Gå til innhold

liker å være singel..

Anbefalte innlegg

Jeg liker å være singel---
Skrevet

Jeg er 24 år og har ikke noen kjærste for tiden. Synes faktisk det er godt å ikke ha noen gutt akkuratt nå. De fleste vennene mine synes det er så rart at jeg liker å ha det slik for en periode. Er det veldig rart å føle det slik je gjør eller er det de som er rare? Jeg har full jobb og har byggd hus . Liker å være hjemme å slappe av for meg selv. Er så lei av å bli såret av gutter. Neste gang jeg skal ha meg en ny kjærste skal jeg være ekstra kresen. Etr på en måte kommet til et punkt i livet hvor jeg ikke gidder å løpe på byen hver helg for å treffe en ny gutt som jeg kan flørte litt med og evnt. glemme han på mandag.

eller er det bare jeg som er rar...?

Skrevet

Du er ikke rar - du er fornuftig! :o)

Jeg var også veldig fornøyd med å være singel en stund, men så traff jeg en utrolig trivelig mann.... :o)

fiskemannen
Skrevet

Jeg er 31 år og enda ikke funnet meg kvinnen i mitt liv, og likevel trives jeg bra som singel, selv om jeg av og til tenker at det kunne vert godt med en kjærete.

Jeg tror det er viktig å ikke ha hastverk fordi da er det lettere å finne en som man passer godt sammen med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...