Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Icora Panter

Lur med deg en neve med M- sjokolade. Skynd deg å pakk i munnen, tygg og svelg før smaken får satt seg.Så ser du på ham med et smiiil om munnen og sier: mmm, det var godt!

Hvis det er så jævlig at man må ha sjoko, tyggis osv. som fjerner smak.. Er det ikke da bedre å la være?

Jeg greier bare ikke få det i munn.. Spyr tvert. Typen vil heller da at jeg skal la være enn å "grue" meg helt til han kommer, for så å brekke meg.. Det tenner han ikke akuratt..

Men har hørt at noen gutter er så opptatt at dama skal svelge, at de driter i hva hun må gjøre for å holde det inne bare hun gjør det..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189273-s%C3%A6d/#findComment-1305552
Del på andre sider

Hvis det er så jævlig at man må ha sjoko, tyggis osv. som fjerner smak.. Er det ikke da bedre å la være?

Jeg greier bare ikke få det i munn.. Spyr tvert. Typen vil heller da at jeg skal la være enn å "grue" meg helt til han kommer, for så å brekke meg.. Det tenner han ikke akuratt..

Men har hørt at noen gutter er så opptatt at dama skal svelge, at de driter i hva hun må gjøre for å holde det inne bare hun gjør det..

Heei! Slapp av... Is i magen.

Jeg er heldigvis sånn at jeg både er glad i sex og synest det er gøy å ha sex... Litt humor mellom laknene skader ikke.

Du skriver at du har hørt at noen gutter er så opptatt av at dama skal svelge, at de driter i hva hun må gjøre for å holde det inne...

Håper det er noe du har hørt, og at du ikke snakker av erfaring... Jeg har heldigvis aldri opplevd noe så uhørt, men det er kanskje en av grunnene til at jeg faktisk liker sex.

Jeg liker ikke tran, derfor tar jeg meg en M. Funker. Det har Mamma lært meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189273-s%C3%A6d/#findComment-1305700
Del på andre sider

Annonse

Nope, det kommer jeg aldri til å gjøre... Tror jeg.. Før kunne han ikke komme i munnen min i det hele tatt, men nå er det greit så lenge jeg "får lov" til å spytte det ut. Men jeg er ikke i nærheten av å klare å svelge.

Jeg vil heller ikke svelge. Sæden er altfor tykk til å friste til det.

Minner om sånn gugge man må drikke før man tar røntgenbilde av magen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189273-s%C3%A6d/#findComment-1305918
Del på andre sider

Heei! Slapp av... Is i magen.

Jeg er heldigvis sånn at jeg både er glad i sex og synest det er gøy å ha sex... Litt humor mellom laknene skader ikke.

Du skriver at du har hørt at noen gutter er så opptatt av at dama skal svelge, at de driter i hva hun må gjøre for å holde det inne...

Håper det er noe du har hørt, og at du ikke snakker av erfaring... Jeg har heldigvis aldri opplevd noe så uhørt, men det er kanskje en av grunnene til at jeg faktisk liker sex.

Jeg liker ikke tran, derfor tar jeg meg en M. Funker. Det har Mamma lært meg:)

Sæd smaker faktisk som "tran, bare med klumper i" *lol*

Både sæd og tran er sundt,derfor foretrekker jeg også m :o)

Smak også ur-hode :o)

Det fikk vi servert til middag som barn :o(

Måtte slurpe i oss innholdet fra skallen, det hadde ikke bare samme smak og konsistens som sæd, den hadde varmen også....

Jeg hadde glemt den smaken, helt til jeg ble voksen og fikk smake sæd...

Så her spises det mest m :o)

*lol*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189273-s%C3%A6d/#findComment-1309203
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...