Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Idag fikk jeg vite at kjæresten min hadde klina med ei anna igår på byen. Han har aldri gjort slik før, og har alltid vært veldig imot utroskap...Jenta det gjelder er rundbrenner og elsker å flørte og rote med opptatte gutter på byen, slik at hun ødelegger. Han husker ingenting av det som skjedde, og vennene sider at det bare varte ei veldig kort stund (noen få minutter). Han selv angrer og er veldig lei seg. Han kjører halve landet for å treffe meg slik at vi kan snakke onoen timer, for så å dra til natten igjen. Det er jo en veldig absurd situasjon siden han ikke husker, og må legge seg langflat for meg pga av dette. Jeg er veldig såret, forbanna og lei meg, men klarer liksom ikke helt gi slipp. Jeg vet at det ikke kommer til å skje igjen, men følelsen inni meg vil jo alltid være der fordi og den tapte tilitten vil jo ta tid å bygge opp igjen. Hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189272-har-han-v%C3%A6rt-utro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...