Gå til innhold

Tors Hammer

Anbefalte innlegg

Gjest Skjermtrollet
Skrevet

Det er utrolig gøy der! Vært der en 6-7 ganger og har det alltid gøy!:)

Litt harry, men masse bra musikk;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tjihi.. blir du full av det flaskeølet??

Det er lettøl:0))

Nope. De selger også vanlig øl der etter stengetid.

Grunnen til at de går over til flaskeøl er sannsynligvis fordi de kan unnskylde folks drikking med at de har kjøpt en sånn bøttedingst med is og 10 øl før stengetid.

Gjest Skjermtrollet
Skrevet

Nope. De selger også vanlig øl der etter stengetid.

Grunnen til at de går over til flaskeøl er sannsynligvis fordi de kan unnskylde folks drikking med at de har kjøpt en sånn bøttedingst med is og 10 øl før stengetid.

Har alltid fått lettøl der jeg iallefall.. står lettøl på flaskene og?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har alltid fått lettøl der jeg iallefall.. står lettøl på flaskene og?

Nei, det var i hvert fall ikke lettøl vi fikk.

Gjest Skjermtrollet
Skrevet

Nei, det var i hvert fall ikke lettøl vi fikk.

Merkelig.. Jaja, er jo et ganske merkelig sted så det forundrer meg vel ikke.. hehe:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Merkelig.. Jaja, er jo et ganske merkelig sted så det forundrer meg vel ikke.. hehe:)

De spiller i hvert fall kul musikk der.

Gjest Skjermtrollet
Skrevet

De spiller i hvert fall kul musikk der.

Vanvittig bra! Koser meg alltid der:)

Skrevet

So What ble lagt ned for et par år siden. Nå er det Garage der, så vidt jeg vet.

Litt lysere interiør oppe, men mye av det samme klientellet.

Ja, stemmer - husker det nå. Lite forskjell, egentlig. En trang og mørk kjeller som stinker av tåfis, svette og dårlig ånde.

"................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vanvittig bra! Koser meg alltid der:)

Joa, det er et av de stedene i byen hvor jeg også synes det er helt ok. :)

Skrevet

Jeg har vært der 2 ganger i løpet av de siste ukene.

Det er et blodharry sted hvor det danses på bordene, hvor ølserveringsstoppen klokken 03:30 ikke blir overholdt (de selger flaskeøl der helt til det stenger), hvor dørvaktene er av den typen man hører på hvis man ikke vil ha seg en smell, og hvor feiten som tar imot penger er i stand til å ta imot inngangspengene dine, legge dem i egen lomme, og be om 100 nye kroner - hvis ikke kommer du ikke inn.

(Jupp, det skjedde meg for 1 måned siden).

Ellers er det billige damer i bøtter og spand der, og musikken de spiller veklser mellom gammel Ac/Dc, Kiss og 80-tallsmoro.

Som sagt: Blodharry.

"de selger flaskeøl der helt til det stenger"

Det stemmer nok ikke, med mindre de har byttet eiere i det siste. Og uansett er det lite sansynlig - slikt blir oppdaget veldig fort, og man mister sjenkebevilningen umiddelbart.

Imidlertid selger de lettøl etter kl.3:00.

".................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

"de selger flaskeøl der helt til det stenger"

Det stemmer nok ikke, med mindre de har byttet eiere i det siste. Og uansett er det lite sansynlig - slikt blir oppdaget veldig fort, og man mister sjenkebevilningen umiddelbart.

Imidlertid selger de lettøl etter kl.3:00.

Vi fikk i hvert fall kjøpt øl fram til stengetid den siste fredagen i mai.

Hva eierne angår aner jeg ikke, men han feite fyren som tar imot penger snøt meg i hvert fall for hundre kroner. Tok imot den første hundrelappen, la den i bukselomma, og ba om hundre nye kroner til kassa. Smilte sleskt gjorde faenskapet også.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Det er noen år siden jeg var der sist. Har alltid hatt det morsomt der, men det er veldig trangt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, stemmer - husker det nå. Lite forskjell, egentlig. En trang og mørk kjeller som stinker av tåfis, svette og dårlig ånde.

"................................."

Jeg har vært på Garage en gang og jeg fikk inntrykk av at det var en del goth-folk (eller hva de nå kaller seg...) der. Disse svartsminka jentene som ser ut som en krysning av Stein Lillevolden og Brandon Lee i The Crow.

Skrevet

Vi fikk i hvert fall kjøpt øl fram til stengetid den siste fredagen i mai.

Hva eierne angår aner jeg ikke, men han feite fyren som tar imot penger snøt meg i hvert fall for hundre kroner. Tok imot den første hundrelappen, la den i bukselomma, og ba om hundre nye kroner til kassa. Smilte sleskt gjorde faenskapet også.

Vel, jeg hører hva du sier og har ingen grunn til å tvile på det, men det høres rart ut. Er det noe man mister sjenkebevilningen lett på, så er det å ikke overholde serveringstidene.

"...................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vel, jeg hører hva du sier og har ingen grunn til å tvile på det, men det høres rart ut. Er det noe man mister sjenkebevilningen lett på, så er det å ikke overholde serveringstidene.

"...................................."

Jeg vet, og syntes det var merkelig selv. Det var første gang jeg var der på x antall år, så jeg vet ikke om det er sånn der til vanlig. Lørdag for en uke siden var jeg også der, men da dro vi rundt halv fire, altså rundt den tiden serveringa stemmer. Så jeg aner ikke om de da solgte øl utover.

For øvrig gjør det ikke meg noe om de selger øl til seks om morgenen, ei heller gjør deg meg stort om de mister sjenkerettighetene sånn at den feite slasken i døra for sparken. :)

Skrevet

Jeg vet, og syntes det var merkelig selv. Det var første gang jeg var der på x antall år, så jeg vet ikke om det er sånn der til vanlig. Lørdag for en uke siden var jeg også der, men da dro vi rundt halv fire, altså rundt den tiden serveringa stemmer. Så jeg aner ikke om de da solgte øl utover.

For øvrig gjør det ikke meg noe om de selger øl til seks om morgenen, ei heller gjør deg meg stort om de mister sjenkerettighetene sånn at den feite slasken i døra for sparken. :)

Heh-heh...han feite slasken i døra, som er fetteren til eieren - han får neppe sparken :-)

Men ihvertfall - for noen år siden, da jeg var der en del, så kjente jeg de som jobbet der. Og det var aldri noen som tilbød meg annet enn lettøl etter 3:00, så jeg regner med at det du opplevde var utenom det vanlige. Men mindre de har skeiet helt ut, selvsagt.

Skrevet

Ja, det er det mest harry stedet jeg kjenner til i Oslo. Har riktignok ikke vært der på flere år. Fant ut at det ble over kanten harry (mer harry enn danskebåten) når en dritings rullestolbruker fant ut at hun skulle ta seg en dans og nesten kappet beina av meg i samme slengen. Stravinskij på andre siden av gata gjør nok også samme susen.

Skrevet

Jeg har vært på Garage en gang og jeg fikk inntrykk av at det var en del goth-folk (eller hva de nå kaller seg...) der. Disse svartsminka jentene som ser ut som en krysning av Stein Lillevolden og Brandon Lee i The Crow.

Jeg synes det var mer goth folk der da det het So What. Bedre enn Tors Hammer i alle fall!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...