Jeg liker å være singel--- Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Jeg er 24 år og har ikke noen kjærste for tiden. Synes faktisk det er godt å ikke ha noen gutt akkuratt nå. De fleste vennene mine synes det er så rart at jeg liker å ha det slik for en periode. Er det veldig rart å føle det slik je gjør eller er det de som er rare? Jeg har full jobb og har byggd hus . Liker å være hjemme å slappe av for meg selv. Er så lei av å bli såret av gutter. Neste gang jeg skal ha meg en ny kjærste skal jeg være ekstra kresen. Etr på en måte kommet til et punkt i livet hvor jeg ikke gidder å løpe på byen hver helg for å treffe en ny gutt som jeg kan flørte litt med og evnt. glemme han på mandag. eller er det bare jeg som er rar...? 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. juni 2005 Skrevet 26. juni 2005 Du er ikke rar - du er fornuftig! ) Jeg var også veldig fornøyd med å være singel en stund, men så traff jeg en utrolig trivelig mann.... ) 0 Siter
fiskemannen Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Jeg er 31 år og enda ikke funnet meg kvinnen i mitt liv, og likevel trives jeg bra som singel, selv om jeg av og til tenker at det kunne vert godt med en kjærete. Jeg tror det er viktig å ikke ha hastverk fordi da er det lettere å finne en som man passer godt sammen med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.