å ha sex sammen. Ca 3 uker etter at vi hadde sluttet å date skulle jeg hatt mensen,men fikk den ikke. JEg sa det til han jeg var ute med og vi bestemmte at jeg skulle ta en test hos legen. Det gjorde jeg og vi fant ut at den var negativ. Han sa han ikke var sur på meg for at jeg trodde jeg kunne ha blitt gravid,men glad for at jeg sa i fra. Vi ble enige om å holde dette for oss selv og vi begge lovte hverandre at dette skulle være vår "hemmlighet" Tror dere han har holdt dette løftet? Etter dette har vi ikke snakket sammen og vi hilser bare så vidt på hverandre når vi treffes.HAn er en gutt som dater nye jenter til stadighet og hadde han sagt det til noen ville vel dette ha ødelagt for han? Eller?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189266-kan-jeg-stole-p%C3%A5-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest M.Angelica

"Han sa han ikke var sur på meg for at jeg trodde jeg kunne ha blitt gravid,men glad for at jeg sa i fra."

Hvorfor skulle han bli sur på deg? Dere hadde jo sex sammen! Sex kan lett før til at 1 + 1 blir 3.

"Vi ble enige om å holde dette for oss selv og vi begge lovte hverandre at dette skulle være vår "hemmlighet" Tror dere han har holdt dette løftet?"

Hva er dere der skal holde hemmelig egentlig? At dere hadde sex? At du trodde du var gravid? Why?? Er han flau over å ha hatt sex med deg, eller omvendt?

"HAn er en gutt som dater nye jenter til stadighet og hadde han sagt det til noen ville vel dette ha ødelagt for han? Eller?"

Hva skulle det ha ødelagt egentlig? Har du et dårlig rykte på deg? Mener ikke å være frekk, men ser liksom ikke helt hva som kan ha blitt ødelagt her..

Det går nok bra, ingen skade har skjedd...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...