Gjest i oslo Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Noen som kjenner til dette utestedet i Oslo? Hva kan du si om det? Har du vært der selv? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Harry sted. Har vært der for mange år sida. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Har vært der en gang for mange år siden. Ikke min type plass, hvertfall - ganske så harry! Men sikkert greit for folk som liker utesteder med særegent klientell :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 I motsetning til hva mij sier under her, så har ikke Tors Hammer "særegent" klientell. Imidlertid er det et ganske "harry" sted, med dansing på bordet, alt fra ac/dc til aqua på steroanlegget etc. Men det som er litt morsomt med stedet, eller var ihvertfall for noen år siden, er at det er ganske mange forskjellige typer folk å se der. "................................." 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Ikke hør på jålene nedenfor her. Tors H er ikke "harry". Bra musikk, bra trøkk på golvet(og oppå det store bordet)og veldig mye koselige folk å bli kjent med. "Særegent" klientell, som mariaflyfly kaller det, finner du helt andre steder enn på Tors H. Her har du en link: http://www.torshammer.no/ Ligger i Rosenkrantz gate. 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Har vært der en gang for mange år siden. Ikke min type plass, hvertfall - ganske så harry! Men sikkert greit for folk som liker utesteder med særegent klientell :-) "Særegent" klientell, finner du helt andre steder enn på Tors H. 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Ikke hør på jålene nedenfor her. Tors H er ikke "harry". Bra musikk, bra trøkk på golvet(og oppå det store bordet)og veldig mye koselige folk å bli kjent med. "Særegent" klientell, som mariaflyfly kaller det, finner du helt andre steder enn på Tors H. Her har du en link: http://www.torshammer.no/ Ligger i Rosenkrantz gate. Joda...litt "harry" er det - eller "folkelig", som jeg hørte en kalle det. Men ikke nødvendigvis på en negativ måte :-) "................................" 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 "Særegent" klientell, finner du helt andre steder enn på Tors H. Kommer vel an på hvem som definerer, det. Hvor ville du sagt klientellet er særegent da? :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Ikke hør på jålene nedenfor her. Tors H er ikke "harry". Bra musikk, bra trøkk på golvet(og oppå det store bordet)og veldig mye koselige folk å bli kjent med. "Særegent" klientell, som mariaflyfly kaller det, finner du helt andre steder enn på Tors H. Her har du en link: http://www.torshammer.no/ Ligger i Rosenkrantz gate. Jeg - en jåle? Ja, nå har jeg hørt det og! :-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 I motsetning til hva mij sier under her, så har ikke Tors Hammer "særegent" klientell. Imidlertid er det et ganske "harry" sted, med dansing på bordet, alt fra ac/dc til aqua på steroanlegget etc. Men det som er litt morsomt med stedet, eller var ihvertfall for noen år siden, er at det er ganske mange forskjellige typer folk å se der. "................................." Tja, jeg vil nå si at særegent klientell er med på å gjøre et sted harry.. Ikke at "særegent" trenger å være negativt heller, harry derimot - det er bare negativt. 0 Siter
Gjest i Oslo Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Noen som har vært der i løpet av de siste ukene? Hvor mange steder i Oslo har åpent etter 3.30? 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Tja, jeg vil nå si at særegent klientell er med på å gjøre et sted harry.. Ikke at "særegent" trenger å være negativt heller, harry derimot - det er bare negativt. Joda, men på Tors Hammer finner du alt fra dresskledde pappagutter til cowboylaila og thailandske prostituerte - det er et rimelig blandet klientell :-) "..................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Noen som har vært der i løpet av de siste ukene? Hvor mange steder i Oslo har åpent etter 3.30? Baronen, Tors Hammer, VIPS og en til som jeg ikke husker navnet på. Mulig det er flere, men det er ikke mange. "...................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Kommer vel an på hvem som definerer, det. Hvor ville du sagt klientellet er særegent da? :-) Et eksempel: VIPS - stort sett bare dress- og kjolekledde småsnobber. So What (hvis det finnes ennå) - sort sett hobbysosialister som har stått tre timer foran speilet for å forsøke å se tilfeldig kledd ut. Sinpekado - stort sett bare lesber og homser. F.eks :-) "..................................." 0 Siter
Gjest erwin Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Kommer vel an på hvem som definerer, det. Hvor ville du sagt klientellet er særegent da? :-) På mange av wannebe-stedene på Oslo Vest. Jeg har alltid MORET meg på Tors H, der er folk totalt ujålete. Mye snasne jenter også... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg har vært der 2 ganger i løpet av de siste ukene. Det er et blodharry sted hvor det danses på bordene, hvor ølserveringsstoppen klokken 03:30 ikke blir overholdt (de selger flaskeøl der helt til det stenger), hvor dørvaktene er av den typen man hører på hvis man ikke vil ha seg en smell, og hvor feiten som tar imot penger er i stand til å ta imot inngangspengene dine, legge dem i egen lomme, og be om 100 nye kroner - hvis ikke kommer du ikke inn. (Jupp, det skjedde meg for 1 måned siden). Ellers er det billige damer i bøtter og spand der, og musikken de spiller veklser mellom gammel Ac/Dc, Kiss og 80-tallsmoro. Som sagt: Blodharry. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Ikke hør på jålene nedenfor her. Tors H er ikke "harry". Bra musikk, bra trøkk på golvet(og oppå det store bordet)og veldig mye koselige folk å bli kjent med. "Særegent" klientell, som mariaflyfly kaller det, finner du helt andre steder enn på Tors H. Her har du en link: http://www.torshammer.no/ Ligger i Rosenkrantz gate. Det er blodharry og det nærmeste man kommer slum i byens utelivsverden etter at Hit House, Valentinoes og Bozo forsvant for snart 10 år siden, og det er ganske artig der hvis man tåler å feste med harry folk. Og det gjør man. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Et eksempel: VIPS - stort sett bare dress- og kjolekledde småsnobber. So What (hvis det finnes ennå) - sort sett hobbysosialister som har stått tre timer foran speilet for å forsøke å se tilfeldig kledd ut. Sinpekado - stort sett bare lesber og homser. F.eks :-) "..................................." So What ble lagt ned for et par år siden. Nå er det Garage der, så vidt jeg vet. Litt lysere interiør oppe, men mye av det samme klientellet. 0 Siter
cecily Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg har danset på det berømte bordet der, og jeg hadde det skikkelig gøy. Dersom det passer seg slik, så syns jeg det er kjempemorsomt å danse på bord, og på Tors hammer passer det utmerket å danse på bordene. Det går for å være litt småflaut å gå der, så det tok en god stund før jeg oppdaget stedet. Det er et par år siden jeg var der sist, så jeg kan ikke si så mye om hvordan det er der nå. 0 Siter
Gjest Skjermtrollet Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg har vært der 2 ganger i løpet av de siste ukene. Det er et blodharry sted hvor det danses på bordene, hvor ølserveringsstoppen klokken 03:30 ikke blir overholdt (de selger flaskeøl der helt til det stenger), hvor dørvaktene er av den typen man hører på hvis man ikke vil ha seg en smell, og hvor feiten som tar imot penger er i stand til å ta imot inngangspengene dine, legge dem i egen lomme, og be om 100 nye kroner - hvis ikke kommer du ikke inn. (Jupp, det skjedde meg for 1 måned siden). Ellers er det billige damer i bøtter og spand der, og musikken de spiller veklser mellom gammel Ac/Dc, Kiss og 80-tallsmoro. Som sagt: Blodharry. Tjihi.. blir du full av det flaskeølet?? Det er lettøl:0)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.